Ciptuning Astra 2.0 Turbo LER/LEL/LEH - opinie
- SpaceMan
- Posty: 1845
- Rejestracja: 13 maja 2012, 21:43
- Imię: Patryk
- Auto: Astra G Coupe Bertone
- Silnik: Z20LET
- Województwo: opolskie
Re: Chiptuning Astra 2.0 Turbo - opinie
Tylko Scirocco III ma silnik zrobiony w 2007/2008 roku, Ty masz jednostkę która powstała w 2000 roku. Chcesz porównywać silniki to porównaj jednostkę z 2005 roku czyli Z20LEH (320 Nm)
[center][External Link Removed for Guests][/center]
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
ja bym wolał popatrzeć jednak na starsze konstrukcje z serii C w oplu szkoda że korba tylko słaba bo same tłoki 450KM przyjmą a seria miała 204 KM i 280Nm i to w 92r przy prawie soft doładowaniu stałym na poziomie 0,6b
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:57
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
Chlopaki podepne sie pod temat, jestem w posiadaniu opla astry h opc z silnikiem z20leh- mial ktos moze do czynienia z chipem w tym silniku? hmm kiedys mialem gtc turbo z20lel i z 200km zrobilismy 202 i byla duza roznica, i przede wszystkim spalanie spadlo przy spokojnej jezdzie- i chyba mi najbardziej tez na tym zależy . Bardzo prosze o jakies sugestie. pozdrawiam
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Zastanów się spokojnie nad tym co piszesz... LEL ma 170 KM i nie ma czegoś takiego jak różnica 2 KM, takie różnice powstają przy poszczególnych biegach ale nie po "modyfikacjach", nie wspominając już o samych hamowniach...Mruwkaz11 pisze: hmm kiedys mialem gtc turbo z20lel i z 200km zrobilismy 202 i byla duza roznica, i przede wszystkim spalanie spadlo przy spokojnej jezdzie- i chyba mi najbardziej tez na tym zależy
Co do LEHa, jak najbardziej możesz zrobić program ale nie oczekuj mniejszego spalania, chcesz mniejsze spalanie to po prostu zmień auto i nawet nie będziesz musiał dopłacać jak w przypadku chipa Napewno ktoś się z Tobą zamieni i przygarnie "smoka"
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
- KIT GTO
- Posty: 2287
- Rejestracja: 20 mar 2007, 21:01
- Imię: astra
- Silnik: DESTRUKCJA
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: lublin
- Kontakt:
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:57
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
Sorki wkradł się błąd,juz chyba prawie spalem, tak z20lel ma w serii 170koni, ale powiem wam szczeze ze po tej modykikacji przedewszystkim spodobala sie mi reakcja na gaz ,bo lepiej reagowal niz obezna opc. a co do spalania to nie chodzilo mi o to ze ma mi palic 5, tylko o to ze jak jade w trase autostrada np 140 to ze zamiast 13 to zeby palilo 11 jak tamta, a wiadomo ze do upalania to musi swoje zjesc. a na czesci, to poprostu grzech by sie bylo jej pozbywac - hehe zwlaszcza ze juz ja osoboscie zatrulem gazem:P
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Przy 140 na autstradzie, 13, 11 litrów, to mój przy 280 kuniach pali 8 przy takiej predkosci, opc nie wezmie wiecej tez... No chyba ze ciagle przyspieszasz i hamujesz i to tak zdrowo...
Co by nie było ja powiem, ze jak sie ma turbo to jakis program trzeba zrobic
Co by nie było ja powiem, ze jak sie ma turbo to jakis program trzeba zrobic
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 sie 2012, 10:40
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Zawiercie
"Pedal with the metal"
Luki, chciałbym poruszyć jeszcze kwestię BOV... szukam i szukam... widzę że w wielu tematach gdzie kwestia BOV była poruszana udzielałeś się i masz własne doświadczenia. Stąd pytanie do Ciebie: Dlaczego finalnie bez BOV?!
Trochę z tym Forge się natrudziłeś żeby zdobyć więc powód na rezygnację z niego musiał być gruby! Planujesz wsadzić recyrkulacyjno-atmosferyczny, czy w Klassenie Ci odradzili w ogóle BOV i tylko oryginalny DV? Znalazłem na necie dedykowane zawory, np. Bailey DV26D - próbowałeś z dedykowanymi?
