Chiptuning Astra G 2.0 DTL 82km
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Re: Chiptuning Astra G 2.0 DTL 82km
jedz na hamownie bo te programy zwane unas "germanami" to zazwyczja wykanczaja silniki. Niemce nie znaja sie na chipsowaniu silnikow a przynajmniej unich to niewiele osob wie co i jak. To ile wyjdzie na hamowni moze byc rozne. Nie da sie powiedziec ze po programie bedzie +30 koni. To ile wyjdzie to bedzie widac na hamowni a ile sie da. hmm moz ebyc +20 a moz ebyc +28 koni.
Na sile mozna i wycisnac +35 koni tyle ze suszarka wytrzyma dwa tygodnie. Czy oto chodzi??
Na sile mozna i wycisnac +35 koni tyle ze suszarka wytrzyma dwa tygodnie. Czy oto chodzi??
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 mar 2011, 17:48
- Imię: Eldar
- Auto: Astra G combi
- Silnik: 2.0 DT
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Zbąszyń
Jednym słowem: podnieść moc można każdym sposobem i programem, i zmianą osprzętem, i swapem. Wszystko zależy od zasobności portfela. Może czasami taniej jest sprzedać samochód i kupić coś mocniejszego.
Co dotyczy mojego dowodu (od samochodu ), nie wiem czy jest błąd. Kupiłem w Polsce samochód, blachy miał już polskie. Trudno mi powiedzieć co było wbito w oryginalnym dowodzie (w Niemczech). Dla tego pytam czy ktoś posiada samochód tuningowany przez firmę MLK-TUNING.
wesol: jak już pisałem samochód mam od roku, nic się nie dzieję (odpukać). Jak tylko sprawdzę na hamownie to wrzucę wykresy. Pod maską też zmian nie widzę. Kiedy rozmawiałem z poprzednim właścicielem to twierdził że samochód sprowadził 2006 już po tuningu.
Pozdrawiam wszystkich
Co dotyczy mojego dowodu (od samochodu ), nie wiem czy jest błąd. Kupiłem w Polsce samochód, blachy miał już polskie. Trudno mi powiedzieć co było wbito w oryginalnym dowodzie (w Niemczech). Dla tego pytam czy ktoś posiada samochód tuningowany przez firmę MLK-TUNING.
wesol: jak już pisałem samochód mam od roku, nic się nie dzieję (odpukać). Jak tylko sprawdzę na hamownie to wrzucę wykresy. Pod maską też zmian nie widzę. Kiedy rozmawiałem z poprzednim właścicielem to twierdził że samochód sprowadził 2006 już po tuningu.
Pozdrawiam wszystkich
Pozdrawiam...
- zaki1989
- Posty: 717
- Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 150KM IDS+
- Województwo: mazowieckie
hmm fakt, nie popatrzyłem ze to z Niemiec i Niemiecka firma.. ale faktycznie pokrywa sie z ich ofertą wiec pewnie będzie miał te 105KM
a skoro lata juz tyle na tym programie to nic złego tam nie ma.. no tyle ze to dalej 23KM więcej a nie "30 w górę KM "
a skoro lata juz tyle na tym programie to nic złego tam nie ma.. no tyle ze to dalej 23KM więcej a nie "30 w górę KM "
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM
- xDee_
- Posty: 460
- Rejestracja: 23 lip 2012, 14:03
- Imię: Paweł
- Auto: Opel Astra G Sportive
- Silnik: X20DTL + chip
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ale chyba sama turbina przy tak niewielkiej mocy dużo nie zmieni. Czytałem dziś cały dzień na ten temat dzwoniłem po kumplach mechanikach i dochodzę powoli do wniosku, że trzeba sobie to odpuścić. Gdybym zakładał, że będę nim jeździł jeszcze z 2-3 lata to może bym się podjął tego ile by to nie kosztowało, ale znając mnie pewnie w przyszłym roku będzie już Astra H 1,9 CDTI ;]
[External Link Removed for Guests]
DTL - 95Ps 220Nm Powered by Bear Garage
// czerwony tylko dla administracji
DTL - 95Ps 220Nm Powered by Bear Garage
// czerwony tylko dla administracji
- zaki1989
- Posty: 717
- Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 150KM IDS+
- Województwo: mazowieckie
myśle ze do tych 100KM bez większego problemu da radę, aczkolwiek trzeba sprawdzić stan turbiny przed zabiegiem.
