1.9 CDTI 150KM bardzo słaby wykres!
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 mar 2012, 14:06
- Imię: Name Surname
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 CDTi 150KM
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowsze
1.9 CDTI 150KM bardzo słaby wykres!
Witam,
Panowie proszę o poradę. Niespełna 2 tygodnie temu postanowiłem uzdrowić swoje auto i usunąć DPF, w pakiecie taniej można było zrobić program, więc długo nie myśląc zdecydowałem się podnieść moc swojego wozu…no i zaczęły wychodzić kwiatki:
chyba najlepiej obrazuje to załączony wykres z hamowni po zmianie mapy
Przebieg momentu jest po prostu TRAGICZNY!
Przy 2000obr/min jest 180nm! to już seryjne 90 konne TDI ma lepszą wartość momentu
max moment tylko 373nm dopiero przy 2923 obr/min i szybko schodzi na dół…
Dodam, że przy pomiarze na hamowni kopcił jak lokomotywa.
Panowie po sprawdzeniu dolotu stwierdzili, że to zawór EGR jest winny całego zamieszania i trzeba go wymienić na nowy. Coś ciężko mi wierzyć w to, że przez zawór EGR auto ma tak kiepski przebieg momentu…
Pacjent to: Opel Astra 1.9 CDTI 150KM, końcówka 2006r, przebieg 190tkm (oryginalny)
Cały czas zakładam, że za taki kiepski przebieg momentu Obr. odpowiedzialna jest jakaś usterka mechaniczna, a nie zmieniona mapa silnika…
Panowie proszę o poradę. Niespełna 2 tygodnie temu postanowiłem uzdrowić swoje auto i usunąć DPF, w pakiecie taniej można było zrobić program, więc długo nie myśląc zdecydowałem się podnieść moc swojego wozu…no i zaczęły wychodzić kwiatki:
chyba najlepiej obrazuje to załączony wykres z hamowni po zmianie mapy
Przebieg momentu jest po prostu TRAGICZNY!
Przy 2000obr/min jest 180nm! to już seryjne 90 konne TDI ma lepszą wartość momentu
max moment tylko 373nm dopiero przy 2923 obr/min i szybko schodzi na dół…
Dodam, że przy pomiarze na hamowni kopcił jak lokomotywa.
Panowie po sprawdzeniu dolotu stwierdzili, że to zawór EGR jest winny całego zamieszania i trzeba go wymienić na nowy. Coś ciężko mi wierzyć w to, że przez zawór EGR auto ma tak kiepski przebieg momentu…
Pacjent to: Opel Astra 1.9 CDTI 150KM, końcówka 2006r, przebieg 190tkm (oryginalny)
Cały czas zakładam, że za taki kiepski przebieg momentu Obr. odpowiedzialna jest jakaś usterka mechaniczna, a nie zmieniona mapa silnika…
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
ja tam super na ropopochodnych się nie znam ale jeśli egr szwamkuje i tuner o tym wie i męczy auto na rolkach to nic dobrego mnie to nie wróży bo łatwo zniszczyć (przekręcić )turbinkę w ten sposób
dziwi mnie fakt że przed modyfikacjami nie sprawdzono auta na rolkach i nie wykryto usterki nie pozwalającej na mody
dziwi mnie fakt że przed modyfikacjami nie sprawdzono auta na rolkach i nie wykryto usterki nie pozwalającej na mody
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 02 lip 2007, 11:26
- Imię: Michał
- Auto: Huuuuunnnndddddaaa
- Silnik: V6 suko!
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
a widzisz skąd wykres jest.... różne opinie juz słyszałem i czytałem o kreatorze więc ....Jarek wlkp pisze: dziwi mnie fakt że przed modyfikacjami nie sprawdzono auta na rolkach i nie wykryto usterki nie pozwalającej na mody
"Woody"- pogromca golfiarzy
- KIT GTO
- Posty: 2287
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:01
- Imię: astra
- Silnik: DESTRUKCJA
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
jaki program, w ile oscylował i skąd masz pewność że został wgrany właśnie pod twój silnikHubert_1987 pisze:w pakiecie taniej można było zrobić program,
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 mar 2012, 14:06
- Imię: Name Surname
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 CDTi 150KM
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowsze
jaki program, w ile oscylował i skąd masz pewność że został wgrany właśnie pod twój silnik [/quote]
program miał być delikatny, raczej był to gotowiec, ponieważ auto nie było na rolkach przed zmianą mapy...gdybym wcześniej wiedział, że "promocja" polega na zmienianiu map w "ciemno" (jak podpasuje to dobrze, jak nie, to niech się już klient martwi...) to na pewno bym się nie zdecydował na usługę.
