Chiptuning Astra G 2.0 DTL 82km
- xDee_
- Posty: 460
- Rejestracja: 23 lip 2012, 14:03
- Imię: Paweł
- Auto: Opel Astra G Sportive
- Silnik: X20DTL + chip
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sosnowiec
Chiptuning Astra G 2.0 DTL 82km
Witam.
Ostatnio dzwonie i rozglądam się za informacjami dotyczącymi chiptuningu 2.0 DTL wersja 82km. Najlepszą propozycją było 30km w górę za około 900zł, ale panowie na ostatnim comiesięcznym zlocie powiedzieli, że da się to zrobić taniej.
Czekam na informacje
Ostatnio dzwonie i rozglądam się za informacjami dotyczącymi chiptuningu 2.0 DTL wersja 82km. Najlepszą propozycją było 30km w górę za około 900zł, ale panowie na ostatnim comiesięcznym zlocie powiedzieli, że da się to zrobić taniej.
Czekam na informacje
[External Link Removed for Guests]
DTL - 95Ps 220Nm Powered by Bear Garage
// czerwony tylko dla administracji
DTL - 95Ps 220Nm Powered by Bear Garage
// czerwony tylko dla administracji
- zaki1989
- Posty: 717
- Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 150KM IDS+
- Województwo: mazowieckie
wszystko sie da aczkolwiek przyrost 30KM to w tym silniku bez jakichkolwiek zmian to bardzo dużo..''
900zł to w sumie niezła cena.. we Wrocławiu masz ADT tuning, aczkolwiek wątpię żeby było taniej.. to po prostu swoje kosztuje.. trzeba wyhamować samochód przed i po etc..
900zł to w sumie niezła cena.. we Wrocławiu masz ADT tuning, aczkolwiek wątpię żeby było taniej.. to po prostu swoje kosztuje.. trzeba wyhamować samochód przed i po etc..
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
X20DTL 82 KM to nic innego jak Y20DTH 101 KM o zmniejszonej mocy (Loud i High).
Ale 30 KM na samym programie? Nie wiem czy ta mała turbinka to udźwignie.
Do tego intercooler by się przydał by w gorące dni się nie męczył.
Ale 30 KM na samym programie? Nie wiem czy ta mała turbinka to udźwignie.
Do tego intercooler by się przydał by w gorące dni się nie męczył.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 28
- Rejestracja: 12 mar 2011, 17:48
- Imię: Eldar
- Auto: Astra G combi
- Silnik: 2.0 DT
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Zbąszyń
Hejka koledzy!
Mnie się wydaję że da wyciągnąć tylko programem. Kupiłem samochód rok temu, w dowodzie jest wbity 77kW , na błotnikach widnieję się napis MLK-TUNING. Na pewno samochód nie ma 82 km a więcej. Przymierzam się do sprawdzenia tego silnika, z czystej ciekawości, interesuję mnie jaki ma parametry i czy w dowodzie nie ma błędu. Mechanicznie nie zauważyłem różnicy: nie ma intercolera oraz innych dodatkowych części. Niżej podaję linka:
[External Link Removed for Guests]
Może ktoś z użytkowników ma stuningowaną asterkę przez tą firmą albo ma trochę więcej info na ten temat?
Pozdrawiam
Mnie się wydaję że da wyciągnąć tylko programem. Kupiłem samochód rok temu, w dowodzie jest wbity 77kW , na błotnikach widnieję się napis MLK-TUNING. Na pewno samochód nie ma 82 km a więcej. Przymierzam się do sprawdzenia tego silnika, z czystej ciekawości, interesuję mnie jaki ma parametry i czy w dowodzie nie ma błędu. Mechanicznie nie zauważyłem różnicy: nie ma intercolera oraz innych dodatkowych części. Niżej podaję linka:
[External Link Removed for Guests]
Może ktoś z użytkowników ma stuningowaną asterkę przez tą firmą albo ma trochę więcej info na ten temat?
Pozdrawiam
Pozdrawiam...
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
77 kW = 104 KM ople takich silników nie miały, więc przeszczep odpada.
I z info na stronie wynika, że podniesienie 17 kW (23 KM) kosztuje ponad 900 Euro a nie 900 zł za 30 KM.
