Tłumik przelotowy do Astry 1,6 16v ?
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 10 mar 2012, 21:43
- Imię: Amadeusz
- Auto: Astra G Sportive
- Silnik: 1.6 16v
- Województwo: dolnośląskie
Re: Tłumik przelotowy do Astry 1,6 16v ?
Rzecz gustu... Ja chyba jednak zdecyduje sie na mugena, końcówka irmaschera nie przemawia do mnie.. Chodzi nie źle ale Mugen to mugen, zawsze coś innego dzięki za rady, jak założę to dam znać jak wyszło i może jakiś filmik jak to buczy..
Nie Mugen tylko ala' Mugen tłumiki dosyć mocno wpadające w rezonans, mała puszka...ble.
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 02 lip 2007, 11:26
- Imię: Michał
- Auto: Huuuuunnnndddddaaa
- Silnik: V6 suko!
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
K.... ludzie nauczcie sie raz na zawsze że to nie mugen tylko podróba ala Apexi N1Amadi pisze:Rzecz gustu... Ja chyba jednak zdecyduje sie na mugena, końcówka irmaschera nie przemawia do mnie.. Chodzi nie źle ale Mugen to mugen, zawsze coś innego dzięki za rady, jak założę to dam znać jak wyszło i może jakiś filmik jak to buczy..
mugen wygląda tak: [External Link Removed for Guests]
"Woody"- pogromca golfiarzy
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 10 mar 2012, 21:43
- Imię: Amadeusz
- Auto: Astra G Sportive
- Silnik: 1.6 16v
- Województwo: dolnośląskie
Dobra chłopaki, wybaczcie - mój błąd ;d Ale teraz Mugen to popularne określenie na ten typ tłumika wiec tak też napisałem
Według mnie czy to będzie ala Apexi N1, czy Mugen Style (Twin Loop czy zwykły) to i tak to pasuje do Opla jak świni siodło.
Są pewne rzeczy, które pasują do aut japońskich jak np. pomarańczowe kierunkowskazy z przodu, dajmy na to, do Civików 5gen i są pewne rzeczy do aut niemieckich, jak np. felgi z dużym rantem, które do nich wizualnie pasują.
Są pewne rzeczy, które pasują do aut japońskich jak np. pomarańczowe kierunkowskazy z przodu, dajmy na to, do Civików 5gen i są pewne rzeczy do aut niemieckich, jak np. felgi z dużym rantem, które do nich wizualnie pasują.
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 10 mar 2012, 21:43
- Imię: Amadeusz
- Auto: Astra G Sportive
- Silnik: 1.6 16v
- Województwo: dolnośląskie
analyzer64 pisze:Według mnie czy to będzie ala Apexi N1, czy Mugen Style (Twin Loop czy zwykły) to i tak to pasuje do Opla jak świni siodło.
Są pewne rzeczy, które pasują do aut japońskich jak np. pomarańczowe kierunkowskazy z przodu, dajmy na to, do Civików 5gen i są pewne rzeczy do aut niemieckich, jak np. felgi z dużym rantem, które do nich wizualnie pasują.
Jednak mnie namówiłeś zamówiłem tłumik Rm-motors z 2 końcówkami [External Link Removed for Guests] . Słyszałem o nim same bardzo pozytywne opinie wiec myśle że powinno być ok;) Ale mam jeszcze pytanie, stwierdziłem ostatnio że zrobię jak już się zabieram za układ wydechowy to zrobię go od początku do końca. Zastanawiam się jednak Jak to jest z sondą lambda? Znajduje się ona w Kacie czy za? Bo planowałem go wyciąć albo wybebeszyć..
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Mam od nich tłumik, ale ten krój: [External Link Removed for Guests]
Jak to pasuje, zobaczyć można tu: [External Link Removed for Guests] (na pierwszej i drugiej stronie też są zdjęcia tyłu). Jednym się podoba innym nie, ważne że nie mam osmolonego zderzaka
Co do sondy to muszę cię zmartwić, jest jak i przed tak i za katem
Jak to pasuje, zobaczyć można tu: [External Link Removed for Guests] (na pierwszej i drugiej stronie też są zdjęcia tyłu). Jednym się podoba innym nie, ważne że nie mam osmolonego zderzaka
Co do sondy to muszę cię zmartwić, jest jak i przed tak i za katem
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
jak kat sprawny to po co go tykać w wolnossącym silniku ?? tylko nie mówmy o mitach ukrytych koni co najwyżej zagubionych jak kat przez osad zapchany są sprawdzone sposoby by komp widział że kat jest a go nie ma wystarczy odpowiednie umieszczenie sondy
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 10 mar 2012, 21:43
- Imię: Amadeusz
- Auto: Astra G Sportive
- Silnik: 1.6 16v
- Województwo: dolnośląskie
Całkiem ładnie to wygląda liczę że u mnie będzie podobnie.. Tłumik nie rdzewieje ani nic podejrzanego się z nim nie dzieje ?FalconTech pisze: Jak to pasuje, zobaczyć można tu: [External Link Removed for Guests] (na pierwszej i drugiej stronie też są zdjęcia tyłu). Jednym się podoba innym nie, ważne że nie mam osmolonego zderzaka
Co do sondy to muszę cię zmartwić, jest jak i przed tak i za katem
Jarek wlkp pisze:jak kat sprawny to po co go tykać w wolnossącym silniku ?? tylko nie mówmy o mitach ukrytych koni co najwyżej zagubionych jak kat przez osad zapchany są sprawdzone sposoby by komp widział że kat jest a go nie ma wystarczy odpowiednie umieszczenie sondy
Kata chce wywalić bo ma juz 165Kkm wiec nic sensownego w nim nie zostało... A jak wybebeszę środkowy Tłumik wywalę kata (zamiast niego struminice albo drugi tłumik przelotowy, co proponujecie ?) I myślę że silnikowi będzie trochę lżej pozbyć sie spalin.. Ale znacznej poprawy osiągów sie nie spodziewam więc... Głównie zależy mi na dźwięku..