Ciekaw jestem też tego czy hamownia nie pokazała zbyt "optymistycznego" wyniku, a w rzeczywistości jest 167 zamiast 177KM. Jak na 177KM to auto powinno się zdecydowanie lepiej zbierać, moim zdaniem z pozycji fotela nie ma dużej różnicy w stosunku do serii...
edytujemy posty a nie piszemy jeden pod drugim
program miał być delikatny, raczej był to gotowiec, ponieważ auto nie było na rolkach przed zmianą mapy...gdybym wcześniej wiedział, że "promocja" polega na zmienianiu map w "ciemno" (jak podpasuje to dobrze, jak nie, to niech się już klient martwi...) to na pewno bym się nie zdecydował na usługę.
Ciekaw jestem też tego czy hamownia nie pokazała zbyt "optymistycznego" wyniku, a w rzeczywistości jest 167 zamiast 177KM. Jak na 177KM to auto powinno się zdecydowanie lepiej zbierać, moim zdaniem z pozycji fotela nie ma dużej różnicy w stosunku do serii...
edytujemy posty a nie piszemy jeden pod drugim
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 mar 2012, 14:06
- Imię: Name Surname
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 CDTi 150KM
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowsze
Ciekaw jestem też tego czy hamownia nie pokazała zbyt "optymistycznego" wyniku, a w rzeczywistości jest 167 zamiast 177KM. Jak na 177KM to auto powinno się zdecydowanie lepiej zbierać, moim zdaniem z pozycji fotela nie ma dużej różnicy w stosunku do serii...
-
- Posty: 155
- Rejestracja: 15 gru 2007, 20:24
- Imię: Dominik
- Auto: Astra GTC / Astra J
- Silnik: Z18XER/A16LET
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: TK/KR
Mogłeś podjechać do R-Performance, dawnego MR Motors, firma o wiele lepszej opinii i chyba jest tutaj kilka Asterek tam robionych. Także tam radziłbym Ci podjechać na hamownie, gdyż jest jedną z najlepszych w PL, sprawdzić moc, przedstawić swój problem i wątpliwości.
Na pewno nie olewaj tego problemu, bo jeśli coś jest niesprawne to można sobie narobić jedynie problemów i większych wydatków... Tak samo jazda z gotowcem nie jest najlepszym rozwiązaniem.
Na pewno nie olewaj tego problemu, bo jeśli coś jest niesprawne to można sobie narobić jedynie problemów i większych wydatków... Tak samo jazda z gotowcem nie jest najlepszym rozwiązaniem.
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 maja 2012, 21:17
- Imię: Bonson
- Auto: Astra F
- Silnik: 1,6
- Województwo: świętokrzyskie
Kolego podłącz sie pod kompa zobacz czy nie ma błędów. Podmień przepływomierz na sprawny, wyczyść lub odepnij EGR i wtedy zobacz. Nawet bez patrzenia na rolki auto powinno lepiej jechać.
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 11 mar 2012, 14:06
- Imię: Name Surname
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 CDTi 150KM
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowsze
Na kompie nie pokazuje żadnych błędów, EGR zaślepiłem i również bez wyraźnej poprawy...
Zastanawia mnie kwestia przepływomierza, jaka jest jego żywotność?
Mój od nowości nie był wymieniany a przebieg (190kkm) chyba jest dość znaczący jak na ten element
Zastanawia mnie kwestia przepływomierza, jaka jest jego żywotność?
Mój od nowości nie był wymieniany a przebieg (190kkm) chyba jest dość znaczący jak na ten element
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 maja 2012, 21:17
- Imię: Bonson
- Auto: Astra F
- Silnik: 1,6
- Województwo: świętokrzyskie
O cholera... To z miejsca jest do wymiany... Tylko uważaj bo to bardzo delikatna część... Przy takim przebiegu wymień go od razu, pewnie niezły tam sie syf zrobił i odczyty z niego są błędne. Padniety przepływomierz to najczęściej słaby dół, ale na to nie ma reguły... Moim zdaniem do wymiany.