Zderzak gsi do hatchbecka

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
Bigosik

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 01 lip 2012, 17:07
Imię: tomek
Auto: astra f
Silnik: 1400
Województwo: małopolskie

Zderzak gsi do hatchbecka

#1

Nieprzeczytany post autor: Bigosik »

Witam wszystkich miłosników marki ople. Z góry przepraszam jesli ten temat był juz poruszany, otóz mam takie pytanie czy zderzak od gsi pasuje do 5 drzwowego hatchbacka? potzrebne sa jakies przeróbki? Posiadam astre f 1.400 z 97 r. jest biała i rodzi mi sie juz od pewnego czasu plan na takiego sleepera. hamulce sa juz od gsi przednie zaciski i tarcze. Wyobarżam sobie to tak czarny zderzak od gski ,ciemne lampy żółte kierunki i czarna maska. Do tego zawias od ziomka z forum cupra ( zobaczymy co z tego wyjdzie) i szeroka stal. a na zime pod maska 2.0l albo 8 zaworowy lub 16v . zobaczymy jak z kasa bedzie . prosil bym o doradzenie w tych sprawach z góry dziekuje. Pozdrawiam Tomek

masaman

Astro-maniak
Posty: 1182
Rejestracja: 11 lut 2012, 12:09
Ostrzeżenia: 2
Imię: Piotr
Auto: Vectra B
Silnik: X20DTH
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny

#2

Nieprzeczytany post autor: masaman »

Lepiej kolego weź się na sposób, sprzedaj tą efkę i kup drugą w lepszym silniku :P swap będzie cie kosztowal 1500zl jakieś ;P czyli jakąś połowe "nowej" efki.

Awatar użytkownika
Bigosik

Użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 01 lip 2012, 17:07
Imię: tomek
Auto: astra f
Silnik: 1400
Województwo: małopolskie

#3

Nieprzeczytany post autor: Bigosik »

Niby tak , lecz znaleśc dobra efke jest trudno. podłoga zgnita lub korozja na z wieszchu. a tak to bym zakupł calibre po przejściach (dzwon) a graty by sie przełożyło reszta na złomex. a w dowodzie zostało by 1.4 ;) , nisze oc.

masaman

Astro-maniak
Posty: 1182
Rejestracja: 11 lut 2012, 12:09
Ostrzeżenia: 2
Imię: Piotr
Auto: Vectra B
Silnik: X20DTH
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny

#4

Nieprzeczytany post autor: masaman »

tak ;) 1.4 niższe OC a co jakbyś miał wypadek? przychodzi rzeczoznawca patrzy a tu? zamiast 1.4 siedzi 2.0 i zonk :) Przekręt ubezpieczeniowy, potraktują cię tak jakbys wogole ubezpieczenia nie miał. Bo płacisz na silnik 1.4 a nie 2.0
a te silniki zajebiście się różnią. 1.6 mozesz wstawic to nikt sie nie skapnie, gdybys mial 1.8 to 2.0 tez spokojnie wsadzac mozna ;) A jesli chodzi o podloge i korozje na samochodzie to szukaj NIEMIECKICH asterek, wystrzegaj sie gliwiczanek, są robione na odpierdol i maja bardziej chujowe blachy. Ja sam jestem posiadaczem astry z gliwic 1998rok o dziwo JESZCZE nie spawana i bez szpachli. To podloge mam w 95% całą, progi tylko miejscowa rdza, zadnych dziur. A qmpel ma niemke z 1992r i jest w o niebo lepszym stanie ( ja za swoja dalem 2.400 :) a on 2.800). Jesli dobrze poszukasz to znajdziesz ladna efke z silnikiem 1.8 ;) bo 2.0 to TYLKO GSI, a one się cenią.

ODPOWIEDZ