z16se chip z allegro
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
z16se chip z allegro
Witam czy ktos montowal cos takiego w tym silniku? Jak to sie spisuje? Ostatnio trafilem na to w necie i tak szczerze, usmialem sie troche z tego opisu, a zwlaszcza z wzrostu momentu obrotowego, ktory wplywa na taki spadek spalania na 100km
oto linki do aukcji
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
oto linki do aukcji
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
kupie podłokietnik przód astra g
-
- Posty: 871
- Rejestracja: 07 lut 2008, 21:36
- Imię: Kamil
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- sylwesters7
- Posty: 826
- Rejestracja: 02 maja 2012, 19:26
- Imię: Sylwester
- Auto: Astra F sedan
- Silnik: 2.0 16v
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Tarnogród
też jestem ciekaw, na jakimś forum czytałem że to działa, koszt wyprodukowania tego czegoś to 5-10zł a działa to na zasadzie jakiegoś opornika powodującego że autko jedzie na ssaniu. to gdzieś wyczytałem a moze ktoś testował i się wypowie
-
- Posty: 871
- Rejestracja: 07 lut 2008, 21:36
- Imię: Kamil
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
W sumie to nie wiem czy POWERBOX do diesla ma coś wspólnego z tym z linka. Ale powiem, że czytałem tydzień temu Auto Świat i testowali Fiata Mare'e 1.9 JTD 100km, wpakowali POWERBOX'a z allegro cos kolo 450zł. Moc była odczuwalna jak i moment obrotowy też, spalanie wzrosło o 1l na 100km, spaliny w normie, nawet nic się nie zmieniło, lecz dymił więcej jak przed, a do konkretów, pojechali na hamownie, i wyszło, że auto mialo 120koni, moment tez większy ale nie wiem o ile chyba też o te 20Nm, przyspieszenie lepsze, lecz spalanie wieksze o ten 1l. I napisali, że nie polecają, z racji tego, że ta puszka wysyła błędny sygnał bo zmienia dawke/mieszanke paliwa i różne podzespoły mogą świrować po jakimś czasie, ale nie muszą
- grzechu86tonie
- Posty: 1284
- Rejestracja: 09 cze 2009, 19:17
- Imię: Grzegorz
- Auto: byla Astra F jest Astra G
- Silnik: 1,4 8v / 1,6 8v
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Okolice Ostroleki
- Kontakt:
ja tam nie czytam takiej prasy i nie ogladam tych ala speców od "motoryzacyjnych programów" bo jak ktos ma troche wiedzy na temat motoryzacji to najchetniej zmienia kanał żeby tych bredni nie oglądać.
Opis aukcji tez wywołał u mnie głośny śmiech a zwłaszcza odnośnik o wzroscie momentu obrotowego a przy tym o spadku spalania w to to na pewno nie uwierzę, ciekawi mnie tylko ten wzrost mocy i jak to wplywa na żywotność silnika.
Opis aukcji tez wywołał u mnie głośny śmiech a zwłaszcza odnośnik o wzroscie momentu obrotowego a przy tym o spadku spalania w to to na pewno nie uwierzę, ciekawi mnie tylko ten wzrost mocy i jak to wplywa na żywotność silnika.
kupie podłokietnik przód astra g
-
- Posty: 871
- Rejestracja: 07 lut 2008, 21:36
- Imię: Kamil
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Dziwne, każdy kto sie interesuje, lubi motoryzacje to czyta/ogląda takie programy, nie chodzi i speców, a o nowinki i różne ciekawe informacje, porady , a że było o takim czymś to oczywiste, że przeczyta sie taki artykuł .
Moim zdaniem to z linku, fajnie sie czyta, działać na pewno działa, ale źle wpływa na żywotność silnika, pewnie bym kupił, bo kosztuje " grosze ", potem miesiąc zastanawiał sie czy to zamontować.
Moim zdaniem to z linku, fajnie sie czyta, działać na pewno działa, ale źle wpływa na żywotność silnika, pewnie bym kupił, bo kosztuje " grosze ", potem miesiąc zastanawiał sie czy to zamontować.
- sylwesters7
- Posty: 826
- Rejestracja: 02 maja 2012, 19:26
- Imię: Sylwester
- Auto: Astra F sedan
- Silnik: 2.0 16v
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Tarnogród
[External Link Removed for Guests] rozmawiałem z kolegą który do golfa tdi założył takie coś, elektroniczny, po założeniu auto wyraźnie lepiej się zbiera ale spala conajmniej 1l więcej i mocniej dymi na czarno, poprostu zwiększa dawkę paliwa i wywala błąd przepływomierza na kompie, ogólnie to on nie poleca chyba że ktoś lubi choinke na tablicy, poprostu autko cały czas jedzie na ssaniu
-
- Posty: 397
- Rejestracja: 02 lip 2007, 11:26
- Imię: Michał
- Auto: Huuuuunnnndddddaaa
- Silnik: V6 suko!
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
Nie no nie wytrzymam.... jakby to dawało 25KM to bym se 10 takich kupił... ludzie opanujcie sie z tuningowaniem samochodu za grosze bo to nic nie daje a zazwyczaj jeszcze psuje. Te badziewia kiedys były po 20zł na alegro bez ładnej obudowy i wtyczek- do wlutowania gdzies tam w wiązke, od tego czasu zmieniło sie jedynie to ze kasuja za nie 5 razy tyle i nic pozatym. dalej jest to jakis tam opornik czy rezystor (nie znam sie na elektryce) który powoduje ze samochód jedzie na ssaniu i nikt mi nie powie ze przez to dostanie 25 koni i jeszcze bedzie mniej palił.
Moim zdaniem temat nadaje sie do działu "jak se zepsuć fure" albo "najgłupsza rzecz jaka dzis znalazłem w internecie".
Moim zdaniem temat nadaje sie do działu "jak se zepsuć fure" albo "najgłupsza rzecz jaka dzis znalazłem w internecie".
"Woody"- pogromca golfiarzy
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
trudno porównywać czipsy do turbodoładowanych silników (możliwośc podniesienia doładowania i podlania paliwem )i wolnossących a na temat oporników przekłamujących temp sie juz ni wypowiem bo śmiech zalewa mi oczy .
W nie jednym c20xe zmieniałem eprom (mapę paliwa i rpm ) są efekty tego ale powiedzmy w granicach 5% czyli w 150 KM silniku daje to z 7 kucyków i plus taki że odcinka jest przesunięta o 1tyś do góry co w zawodach na 1/4mili pozwala oszczędzić jedną zmianę biegu
W nie jednym c20xe zmieniałem eprom (mapę paliwa i rpm ) są efekty tego ale powiedzmy w granicach 5% czyli w 150 KM silniku daje to z 7 kucyków i plus taki że odcinka jest przesunięta o 1tyś do góry co w zawodach na 1/4mili pozwala oszczędzić jedną zmianę biegu