Ciptuning Astra 2.0 Turbo LER/LEL/LEH - opinie
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: GTC Turbo Panorama / Luki S /
Ja mam 100% przelot czyli wielka pusta dziura Ale odziwo dosyć cichy, dla mnie na duży +
W miejscu gdzie jest tłumik jest na tyle sporo miejsca, że pasuje masa "uniwersalnych", mój też nie jest stricte do Astry GTC, zwykła, podłużna okrągła pucha.
Te dwa tłumiki to chyba tylko tak se w głowie wymarzyłeś bo na jeden to jest miejsce ale drugi to chyba z boku do błotnika sobie przyczepisz
Jak chcesz podwójny wydech to tylko taka opcja Ci zostaje
W miejscu gdzie jest tłumik jest na tyle sporo miejsca, że pasuje masa "uniwersalnych", mój też nie jest stricte do Astry GTC, zwykła, podłużna okrągła pucha.
Te dwa tłumiki to chyba tylko tak se w głowie wymarzyłeś bo na jeden to jest miejsce ale drugi to chyba z boku do błotnika sobie przyczepisz
Jak chcesz podwójny wydech to tylko taka opcja Ci zostaje
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 sie 2012, 10:40
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Zawiercie
A widzisz... przeglądałem stronkę irmscher'a. Widziałem te podwójne wydechy, ale przejrzałem 2-3 i żaden nie był do naszego LER'a. Musiał mi umknąć ten i3808024
626eurosów za nówkę, na ebay 389eurosów. Nie jest to mało, ale w sumie dużo też nie Pytanie czy zachowa swoje parametry przy 2,5" przelotówce.
Zastanawiam się czy w profesjonalnym zakładzie będą w stanie dopasować Mi którąś z uniwersalnych puszek z takim podwójnym silencerem, ewentualnie stworzyć indywidualny model pod auto i przelot 2,5". Kiedyś zamawiałem tłumik w firmie KADEX. Mogłem nawet wybrać dźwięk...
Luki, nie wybrałeś dedykowanego bo nie spełniał parametrów przy reszcie układu czy tak doradzili Ci w warsztacie?
626eurosów za nówkę, na ebay 389eurosów. Nie jest to mało, ale w sumie dużo też nie Pytanie czy zachowa swoje parametry przy 2,5" przelotówce.
Zastanawiam się czy w profesjonalnym zakładzie będą w stanie dopasować Mi którąś z uniwersalnych puszek z takim podwójnym silencerem, ewentualnie stworzyć indywidualny model pod auto i przelot 2,5". Kiedyś zamawiałem tłumik w firmie KADEX. Mogłem nawet wybrać dźwięk...
Luki, nie wybrałeś dedykowanego bo nie spełniał parametrów przy reszcie układu czy tak doradzili Ci w warsztacie?
Motor: Z20LER 200KM
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
- Grzechu2011
- Posty: 1007
- Rejestracja: 16 sty 2011, 17:22
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra J
- Silnik: A16LET
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Niepołomice
nie rozumiem po co Ci dedykowane tłumiki skoro robisz cały układ??!!! nie dość że wydasz kasę na te irmschery to nic tak naprawdę nimi nie zyskach!!1 rób customowe tłumiki przelotowe w raz z układem!!!
[External Link Removed for Guests]
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Im prostszy wydech tym lepiej, chodzi o swobodę wylotu spalin, no i najlepiej jakby był z kwasówki. Później dopiero mamy kwestię tłumienia i z tego względu mam, jaki mam bo jest jednym z najcichszych. Gdybym wydał 8 tys na Milteka nic więcej bym nie zyskał. No co innego jak jeszcze musiałbym mieć sportowego Kata ale póki co u Nas da się obyć bez niego
Irmscher jest pod seryjny układ 2,5'' czy nawet mniej....
Jeśli chcesz zmienić cały układ nie bierz Irmiego, jeśli chcesz tylko końcowy to śmiało możesz go kupić
Irmscher jest pod seryjny układ 2,5'' czy nawet mniej....
Jeśli chcesz zmienić cały układ nie bierz Irmiego, jeśli chcesz tylko końcowy to śmiało możesz go kupić
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 sie 2012, 10:40
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Zawiercie
Trochę kasy kisi się na koncie, więc postanowiłem w najbliższym czasie zhamować moją Asterkę i trochę podzwoniłem po okolicy.
I tutaj zaskoczenie!!! Dzwoniłem do ECU Project. Mają fajną hamownię (150zł za zhamowanie z AFRem). W ofercie mają także chipowanie. Zapytałem więc o możliwość zmian w oryginalnym ECU Z20LER. Tuner zarzekał się że robili już takie silniki, mają z nimi doświadczenie i bez większych problemów je zchipują! Znają problem zawieszania w trakcie wgrywania oprogramowania i palenia się kompa i radzą sobie z tym.
Kontakt tutaj:
[External Link Removed for Guests]
Luki, słyszałeś o nich. Ktoś z otoczenia z naszym LERem ich wypróbował?
Klassen najlepsze rozwiązanie, ale może jednak w Polsce też są magicy od opla
Co do wydechu - przekonaliście mnie! Będzie custom od początku do końca.
I tutaj zaskoczenie!!! Dzwoniłem do ECU Project. Mają fajną hamownię (150zł za zhamowanie z AFRem). W ofercie mają także chipowanie. Zapytałem więc o możliwość zmian w oryginalnym ECU Z20LER. Tuner zarzekał się że robili już takie silniki, mają z nimi doświadczenie i bez większych problemów je zchipują! Znają problem zawieszania w trakcie wgrywania oprogramowania i palenia się kompa i radzą sobie z tym.
Kontakt tutaj:
[External Link Removed for Guests]
Luki, słyszałeś o nich. Ktoś z otoczenia z naszym LERem ich wypróbował?
Klassen najlepsze rozwiązanie, ale może jednak w Polsce też są magicy od opla
Co do wydechu - przekonaliście mnie! Będzie custom od początku do końca.
Motor: Z20LER 200KM
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Tak, słyszałem i rozmawiałem z nimi. LER'a raczej nie robili ale robili koledze BlackOPC Z20LEH program, siedzi tam ten sam komp więc z LERem nie powinni mieć problemów. A i zrobili dobrze bo auto jeździ pewnie do dnia dzisiejszego i to zdrowo lepiej
astraklub.pl/viewtopic.php?f=102& ... p;start=20
astraklub.pl/viewtopic.php?f=102& ... p;start=20
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 08 sie 2012, 10:40
- Imię: Marcin
- Auto: Astra H
- Silnik: Z20LER
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław/Zawiercie
Oj... widzę że nam trochę poprzenosili i poucinali
Sorka jak się w temat i konwersację trochę wciąłem!
Poczytam na forum kolegi BlackOPC jakie ma wspomnienia z ECU Project. Pytanie do Ciebie Luki - czemu z nich nie skorzystałeś? Fakt że 700km od Ciebie, czy coś konkretniejszego?!
Sorka jak się w temat i konwersację trochę wciąłem!
Poczytam na forum kolegi BlackOPC jakie ma wspomnienia z ECU Project. Pytanie do Ciebie Luki - czemu z nich nie skorzystałeś? Fakt że 700km od Ciebie, czy coś konkretniejszego?!
Motor: Z20LER 200KM
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
Mods: Ronal OPC 17"; H&R -30mm
Audio: [External Link Removed for Guests]
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
No u mnie było ciut więcej niż chiptuning, może i by dali radę ale wybrałem opcję bardziej sprawdzoną, zależało mi na niezawodności, co innego gdybym taki ecuprojekt miał u siebie na pomorzu gdzie każdego dnia idzie podjechać, podłączyć i pogrzebać.
Poskie firmy chciały skonfiskować mi auto na MIN 2 dni, w Klasenie łącznie z przeróbkami airboxa trwało to 40 min Mam pisać dalej czemu tu a nie tam ?
Poskie firmy chciały skonfiskować mi auto na MIN 2 dni, w Klasenie łącznie z przeróbkami airboxa trwało to 40 min Mam pisać dalej czemu tu a nie tam ?
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
A ja napisze inaczej... Jest to infomacja zaczerpnięta z tego forum...
Ja osobiście NIE POLECAM chipowania turbo benzyn i turbo diesli ! Jest to zabieg, który niszczy silnik, powoduje wiele usterek...
Ja czytając calą to wypowiedź również stwierdzam, że jestem na nie CHIP'owaniu... Ktoś to po to stworzyl seryjnie na tyle i tyle koni by to jeździlo
BUAHAHAHAHHAHA
Ja osobiście NIE POLECAM chipowania turbo benzyn i turbo diesli ! Jest to zabieg, który niszczy silnik, powoduje wiele usterek...
Ja czytając calą to wypowiedź również stwierdzam, że jestem na nie CHIP'owaniu... Ktoś to po to stworzyl seryjnie na tyle i tyle koni by to jeździlo
BUAHAHAHAHHAHA
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:57
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
A jaki wynik uzyskal BlackOPC po chipowaniu? na serii czy cos tam modzil? pozdr