Luki, chciałbym poruszyć jeszcze kwestię BOV... szukam i szukam... widzę że w wielu tematach gdzie kwestia BOV była poruszana udzielałeś się i masz własne doświadczenia. Stąd pytanie do Ciebie: Dlaczego finalnie bez BOV?!
Trochę z tym Forge się natrudziłeś żeby zdobyć więc powód na rezygnację z niego musiał być gruby! Planujesz wsadzić recyrkulacyjno-atmosferyczny, czy w Klassenie Ci odradzili w ogóle BOV i tylko oryginalny DV? Znalazłem na necie dedykowane zawory, np. Bailey DV26D - próbowałeś z dedykowanymi?
Motor: Z20LER 200KM
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Bailey miał być przed Forge i nie jest lepszy a nawet gorszy... Jak uparice chcesz lepszy to tylko jeden jest, który współgra i jest to zawór recylkulacyjny:
[External Link Removed for Guests]
Atmosferyczne zawory po prostu nie współgrają z tymi jednostkami, owszem jeżdżą robią psss bo taka fizyka ale nie pracują tak jak powinny i zamiast chronić to szkodzą. Popatrz na projekty gruubo zrobionych astr i tam nikt nie ma BOVow jak już to tylko zamknięte i jest to zazwyczaj Forge ktory Ci pokazałem.
Tak, Klasen również zdecydowanie odradził jego montaż.
[External Link Removed for Guests]
Atmosferyczne zawory po prostu nie współgrają z tymi jednostkami, owszem jeżdżą robią psss bo taka fizyka ale nie pracują tak jak powinny i zamiast chronić to szkodzą. Popatrz na projekty gruubo zrobionych astr i tam nikt nie ma BOVow jak już to tylko zamknięte i jest to zazwyczaj Forge ktory Ci pokazałem.
Tak, Klasen również zdecydowanie odradził jego montaż.
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 sie 2012, 10:40
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Zawiercie
Trochę szkoda... kupę lat temu, będąc małym łebkiem, oglądając Fast&Furious obiecałem sobie zakup auta z turbo i zorganizowane charakterystycznego "psst". Trudno...
Na recyrkulacyjny nie ma co wymieniać. Ori działa, a turbo nie będzie dmuchać na tyle żeby naruszyć membrany w DV więc nie ma co kombinować. Chodziło o dźwięk.
Wiem że zarzucam Cię tysiącem pytań, ale ciągle chodzi mi po głowie kwestia wydechu. Jestem cholernie niecierpliwy. Lubię działać wg planu, a plan właśnie się tworzy. Mam już większość jego punktów gotowych oprócz wydechu...
Wiem że swój wydech robiłeś na północy. Jest to przelotówka czy założyłeś jakieś sportowe katalizatory? Jak dobierałeś wydech końcowy - na zamówienie czy mieli już gotowce pod astrę H GTC?
Mój plan to 2x tłumik końcowy (lewy i prawy) na 2,5". Zastanawiam się jak z konstrukcją puszek bo nie mogę znaleźć dedykowanych. Druga sprawa jak zachowywałyby się dedykowane na 2,5" rurach... No i kwestia ile tam jest miejsca po drugiej stronie (z uwagi na śniegi nie zaglądałem)
Jakie są Twoje doświadczenia z wydechem?!
Na recyrkulacyjny nie ma co wymieniać. Ori działa, a turbo nie będzie dmuchać na tyle żeby naruszyć membrany w DV więc nie ma co kombinować. Chodziło o dźwięk.
Wiem że zarzucam Cię tysiącem pytań, ale ciągle chodzi mi po głowie kwestia wydechu. Jestem cholernie niecierpliwy. Lubię działać wg planu, a plan właśnie się tworzy. Mam już większość jego punktów gotowych oprócz wydechu...
Wiem że swój wydech robiłeś na północy. Jest to przelotówka czy założyłeś jakieś sportowe katalizatory? Jak dobierałeś wydech końcowy - na zamówienie czy mieli już gotowce pod astrę H GTC?
Mój plan to 2x tłumik końcowy (lewy i prawy) na 2,5". Zastanawiam się jak z konstrukcją puszek bo nie mogę znaleźć dedykowanych. Druga sprawa jak zachowywałyby się dedykowane na 2,5" rurach... No i kwestia ile tam jest miejsca po drugiej stronie (z uwagi na śniegi nie zaglądałem)
Jakie są Twoje doświadczenia z wydechem?!
Motor: Z20LER 200KM
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]