Sportowy wałek 1.6 8v
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 08 lip 2012, 20:27
- Imię: Filip
- Auto: Astra F GT
- Silnik: 1.6i 75km
- Województwo: śląskie
Sportowy wałek 1.6 8v
Co sądzicie o wałku z kadeta 1.3s do Astry 1.6 8v ? Gdzieś wyczytałem że jest ostrzejszy, najostrzejszy z oplowskich.
Działa plug&play ? Co ze strojeniem? konieczne? i czy efekt będzie zauważalny? Przymierzam się do swapa na c20xe ale nie wiem
czy jest to w moim zasięgu, czy uda mi się uzbierać tyle kasy ;D Ma ktoś doświadczenie z takim modem? Głównie chodzi mi o sportową charakterystykę silnika , nie potrzebuje 500km pod maską ale chce by było widać że jest to autko sportowe. Mam już dolot i spawa się przelot, oraz sportowe świece ;D Może macie jakieś inne pomysły na usportowioną charakterystyke mojego motorka ;D pozdrawiam!
Działa plug&play ? Co ze strojeniem? konieczne? i czy efekt będzie zauważalny? Przymierzam się do swapa na c20xe ale nie wiem
czy jest to w moim zasięgu, czy uda mi się uzbierać tyle kasy ;D Ma ktoś doświadczenie z takim modem? Głównie chodzi mi o sportową charakterystykę silnika , nie potrzebuje 500km pod maską ale chce by było widać że jest to autko sportowe. Mam już dolot i spawa się przelot, oraz sportowe świece ;D Może macie jakieś inne pomysły na usportowioną charakterystyke mojego motorka ;D pozdrawiam!
- wacek
- Posty: 1024
- Rejestracja: 13 sty 2011, 15:38
- Imię: Sebastian
- Auto: OMEGA B FL
- Silnik: Y32SE
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Jak masz 1.6 Si (C16SE), to już masz ostrzejszy wałek, a nawet chyba najostrzejszy jaki jest standardowo do Astry.
ps nie masz 75km, tylko 100km
ps nie masz 75km, tylko 100km
Kiedyś samochody były projektowane przez inżynierów, a dziś... przez księgowych
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień
Piszesz na GG pierwszy raz do mnie to się przedstaw nickiem i jakiego forum jesteś, unikniemy w ten sposób nieporozumień
-
- Posty: 553
- Rejestracja: 13 mar 2011, 10:02
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra F `95 LPG | P406 1.9 TD 90KM
- Silnik: X16SZ
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Włożenie głowicy od c16se... to dla mnie jedyna słuszna opcja, zyskujesz wielopunkt, wkładasz tylko głowicę z osprzętem +ECU, nie musisz zmieniać bloku, nie musisz zmieniać skrzyni, półosi itd itd.
Tu dostaniesz przyrost + 25KM, jakbyś zrobił sobie ostry wałek to ile Ci to da? 3KM?
//Ok jak masz c16se to nie musisz nowej głowicy wkładać ;P
Tu dostaniesz przyrost + 25KM, jakbyś zrobił sobie ostry wałek to ile Ci to da? 3KM?
//Ok jak masz c16se to nie musisz nowej głowicy wkładać ;P
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 08 lip 2012, 20:27
- Imię: Filip
- Auto: Astra F GT
- Silnik: 1.6i 75km
- Województwo: śląskie
W opisie mam błąd i jeszcze tego nie zmieniłem, nie mam wielopunktu Wacek . I jaki był by koszt takiej zabawy orientujesz się może ?
-
- Posty: 407
- Rejestracja: 13 sty 2011, 23:20
- Imię: Kacper
- Auto: Astra F Bertone
- Silnik: X16SZ + SE
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
Tutaj masz link do tematu z przeróbką 1.6 8v:
[External Link Removed for Guests]
Czytałem też że komputer 13n i wałek z 1.3s też trochę dają i nie trzeba zmieniać wiązki tylko wpinacz komputer.
Moim zdaniem nie oplacalne jest robienie 1.6 8v lepiej można wsadzić 2.0 8v (c20ne) i masz w serii 115km.
Chyba że za dobrą kasę dorwiesz rzeczy żeby przerobić na wielopunkta.
Pozdro!
[External Link Removed for Guests]
Czytałem też że komputer 13n i wałek z 1.3s też trochę dają i nie trzeba zmieniać wiązki tylko wpinacz komputer.
Moim zdaniem nie oplacalne jest robienie 1.6 8v lepiej można wsadzić 2.0 8v (c20ne) i masz w serii 115km.
Chyba że za dobrą kasę dorwiesz rzeczy żeby przerobić na wielopunkta.
Pozdro!
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
czegoś nie rozumiem wspominasz że zbierasz na c20xe a chcesz kasę w błoto ładować ile uzyskasz tymi modami 100KM i co to będzie miało sportowy charakter w maluchu to by było coś ale astra nie jest tak lekka
Czy na prawdę chcesz iść drogami ludzi którzy dłubali w 1,6 przez 2lata by dojść do tego że trza zmienić silnik na xe ??
Sam dłubałem znajomemu w astrze pierw wydech następnie przerobienie na wielopunktowy wtrysk pierdoły i ostatnio zmieniłem mu silnik na xe i w końcu na jego twarzy jest ale bylem przezorny nawierciłem i zaślepiłem blok pod spływ oleju z turbo bo wiem że 150KM dupy nie urywa i pewnie za rok będzie znów że auto słabe i coś trza zrobić
Czy ten przelotowy wydech jest jakiś policzony czy robiony w wolnossącym silniku tak bez obliczeń ?? jeśli policzony proszę o namiar firmy -człowieka który to wykonuje i o cenę
Czy na prawdę chcesz iść drogami ludzi którzy dłubali w 1,6 przez 2lata by dojść do tego że trza zmienić silnik na xe ??
Sam dłubałem znajomemu w astrze pierw wydech następnie przerobienie na wielopunktowy wtrysk pierdoły i ostatnio zmieniłem mu silnik na xe i w końcu na jego twarzy jest ale bylem przezorny nawierciłem i zaślepiłem blok pod spływ oleju z turbo bo wiem że 150KM dupy nie urywa i pewnie za rok będzie znów że auto słabe i coś trza zrobić
Czy ten przelotowy wydech jest jakiś policzony czy robiony w wolnossącym silniku tak bez obliczeń ?? jeśli policzony proszę o namiar firmy -człowieka który to wykonuje i o cenę
- zaki1989
- Posty: 717
- Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 150KM IDS+
- Województwo: mazowieckie
rok? długo
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
czas jest prostolinijny do $$ jedno z drugim jest mocno powiązane
osobiście gdyby mi się nudziło to kupił bym c20xe uszykował do wkładania ale pierw do tego 1,6 posklejał wydech z suszarką i dmuchną bym w niego dla testu ile wytrzyma oczywiście z afr albo chociaż egt co by go nie rozwalić przed bramą koszta podobny do ostrego wałka i reg kółka co by to mogło działać a takie turbo drut to fajne doświadczenie przed turbieniem xe można się troszkę nauczyć
osobiście gdyby mi się nudziło to kupił bym c20xe uszykował do wkładania ale pierw do tego 1,6 posklejał wydech z suszarką i dmuchną bym w niego dla testu ile wytrzyma oczywiście z afr albo chociaż egt co by go nie rozwalić przed bramą koszta podobny do ostrego wałka i reg kółka co by to mogło działać a takie turbo drut to fajne doświadczenie przed turbieniem xe można się troszkę nauczyć