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
z tego co pamietam to bezpiecznie dla tego silnika jest okolo 95 koni. Przekraczenie tej wartosci moze zakonczyc zywot turbiny jesli ktos lubi tą moc wykozystywac dosc czesto. Zreszta nie robi sie auta na jakąś moc. W jednym aucie podniesie sie cisnienie o 0,2 bara i podleje paliwa i wyjdzie 102 konia a w drugim z tym samym silnikiem po tej samej zmianie parametrów w limiterach wyjdzie 92 konie i co bedziesz sie upieral ze powinno byc wiecje i ze tuner dał ciała?? Nie bo zrobil tle na ile pozwalaja mu komponenty na motorowni. nie zapoda doladowania w DTLu 1.5 bara przy 4000obr bo turbo odleci w dwa dni.
Mozna sprawdzic co ten "german" ma namieszane podgladujac parametry silnika- cisnienie doladowania do pryznajmniej 4400 obr oraz dawke paliwa. i oczewiscie porownujac z serią. Tak sobie moge sprawdzic kazdego vaga robiac logi wybranych grup. Nawet ocenie ile mocy to moze miec tak mniejwiecej.
Mozna sprawdzic co ten "german" ma namieszane podgladujac parametry silnika- cisnienie doladowania do pryznajmniej 4400 obr oraz dawke paliwa. i oczewiscie porownujac z serią. Tak sobie moge sprawdzic kazdego vaga robiac logi wybranych grup. Nawet ocenie ile mocy to moze miec tak mniejwiecej.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
mym skromnym zdaniem grzebanie w aucie w którym nie mamy czym ochłodzić doładowanego powietrza jest przynajmniej nie poważne ile będzie tlenu w tak rozgrzanym m3 w stosunku to zimnego powietrza ?? pierw założyć IC i dopiero bawić się programem
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Znajomy miał robiony program w superchip.pl do tego silnika. Wyszło na hamowni 98KM. Powiem szczerze że nie robiło to jakiejś rewelacji. Po prostu jechało trochę lepiej i tyle
Niestety po paru miesiącach padła pompa i kumpel astrę sprzedał. Wcześniej jeździł bezproblemowo.
Dopiszę tylko że to była standardowa awaria pompy (rezystor) więc pewnie chip nie był tego powodem.
Niestety po paru miesiącach padła pompa i kumpel astrę sprzedał. Wcześniej jeździł bezproblemowo.
Dopiszę tylko że to była standardowa awaria pompy (rezystor) więc pewnie chip nie był tego powodem.
- xDee_
- Posty: 460
- Rejestracja: 23 lip 2012, 14:03
- Imię: Paweł
- Auto: Opel Astra G Sportive
- Silnik: X20DTL + chip
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sosnowiec
Więc tak Moja Astra dostała Chipa. Wyszło w serii 79km 180nm przy czym pomiar był w temperaturze -1 stopnia. Po chipie mamy 95km i 220nm też w temperaturze -1. Usunięty katalizator i miłym zaskoczeniem było to, że moja astra jako jedna z nie licznych już z fabryki wyszła z zamontowanym IC od wersji 101km. Auto wydaje się teraz jakby lżejsze, bieg 1,2,3 robią robotę i podczas jazdy z 4,5 dużo lepiej przyspiesza ;p Dostanie jeszcze box'a aby odciążyć trochę pompę ;D
Powered by Bear
Powered by Bear
[External Link Removed for Guests]
DTL - 95Ps 220Nm Powered by Bear Garage
// czerwony tylko dla administracji
DTL - 95Ps 220Nm Powered by Bear Garage
// czerwony tylko dla administracji
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
napewno nie wychodzimy zadne DTL'e z ICkiem na pokladzi eod DTH. Nie bylo takiego wypustu nigdy. Ktos musial cos gmerac i tyle. Ni erozumiem jak box ma cos odciazyc bo chyba wlasnie odwrotnie przeciażyc jak juz.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG