Podniesienie mocy astra g 2.0 dtl 101KM

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Vesp3r

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 18 mar 2012, 20:06
Imię: konrad
Auto: Opel Astra G
Silnik: 2.0DTL 16V
Województwo: mazowieckie

Podniesienie mocy astra g 2.0 dtl 101KM

#1

Nieprzeczytany post autor: Vesp3r »

witam chciałbym podnieść moc mojej asterce bo 101KM mnie nie starcza . co radzicie zrobić i czy będą jakieś po tym usterki czekam na odp i czy da rade wyciągnać jakieś 140-150KM

Usunięty użytkownik 3235

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Jak 101km to raczej DTH a nie DTL. Chipem da radę zrobić 120-125km, więcej nie ma sensu.

LysyCC

ex-Staff
Posty: 397
Rejestracja: 02 lip 2007, 11:26
Imię: Michał
Auto: Huuuuunnnndddddaaa
Silnik: V6 suko!
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#3

Nieprzeczytany post autor: LysyCC »

Vesp3r pisze:witam chciałbym podnieść moc mojej asterce bo 101KM mnie nie starcza . co radzicie zrobić i czy będą jakieś po tym usterki czekam na odp i czy da rade wyciągnać jakieś 140-150KM
dać rade to oczywiście że sie da tylko kwestia opłacalności takiej operacji i żywotności silnika
"Woody"- pogromca golfiarzy :D

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

Zapomnij o takiej mocy tj 140-150 KM w DTH. 125 jak wyjdzie to będzie pięknie. Pompa i wtryski za mało wydajne są. Niestety to nie jest silnik VAG, że można sobie z mocą szaleć w klekocie.

Awatar użytkownika
Glutek89

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 29 kwie 2014, 20:06
Auto: Astra g
Silnik: x20dtl
Województwo: łódzkie

#5

Nieprzeczytany post autor: Glutek89 »

witam
a co mają vagi takiego czego nie ma dth tzn.czym się tak mocno różnią??

waldzior

Astro-maniak
Posty: 400
Rejestracja: 22 lut 2009, 22:23
Imię: Waldemar
Auto: Astra H
Silnik: 1.7 DTH
Lokalizacja: Warszawa
Pomocny: 1 raz
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: waldzior »

Starsze VAG-i są na PD (pompowtryskiwacze) można je wymieniać na wydajniejsze , lub same końcówki wtryskiwaczy , pompa VP -37 (stare vag-i) to nie to samo co VP-44 , najnowsze VAG-i są na CR , generalnie chodzi o wydajność układu paliwowego , w starszych silnikach 2.0 opla po prosty ten zapas jest bardzo mizerny.

ODPOWIEDZ