zawas pisze:Klubowicze,
Skrzynia ktora mam to podobno m32 niby felerny wynalazek i z silnika moze ofszem wydusze ale jak cos to ta skrzynka mi padnie. Postanowilem ze jak uporam sie z ta dwumasa to podniose ale max 20 kucykow.
To nie o kucyki tu chodzi tylko o Nm, kucyków możesz ładować "ile się da"
Teoretycznie m32 wytrzymuje 350Nm, w praktyce dużo zależy od tego jak zrobiony jest program i jak użytkujesz samochód.
Ta sama skrzynka jest w OPC
zawas pisze:Klubowicze,
Bylem u mojego nadwornego magika i stwierdzil ze nie mam co podnosic mocy, najpierw musze uporac sie ze sprzeglem bo dwumas mi zaczyna lekko szwankowac. Skrzynia ktora mam to podobno m32 niby felerny wynalazek i z silnika moze ofszem wydusze ale jak cos to ta skrzynka mi padnie. Postanowilem ze jak uporam sie z ta dwumasa to podniose ale max 20 kucykow.
To spytaj się swojego wytwornego magika jakie ma prawo bytu moje auto (które ma skrzynie M32 i dalej się porusza) przenosząc 211 PS i 430+ Nm
Co do skrzyni w OPC... Jest również M32, ale w wersji CR a nie WR (diesel) i oprócz tego to jeszcze dodatkowo od LEL'a czy LER'a ma ciut inne przelozenia...
Tu się ciut kolego mylisz, posiadalem leh'a i posiadam lel'a i owszem w obu przypadkach jest różne przełożenie , aczkolwiek z tego co mi wiadomo ler ma takie samo jak leh. Z tym że w lechu jest wiekszej średnicy tarcza sprzegłowa która wlaśnie teoretycznie( w sumie nawet nie sama tarcza jak docisk z tarcza) przenosi okolo 350nm- tak jak mówisz wielkie znaczenie ma to jak ten momęt jest oddawany,ja przez chwile mialem w swojej opc dosc gwaltownie rosnacy momet z dolu( który siegał prawie 400nm) noi niestety sprzeło miewało czasami problemy- no ale zmiana charakterystki mometu pomogła.pozdrawiam
moja Astra ma ponad 30 tkm po chipie (rezultat w podpisie) nie szaleje ale lubie pocisnac DM z fabryki, skrzynia tez, nie widze ubocznych skutkow w w/w podzespolach, fakt DM nie jest moze w ideanym stanie bo juz troche chyba go slychac ale nie znacznie niz przed modem ale ma juz za soba 200 tkm wiec ma prawo. dobrze zrobiony chip nie jest szkodliwy. liczylem sie z faktem szybszego zuzycia ale w granicach rozsadku i puki co jestem zadowolony. Podstawowa sprawa to chyba nie robienie tego u jakiegos domoroslego pseudo tunera.
Co racja to racja, ja zrobilem swoja gtc juz ponad 100 tys na lpg, po swoim modzie(a dodam ze nie łatwo było to dobrze zestroic)jakies 50 tys km- w ktorym uzyskalem ze 170 koni ponad 230,o okolo 350nm- autko smiga na LPG, jest duzo bardziej elastyczne,przy spokojnej jezdzie spala mniej okolo 10-12 l gazu. mechanicznie wszystko bez zarzutu. A swoja droga naprawde polecam- bo niskim kosztem można mieć osiagi prawie jak OPC.pozdrawiam
Witam wszystkich.Czaje sie i czaje zeby zrobic w mojej 100konnej Asterce i jakos nie moge sie zebrac.Mysle odrazu o Dpf aby go usuneli.niby problemow narazie niemam i wypala co 700 kilomerow,jezdze tylko po miescie.jak czytam kolege wyzej 165 KM to az ciarki przechodza .ale gdzies czytalem ze te silniki mozna ladnie podrasowac.