Tłumik przelotowy do Astry 1,6 16v ?
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 10 mar 2012, 21:43
- Imię: Amadeusz
- Auto: Astra G Sportive
- Silnik: 1.6 16v
- Województwo: dolnośląskie
Tłumik przelotowy do Astry 1,6 16v ?
Witam;) Jestem posiadaczem Astry G 1,6 sportiv, I od jakiegoś czasu obserwuje to forum, i w końcu przyszła pora na moj pierwszy post;) Ale do rzeczy... Zawsze marzył mi sie ładny basowy dźwięk wydobywający się z pod tylnego zderzaka i postanowiłem spełnić swoje marzenia montując przelotowy tłumik sportowy (docelowo będzie pełen przelot). Myślę o zamontowaniu tego tłumik [External Link Removed for Guests] co o Tym sądzicie?
Mam jednak pewne obawy.. zastanawiam się jak wygląda montaż takiego tłumik ( Dopasowanie jego kształtu ) i czy średnica mojego wydechu bedzie pasować pod dolot tłumika? Jestem w stanie sam zamontować taki tłumik czy potrzebuję specjalisty ? Jeśli tak jakie pieniążki musze szykować na tego typu operację ? Z góry bardzo dziękuje za pomoc i pozdrawiam!
Mam jednak pewne obawy.. zastanawiam się jak wygląda montaż takiego tłumik ( Dopasowanie jego kształtu ) i czy średnica mojego wydechu bedzie pasować pod dolot tłumika? Jestem w stanie sam zamontować taki tłumik czy potrzebuję specjalisty ? Jeśli tak jakie pieniążki musze szykować na tego typu operację ? Z góry bardzo dziękuje za pomoc i pozdrawiam!
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
wejść to on wejdzie czy poradzisz sobie z jego założeniem tak pod warunkiem że masz TIGA albo inną spawarkę troszkę prętów na zawiesia i rurek na przejścia średnic
Firma jak dobrze kojażę bardzo solidna i ich produkty długo wytrzymują
Firma jak dobrze kojażę bardzo solidna i ich produkty długo wytrzymują
- sevi
- Posty: 2459
- Rejestracja: 31 maja 2008, 13:49
- Imię: Severyn
- Auto: Volvo V40
- Silnik: 2.0 T
- Województwo: podlaskie
- Lokalizacja: Białystok
nie wiem jak na Dolnym-Śląsku ale u mnie w Białymstoku za montaż tłumika biorą 50 zł.
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 10 mar 2012, 21:43
- Imię: Amadeusz
- Auto: Astra G Sportive
- Silnik: 1.6 16v
- Województwo: dolnośląskie
Dzięki chłopaki, to na dniach zamawiam tłumik i coś będziemy próbować, jak założę to dam znać jak wyszło.
Według mnie ten tłumik jest mocno przesadzony, jeśli mowa o AG. Miałem oryginał w Hondzie i było bardzo głośno (mimo że oryginał ma dłuższą puchę oraz dłuższy wylot), dodatkowo dźwięk 1.6 16v w AG jest dużo gorszy niż serii w Hondzie, uważam że poza wielkim buczeniem niczego innego nie ma co się spodziewać.
-
- Posty: 5865
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
Oczywiście, że tak. To nie jest auto do tego typu wydechu.analyzer64 pisze:Według mnie ten tłumik jest mocno przesadzony, jeśli mowa o AG
Tu też będzie głośniej ale nic więcej. Będzie to więcej hałasowało niż jechało. Honda to była Honda. Tam ten tłumik pasował i wizualnie i pod względem dźwięku, a bez silencera było już fajnie, szczególnie przy 6-6.5rpm na 3bieguanalyzer64 pisze:Miałem oryginał w Hondzie i było bardzo głośno
No ale każdy montuje co mu pasuje. Ja gdybym już szukał czegoś to z dwiema końcówkami (mogą być okrągłe czy trapezowate) i tylko dla oka bo przyrostu mocy itd na pewno nie odczujesz...
Do AG bardzo dobrze pasuje dedykowany Irmscher z dwiema owalnymi końcówkami.
-
- Posty: 5865
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
Albo dobry supersprint tyle, że to już większy wydatek patrząc na to co mają w ofecie
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 10 mar 2012, 21:43
- Imię: Amadeusz
- Auto: Astra G Sportive
- Silnik: 1.6 16v
- Województwo: dolnośląskie
Heh... No wiadomo Honda to honda, wiadomo że kręci sie lepiej jak to Japończyk... Wiem że będzie głośniej, w końcu po to kupuję ten tłumik żeby było troche głośniej i bardziej basowo. Jasne że przy zmianie samego tłumika końcowego nie ma sie co spodziewać znaczących przyrostów mocy, to ma fajnie wyglądać i dobrze brzmieć A jeśli chodzi o walory wizualne... Końcówka ma średnice 92 mm więc nie powinno to wyglądać zbyt "brutalnie"... Co do Supersprinta to mi sie podoba niestety troche droższy, ale rozejże sie jeszcze, może jakąś używke taniej dorwe A co do irmshera to jak on brzmi? Jest jakaś znaczna zmiana dźwięku? Czy wygląda to podobnie jak z Ulterkami?
Ja odradzam stanowczo replikę N1, końcówka jest znacznych rozmiarów, co w przypadku AG będzie wyglądać wiejsko, a i brzmieć też będzie kiepsko. Na dodatek chcesz mieć pełny przelot to już całkiem będzie lipa, bo nie dość że dźwięk natarczywy to i bardzo głośno.
Tu masz jak brzmi Irmscher i jak wygląda:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Dobre są też tłumiki Proex ([External Link Removed for Guests]), możesz sobie skonfigurować tłumik jaki chcesz.
Tu masz jak brzmi Irmscher i jak wygląda:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Dobre są też tłumiki Proex ([External Link Removed for Guests]), możesz sobie skonfigurować tłumik jaki chcesz.