I z info na stronie wynika, że podniesienie 17 kW (23 KM) kosztuje ponad 900 Euro a nie 900 zł za 30 KM.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- masterMUNGO
- Posty: 1498
- Rejestracja: 14 wrz 2009, 5:27
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra G
- Silnik: X16XEL
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
- Kontakt:
Jeśli ktoś już się decyduje na podniesienie mocy w swoim samochodzie to powinien dwa razy się zastanowić, dołożyć trochę grosza i zrobić to w profesjonalnej firmie która da gwarancję na to co robi, przystosuje silnik i osprzęt do tego by wytrzymał przyrost mocy, by nie było żadnych komplikacji i awarii.
Więc jeżeli szukasz firmy "No Name" która zrobi tę operację za powiedzmy 300 zł, to pamiętaj że będziesz musiał w przyszłości (może niedalekiej) wydać ogrom więcej na nowy silnik.
Z chipami jak z tatuażami - chcesz mieć super i dobrze wykonane = musisz zapłacić.
Więc jeżeli szukasz firmy "No Name" która zrobi tę operację za powiedzmy 300 zł, to pamiętaj że będziesz musiał w przyszłości (może niedalekiej) wydać ogrom więcej na nowy silnik.
Z chipami jak z tatuażami - chcesz mieć super i dobrze wykonane = musisz zapłacić.
[External Link Removed for Guests]
- xDee_
- Posty: 460
- Rejestracja: 23 lip 2012, 14:03
- Imię: Paweł
- Auto: Opel Astra G Sportive
- Silnik: X20DTL + chip
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Sosnowiec
A gdybym tak jak mówisz zamontował nowy silnik, np 2.2DTI 125km. Koszt byłby koło 2500zł tylko czy udałoby się to w ogóle zrobić?
[External Link Removed for Guests]
DTL - 95Ps 220Nm Powered by Bear Garage
// czerwony tylko dla administracji
DTL - 95Ps 220Nm Powered by Bear Garage
// czerwony tylko dla administracji
- masterMUNGO
- Posty: 1498
- Rejestracja: 14 wrz 2009, 5:27
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra G
- Silnik: X16XEL
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
- Kontakt:
Da się to zrobić, czemu nie?
Zaglądnij to technicznego, tam na temat swapów jest co najmniej dużo tematw .
Zaglądnij to technicznego, tam na temat swapów jest co najmniej dużo tematw .
[External Link Removed for Guests]
- zaki1989
- Posty: 717
- Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 150KM IDS+
- Województwo: mazowieckie
tak jak pisałem.. wszystko sie da.. można nawet 50KM tam zorbić.. tylko ze żadna rozsądna osoba/firma tego nie zrobi bo zarżnie w szybkim czasie silnik..Mnie się wydaję że da wyciągnąć tylko programem. Kupiłem samochód rok temu, w dowodzie jest wbity 77kW , na błotnikach widnieję się napis MLK-TUNING. Na pewno samochód nie ma 82 km a więcej.
co do "wydaje się" spawdz najpierw dokładnie ile masz, bo pewnie i masz wiecej, ale ile to nikt nie wie..
sowją droga co do "dowodu" to moze byc tam po prostu błąd,
1) błedy sie zdarzają- u mnie w Paqndzie na dowodzie wpisane 25Kw 0_o a panda ma prawie 70KM, musze poszukać gdzie jest błąd tłumaczenie etc, czy sam urząd sie pomylił..
2) nawet jak ktoś podnosi moc to nie leci z tym do urzedu zeby wyrabiać nowy dowód, bo i po co...
xDee_ swap to jest jakies rozwiązanie.. ale jak dla mnie nie zamknie sie to w 2500zł.. z resztą przy takich zabawach zazwyczaj i tak wyjdzie wiecej niz sie zakładało, zawsze jeskieś pierdołki wyskakują..
moze pomyśl nad większą turbiną od mocniejszej wersji?
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM
- FalconTech
- Posty: 5506
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Ale nie samym programem. Do tego potrzeba więcej paliwa, co za tym idzie sprawniejszej pompy i wydajniejszych wtrysków a to wszystko zasilić większą suszarką. Cudów nie ma.zaki1989 pisze:tak jak pisałem.. wszystko sie da.. można nawet 50KM tam zorbić..
Wynik z dowodu pokrywa się z danymi firmy widniejącej na nadkolu więc...zaki1989 pisze:sowją droga co do "dowodu" to moze byc tam po prostu błąd
... w Niemczech lecą zmienić dowód.zaki1989 pisze:nawet jak ktoś podnosi moc to nie leci z tym do urzedu zeby wyrabiać nowy dowód
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.