Ciptuning Astra 2.0 Turbo LER/LEL/LEH - opinie
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: Chiptuning Astra 2.0 Turbo - opinie
Miałem na myśli młody doświadczeniem Może faktycznie tylko na północy tyle złodzieji i partaczy ale przekonałem się już wielokrotnie, czy to mechanik, czy to stolarz, elektryk, elektronik - wszyscy mają się za speców, a wszystkich innych mają za idiotów I ich celem nie jest rozwiązanie problemu, a tylko zgarnięcie kasy. O ASO nie musisz pisać bo jakie by nie było to 90% personelu to imbecyle, a ich praca niewiele się różni od chińczyka pracującego na taśmie za miskę ryżu. Ich wiedza ogranicza się do kolorowej broszurki i koniec Dla sprostowania, żeby nie było... wypowiadam się o Trójmieście
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 30 mar 2012, 9:21
- Imię: Kuba
- Auto: Opel Astra GTC 2.0 Turbo @ 220 KM
- Silnik: Z20LER
- Województwo: śląskie
Prawie cały przemysł, również ten samochodowy w Polsce to przede wszystkim Śląsk, Dolny Śląsk i Mazowieckie.
Natomiast czym dalej na północ tym więcej przemysłu rybnego
Natomiast czym dalej na północ tym więcej przemysłu rybnego
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Teraz nawet ryby z chin przyjeżdżają
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
Ja tu mówię o Śląskich chopakach... Zajebist*ch chopakach I dziewuchach
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 30 paź 2012, 13:08
- Imię: Szymon
- Województwo: wielkopolskie
Ja myślę że jednak dużo prawdy w tym jaki szef taka reszta. Ja znam warsztat,którym rządzi gość co przez parę miesięcy nie wiedział nawet że jego mechanicy pili w czasie roboty i części podkradali. nie interesowało go co się dzieje w zakładzie tylko czy pieniądze spływały, jak ktoś odchodził to Zatrudniał kolegów tych co zostawali dalej i tym samym nie poprawiał sytuacji. Klienci w końcu sie zaczęli wykruszać ale niektózy nie powiem zaryzykowali chyba życie wpuszczając speca stamtąd pod swój samochód. Na szczęście szef się zmienił i nastąpił cud. wymiana kadry i zarządzającego drużyną, który jest prawdziwym specem, zmieniła to miejsce w godne zaufania.
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
jesteś z wlkp więc proszę podaj gdzie te cuda się odbyły
przyznam że musi być mega trudno startować w spalonym opiniami miejscu
przyznam że musi być mega trudno startować w spalonym opiniami miejscu
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 30 paź 2012, 13:08
- Imię: Szymon
- Województwo: wielkopolskie
- KIT GTO
- Posty: 2287
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:01
- Imię: astra
- Silnik: DESTRUKCJA
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 30 mar 2012, 9:21
- Imię: Kuba
- Auto: Opel Astra GTC 2.0 Turbo @ 220 KM
- Silnik: Z20LER
- Województwo: śląskie
Mam wykres co prawda nie ten finalny bo na tym jest 220 km/ 5900 rpm i 300 Nm/ 4800 rpm. Na ostatnim wykresie (którego nie zapisali albo nie mogli znaleźć, bo burdel tam mają niesamowity ) było 310 Nm.
Co zauważyłem po 2 miesiącach po zmianie to to , że auto lepiej się rozpędza, a co za tym idzie spalanie spadło nieznacznie.
Jednak to seryjne 262 nM to trochę za mało jak na tą masę auta, u konkurencji przy takiej mocy i podobnej masie jest przeważnie 280 nM seryjnie (np. VW Sirocco)
Co zauważyłem po 2 miesiącach po zmianie to to , że auto lepiej się rozpędza, a co za tym idzie spalanie spadło nieznacznie.
Jednak to seryjne 262 nM to trochę za mało jak na tą masę auta, u konkurencji przy takiej mocy i podobnej masie jest przeważnie 280 nM seryjnie (np. VW Sirocco)