Chiptuning Astra G 2.0 DTL 82km

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
xDee_

Astro-maniak
Posty: 460
Rejestracja: 23 lip 2012, 14:03
Imię: Paweł
Auto: Opel Astra G Sportive
Silnik: X20DTL + chip
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Sosnowiec

Chiptuning Astra G 2.0 DTL 82km

#1

Nieprzeczytany post autor: xDee_ »

Witam.
Ostatnio dzwonie i rozglądam się za informacjami dotyczącymi chiptuningu 2.0 DTL wersja 82km. Najlepszą propozycją było 30km w górę za około 900zł, ale panowie na ostatnim comiesięcznym zlocie powiedzieli, że da się to zrobić taniej.
Czekam na informacje :)
[External Link Removed for Guests]


DTL - 95Ps 220Nm Powered by Bear Garage
// czerwony tylko dla administracji

Awatar użytkownika
zaki1989

Astro-maniak
Posty: 717
Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
Imię: Łukasz
Auto: Astra GTC
Silnik: 1.9 150KM IDS+
Województwo: mazowieckie

#2

Nieprzeczytany post autor: zaki1989 »

wszystko sie da :P aczkolwiek przyrost 30KM to w tym silniku bez jakichkolwiek zmian to bardzo dużo..''

900zł to w sumie niezła cena.. we Wrocławiu masz ADT tuning, aczkolwiek wątpię żeby było taniej.. to po prostu swoje kosztuje.. trzeba wyhamować samochód przed i po etc..
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM :)

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

X20DTL 82 KM to nic innego jak Y20DTH 101 KM o zmniejszonej mocy (Loud i High).

Ale 30 KM na samym programie? Nie wiem czy ta mała turbinka to udźwignie.
Do tego intercooler by się przydał by w gorące dni się nie męczył.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

eldar1980

Użytkownik
Posty: 28
Rejestracja: 12 mar 2011, 17:48
Imię: Eldar
Auto: Astra G combi
Silnik: 2.0 DT
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Zbąszyń

#4

Nieprzeczytany post autor: eldar1980 »

Hejka koledzy!
Mnie się wydaję że da wyciągnąć tylko programem. Kupiłem samochód rok temu, w dowodzie jest wbity 77kW :shock: , na błotnikach widnieję się napis MLK-TUNING. Na pewno samochód nie ma 82 km a więcej. Przymierzam się do sprawdzenia tego silnika, z czystej ciekawości, interesuję mnie jaki ma parametry i czy w dowodzie nie ma błędu. Mechanicznie nie zauważyłem różnicy: nie ma intercolera oraz innych dodatkowych części. Niżej podaję linka:
[External Link Removed for Guests]

Może ktoś z użytkowników ma stuningowaną asterkę przez tą firmą albo ma trochę więcej info na ten temat?
Pozdrawiam
Pozdrawiam...

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

77 kW = 104 KM ople takich silników nie miały, więc przeszczep odpada.

I z info na stronie wynika, że podniesienie 17 kW (23 KM) kosztuje ponad 900 Euro a nie 900 zł za 30 KM.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
masterMUNGO

ex-Staff
Posty: 1498
Rejestracja: 14 wrz 2009, 5:27
Imię: Andrzej
Auto: Astra G
Silnik: X16XEL
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: masterMUNGO »

Jeśli ktoś już się decyduje na podniesienie mocy w swoim samochodzie to powinien dwa razy się zastanowić, dołożyć trochę grosza i zrobić to w profesjonalnej firmie która da gwarancję na to co robi, przystosuje silnik i osprzęt do tego by wytrzymał przyrost mocy, by nie było żadnych komplikacji i awarii.
Więc jeżeli szukasz firmy "No Name" która zrobi tę operację za powiedzmy 300 zł, to pamiętaj że będziesz musiał w przyszłości (może niedalekiej) wydać ogrom więcej na nowy silnik.

Z chipami jak z tatuażami - chcesz mieć super i dobrze wykonane = musisz zapłacić.
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
xDee_

Astro-maniak
Posty: 460
Rejestracja: 23 lip 2012, 14:03
Imię: Paweł
Auto: Opel Astra G Sportive
Silnik: X20DTL + chip
Województwo: śląskie
Lokalizacja: Sosnowiec

#7

Nieprzeczytany post autor: xDee_ »

A gdybym tak jak mówisz zamontował nowy silnik, np 2.2DTI 125km. Koszt byłby koło 2500zł tylko czy udałoby się to w ogóle zrobić? :D
[External Link Removed for Guests]


DTL - 95Ps 220Nm Powered by Bear Garage
// czerwony tylko dla administracji

Awatar użytkownika
masterMUNGO

ex-Staff
Posty: 1498
Rejestracja: 14 wrz 2009, 5:27
Imię: Andrzej
Auto: Astra G
Silnik: X16XEL
Województwo: opolskie
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: masterMUNGO »

Da się to zrobić, czemu nie?
Zaglądnij to technicznego, tam na temat swapów jest co najmniej dużo tematw ;) .
[External Link Removed for Guests]

Awatar użytkownika
zaki1989

Astro-maniak
Posty: 717
Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
Imię: Łukasz
Auto: Astra GTC
Silnik: 1.9 150KM IDS+
Województwo: mazowieckie

#9

Nieprzeczytany post autor: zaki1989 »

Mnie się wydaję że da wyciągnąć tylko programem. Kupiłem samochód rok temu, w dowodzie jest wbity 77kW :shock: , na błotnikach widnieję się napis MLK-TUNING. Na pewno samochód nie ma 82 km a więcej.
tak jak pisałem.. wszystko sie da.. można nawet 50KM tam zorbić.. tylko ze żadna rozsądna osoba/firma tego nie zrobi bo zarżnie w szybkim czasie silnik..

co do "wydaje się" spawdz najpierw dokładnie ile masz, bo pewnie i masz wiecej, ale ile to nikt nie wie..

sowją droga co do "dowodu" to moze byc tam po prostu błąd,
1) błedy sie zdarzają- u mnie w Paqndzie na dowodzie wpisane 25Kw 0_o a panda ma prawie 70KM, musze poszukać gdzie jest błąd tłumaczenie etc, czy sam urząd sie pomylił..

2) nawet jak ktoś podnosi moc to nie leci z tym do urzedu zeby wyrabiać nowy dowód, bo i po co...

xDee_ swap to jest jakies rozwiązanie.. ale jak dla mnie nie zamknie sie to w 2500zł.. z resztą przy takich zabawach zazwyczaj i tak wyjdzie wiecej niz sie zakładało, zawsze jeskieś pierdołki wyskakują..

moze pomyśl nad większą turbiną od mocniejszej wersji? :)
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM :)

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#10

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

zaki1989 pisze:tak jak pisałem.. wszystko sie da.. można nawet 50KM tam zorbić..
Ale nie samym programem. Do tego potrzeba więcej paliwa, co za tym idzie sprawniejszej pompy i wydajniejszych wtrysków a to wszystko zasilić większą suszarką. Cudów nie ma.
zaki1989 pisze:sowją droga co do "dowodu" to moze byc tam po prostu błąd
Wynik z dowodu pokrywa się z danymi firmy widniejącej na nadkolu więc...
zaki1989 pisze:nawet jak ktoś podnosi moc to nie leci z tym do urzedu zeby wyrabiać nowy dowód
... w Niemczech lecą zmienić dowód.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

ODPOWIEDZ