Koledzy mam do wymiany cały układ wydechowy
więc tak, chciałbym się dowiedzieć co mogę zrobić żeby asterka trochę mruczała
mam już strumienicę, nie wiem czy coś robić z tłumikiem środkowym i jaki tłumik końcowy??
myślałem na końcowym tłumikiem imrgo.
Koledzy pomóżcie
układ wydechowy
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 17 sty 2011, 10:48
- Imię: Marek
- Auto: opel astra II
- Silnik: 1.4 16v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wyszków
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 26 paź 2008, 0:28
- Imię: Err
- Auto: Astra F Cabrio Bertone
- Silnik: X16SZR
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Biecz
ja po wymianie środkowego i końcowego na ulter'a [External Link Removed for Guests] , przy motorze 1.6 jest "mruczenie" jak to nazwałeś i basowo. Ale jak jeździsz w dalsze trasy to nie polecam i to stanowczo. Wiem to z doświadczenia:)
NIGDY NIE JEŻDŻĘ BEZ RADIA!!!
Moje cabrio -> [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Moje cabrio -> [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 402
- Rejestracja: 17 sty 2011, 10:48
- Imię: Marek
- Auto: opel astra II
- Silnik: 1.4 16v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Wyszków
a co mi koledzy powiecie na temat dedykowanego tłumika końcowego do astry g irmschego??
w żyłach płynie etylina, zamiast serca jest turbina
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Mam kompletnego dedyka, ale zakładał go poprzedni właściciel, mi gdzieś się zawieruszyła faktura i nie pamiętam jakiej to firmy. Końcowy to z pewnością: [External Link Removed for Guests]
Pomruk jest, ja jestem bardziej zdziwiony, że ludzie się dziwią jak ładnie mruczy. Może dlatego że ja się już przyzwyczaiłem :p
[thumbnail][External Link Removed for Guests][/thumbnail]
Pomruk jest, ja jestem bardziej zdziwiony, że ludzie się dziwią jak ładnie mruczy. Może dlatego że ja się już przyzwyczaiłem :p
[thumbnail][External Link Removed for Guests][/thumbnail]
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.