Ciptuning Astra 2.0 Turbo LER/LEL/LEH - opinie

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
SpaceMan

Astro-maniak
Posty: 1845
Rejestracja: 13 maja 2012, 21:43
Imię: Patryk
Auto: Astra G Coupe Bertone
Silnik: Z20LET
Województwo: opolskie

Re: Chiptuning Astra 2.0 Turbo - opinie

#91

Nieprzeczytany post autor: SpaceMan »

Tylko Scirocco III ma silnik zrobiony w 2007/2008 roku, Ty masz jednostkę która powstała w 2000 roku. Chcesz porównywać silniki to porównaj jednostkę z 2005 roku czyli Z20LEH (320 Nm)
[center][External Link Removed for Guests][/center]

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#92

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

ja bym wolał popatrzeć jednak na starsze konstrukcje z serii C w oplu szkoda że korba tylko słaba bo same tłoki 450KM przyjmą a seria miała 204 KM i 280Nm i to w 92r przy prawie soft doładowaniu stałym na poziomie 0,6b :D

Mruwkaz11

Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:57
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

#93

Nieprzeczytany post autor: Mruwkaz11 »

Chlopaki podepne sie pod temat, jestem w posiadaniu opla astry h opc z silnikiem z20leh- mial ktos moze do czynienia z chipem w tym silniku? hmm kiedys mialem gtc turbo z20lel i z 200km zrobilismy 202 i byla duza roznica, i przede wszystkim spalanie spadlo przy spokojnej jezdzie- i chyba mi najbardziej tez na tym zależy . Bardzo prosze o jakies sugestie. pozdrawiam

Awatar użytkownika
Luki S

Astro-maniak
Posty: 1318
Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
Imię: Łukasz
Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
Silnik: Z20LER
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#94

Nieprzeczytany post autor: Luki S »

Mruwkaz11 pisze: hmm kiedys mialem gtc turbo z20lel i z 200km zrobilismy 202 i byla duza roznica, i przede wszystkim spalanie spadlo przy spokojnej jezdzie- i chyba mi najbardziej tez na tym zależy
Zastanów się spokojnie nad tym co piszesz... LEL ma 170 KM i nie ma czegoś takiego jak różnica 2 KM, takie różnice powstają przy poszczególnych biegach ale nie po "modyfikacjach", nie wspominając już o samych hamowniach... ;)
Co do LEHa, jak najbardziej możesz zrobić program ale nie oczekuj mniejszego spalania, chcesz mniejsze spalanie to po prostu zmień auto i nawet nie będziesz musiał dopłacać jak w przypadku chipa :mrgreen: Napewno ktoś się z Tobą zamieni i przygarnie "smoka" :D
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---

Awatar użytkownika
KIT GTO

ex-Staff
Posty: 2287
Rejestracja: 20 mar 2007, 21:01
Imię: astra
Silnik: DESTRUKCJA
Województwo: lubelskie
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

#95

Nieprzeczytany post autor: KIT GTO »

np. Ja, na części :D

Mruwkaz11

Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:57
Województwo: Zagranica - Inne
Lokalizacja: Wadowice
Kontakt:

#96

Nieprzeczytany post autor: Mruwkaz11 »

Sorki wkradł się błąd,juz chyba prawie spalem, tak z20lel ma w serii 170koni, ale powiem wam szczeze ze po tej modykikacji przedewszystkim spodobala sie mi reakcja na gaz ,bo lepiej reagowal niz obezna opc. a co do spalania to nie chodzilo mi o to ze ma mi palic 5, tylko o to ze jak jade w trase autostrada np 140 to ze zamiast 13 to zeby palilo 11 jak tamta, a wiadomo ze do upalania to musi swoje zjesc. a na czesci, to poprostu grzech by sie bylo jej pozbywac - hehe zwlaszcza ze juz ja osoboscie zatrulem gazem:P

Awatar użytkownika
Luki S

Astro-maniak
Posty: 1318
Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
Imię: Łukasz
Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
Silnik: Z20LER
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#97

