Tłumik przelotowy do Astry 1,6 16v ?

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Amadi

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 10 mar 2012, 21:43
Imię: Amadeusz
Auto: Astra G Sportive
Silnik: 1.6 16v
Województwo: dolnośląskie

Re: Tłumik przelotowy do Astry 1,6 16v ?

#11

Nieprzeczytany post autor: Amadi »

Rzecz gustu... Ja chyba jednak zdecyduje sie na mugena, końcówka irmaschera nie przemawia do mnie.. Chodzi nie źle ale Mugen to mugen, zawsze coś innego ;) dzięki za rady, jak założę to dam znać jak wyszło i może jakiś filmik jak to buczy.. :D
Obrazek

Usunięty użytkownik 3235

#12

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Nie Mugen tylko ala' Mugen :D tłumiki dosyć mocno wpadające w rezonans, mała puszka...ble.

LysyCC

ex-Staff
Posty: 397
Rejestracja: 02 lip 2007, 11:26
Imię: Michał
Auto: Huuuuunnnndddddaaa
Silnik: V6 suko!
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk

#13

Nieprzeczytany post autor: LysyCC »

Amadi pisze:Rzecz gustu... Ja chyba jednak zdecyduje sie na mugena, końcówka irmaschera nie przemawia do mnie.. Chodzi nie źle ale Mugen to mugen, zawsze coś innego ;) dzięki za rady, jak założę to dam znać jak wyszło i może jakiś filmik jak to buczy.. :D
K.... ludzie nauczcie sie raz na zawsze że to nie mugen tylko podróba ala Apexi N1
mugen wygląda tak: [External Link Removed for Guests]
"Woody"- pogromca golfiarzy :D

Amadi

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 10 mar 2012, 21:43
Imię: Amadeusz
Auto: Astra G Sportive
Silnik: 1.6 16v
Województwo: dolnośląskie

#14

Nieprzeczytany post autor: Amadi »

Dobra chłopaki, wybaczcie - mój błąd ;d Ale teraz Mugen to popularne określenie na ten typ tłumika wiec tak też napisałem :?
Obrazek

Usunięty użytkownik 3235

#15

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 3235 »

Według mnie czy to będzie ala Apexi N1, czy Mugen Style (Twin Loop czy zwykły) to i tak to pasuje do Opla jak świni siodło.

Są pewne rzeczy, które pasują do aut japońskich jak np. pomarańczowe kierunkowskazy z przodu, dajmy na to, do Civików 5gen i są pewne rzeczy do aut niemieckich, jak np. felgi z dużym rantem, które do nich wizualnie pasują.

Amadi

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 10 mar 2012, 21:43
Imię: Amadeusz
Auto: Astra G Sportive
Silnik: 1.6 16v
Województwo: dolnośląskie

#16

Nieprzeczytany post autor: Amadi »

analyzer64 pisze:Według mnie czy to będzie ala Apexi N1, czy Mugen Style (Twin Loop czy zwykły) to i tak to pasuje do Opla jak świni siodło.

Są pewne rzeczy, które pasują do aut japońskich jak np. pomarańczowe kierunkowskazy z przodu, dajmy na to, do Civików 5gen i są pewne rzeczy do aut niemieckich, jak np. felgi z dużym rantem, które do nich wizualnie pasują.

Jednak mnie namówiłeś zamówiłem tłumik Rm-motors z 2 końcówkami [External Link Removed for Guests] . Słyszałem o nim same bardzo pozytywne opinie wiec myśle że powinno być ok;) Ale mam jeszcze pytanie, stwierdziłem ostatnio że zrobię jak już się zabieram za układ wydechowy to zrobię go od początku do końca. Zastanawiam się jednak Jak to jest z sondą lambda? Znajduje się ona w Kacie czy za? Bo planowałem go wyciąć albo wybebeszyć..
Obrazek

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#17

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Mam od nich tłumik, ale ten krój: [External Link Removed for Guests]
Jak to pasuje, zobaczyć można tu: [External Link Removed for Guests] (na pierwszej i drugiej stronie też są zdjęcia tyłu). Jednym się podoba innym nie, ważne że nie mam osmolonego zderzaka :D

Co do sondy to muszę cię zmartwić, jest jak i przed tak i za katem :evil:

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#18

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

jak kat sprawny to po co go tykać w wolnossącym silniku ?? tylko nie mówmy o mitach ukrytych koni co najwyżej zagubionych jak kat przez osad zapchany :) są sprawdzone sposoby by komp widział że kat jest a go nie ma wystarczy odpowiednie umieszczenie sondy ;)

Amadi

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 10 mar 2012, 21:43
Imię: Amadeusz
Auto: Astra G Sportive
Silnik: 1.6 16v
Województwo: dolnośląskie

#19

Nieprzeczytany post autor: Amadi »

FalconTech pisze: Jak to pasuje, zobaczyć można tu: [External Link Removed for Guests] (na pierwszej i drugiej stronie też są zdjęcia tyłu). Jednym się podoba innym nie, ważne że nie mam osmolonego zderzaka :D

Co do sondy to muszę cię zmartwić, jest jak i przed tak i za katem :evil:
Całkiem ładnie to wygląda liczę że u mnie będzie podobnie.. :D Tłumik nie rdzewieje ani nic podejrzanego się z nim nie dzieje ?
Jarek wlkp pisze:jak kat sprawny to po co go tykać w wolnossącym silniku ?? tylko nie mówmy o mitach ukrytych koni co najwyżej zagubionych jak kat przez osad zapchany :) są sprawdzone sposoby by komp widział że kat jest a go nie ma wystarczy odpowiednie umieszczenie sondy ;)


Kata chce wywalić bo ma juz 165Kkm wiec nic sensownego w nim nie zostało... A jak wybebeszę środkowy Tłumik wywalę kata (zamiast niego struminice albo drugi tłumik przelotowy, co proponujecie ?) I myślę że silnikowi będzie trochę lżej pozbyć sie spalin.. Ale znacznej poprawy osiągów sie nie spodziewam więc... Głównie zależy mi na dźwięku.. ;)
Obrazek

ODPOWIEDZ