Nieprzeczytany post autor: Luki S »

Przy 140 na autstradzie, 13, 11 litrów, to mój przy 280 kuniach pali 8 przy takiej predkosci, opc nie wezmie wiecej tez... No chyba ze ciagle przyspieszasz i hamujesz i to tak zdrowo...
Co by nie było ja powiem, ze jak sie ma turbo to jakis program trzeba zrobic :mrgreen:
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---

Findziu

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 08 sie 2012, 10:40
Imię: Marcin
Auto: Astra H
Silnik: Z20LER
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław/Zawiercie

#98

Nieprzeczytany post autor: Findziu »

"Pedal with the metal" ;)

Luki, chciałbym poruszyć jeszcze kwestię BOV... szukam i szukam... widzę że w wielu tematach gdzie kwestia BOV była poruszana udzielałeś się i masz własne doświadczenia. Stąd pytanie do Ciebie: Dlaczego finalnie bez BOV?!

Trochę z tym Forge się natrudziłeś żeby zdobyć więc powód na rezygnację z niego musiał być gruby! Planujesz wsadzić recyrkulacyjno-atmosferyczny, czy w Klassenie Ci odradzili w ogóle BOV i tylko oryginalny DV? Znalazłem na necie dedykowane zawory, np. Bailey DV26D - próbowałeś z dedykowanymi?
Motor: Z20LER 200KM
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
Luki S

Astro-maniak
Posty: 1318
Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
Imię: Łukasz
Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
Silnik: Z20LER
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#99

Nieprzeczytany post autor: Luki S »

Bailey miał być przed Forge i nie jest lepszy a nawet gorszy... Jak uparice chcesz lepszy to tylko jeden jest, który współgra i jest to zawór recylkulacyjny:

[External Link Removed for Guests]

Atmosferyczne zawory po prostu nie współgrają z tymi jednostkami, owszem jeżdżą robią psss bo taka fizyka ale nie pracują tak jak powinny i zamiast chronić to szkodzą. Popatrz na projekty gruubo zrobionych astr i tam nikt nie ma BOVow jak już to tylko zamknięte i jest to zazwyczaj Forge ktory Ci pokazałem.
Tak, Klasen również zdecydowanie odradził jego montaż.
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---

Findziu

Użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 08 sie 2012, 10:40
Imię: Marcin
Auto: Astra H
Silnik: Z20LER
Województwo: dolnośląskie
Lokalizacja: Wrocław/Zawiercie

#100

Nieprzeczytany post autor: Findziu »

Trochę szkoda... kupę lat temu, będąc małym łebkiem, oglądając Fast&Furious obiecałem sobie zakup auta z turbo i zorganizowane charakterystycznego "psst". Trudno...
Na recyrkulacyjny nie ma co wymieniać. Ori działa, a turbo nie będzie dmuchać na tyle żeby naruszyć membrany w DV więc nie ma co kombinować. Chodziło o dźwięk.

Wiem że zarzucam Cię tysiącem pytań, ale ciągle chodzi mi po głowie kwestia wydechu. Jestem cholernie niecierpliwy. Lubię działać wg planu, a plan właśnie się tworzy. Mam już większość jego punktów gotowych oprócz wydechu...

Wiem że swój wydech robiłeś na północy. Jest to przelotówka czy założyłeś jakieś sportowe katalizatory? Jak dobierałeś wydech końcowy - na zamówienie czy mieli już gotowce pod astrę H GTC?
Mój plan to 2x tłumik końcowy (lewy i prawy) na 2,5". Zastanawiam się jak z konstrukcją puszek bo nie mogę znaleźć dedykowanych. Druga sprawa jak zachowywałyby się dedykowane na 2,5" rurach... No i kwestia ile tam jest miejsca po drugiej stronie (z uwagi na śniegi nie zaglądałem) ;)

Jakie są Twoje doświadczenia z wydechem?!
Motor: Z20LER 200KM
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