Witam. Kiedyś poruszyłem ten temat na innym forum. Wszyscy piszą jeżeli chodzi o regulację czasówek o przekaźniku i manetce z omegi, lub zamienniku który można kupić w necie. Otóż któregoś razu interesując się tematem przypadkowo odkryłem że bez problemu można zastosować w astrze f przekaźnik który fabrycznie występuje w VW ( passaty, transportery itd, oczywiście nie wszystkie to miały ). Pasuje zamiennie bez żadnych przeróbek zamiast oryginalnego. Czas pracy reguluje się w następujący sposób:
Włączamy wycieraczki ruszając manetką lekko, tak żeby wycieraczki machnęły raz i odczekujemy tyle ile ma trwać przerwa między cyklami pracy, następnie włączamy normalnie czasówki i gotowe. Zakres regulacji jest dość spory bo chyba od 2s do nawet 20s.
Serdecznie polecam to rozwiązanie, szczególnie z uwagi na niesamowitą praktyczność no i koszt. Ja z taki przekaźnik na szrocie zapłaciłem całe 10zł. Pasi plug&play. Przekaźnik to bodajże Deduco z dużym symbolem 99 .
Montaż przekaźnika z regulacją czasu pracy wycieraczek z vw
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 29 lis 2011, 14:30
- Imię: Robert
- Auto: Astra Gsi
- Silnik: c20ne->c20xe
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Kołobrzeg
- zaki1989
- Posty: 717
- Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 150KM IDS+
- Województwo: mazowieckie
znaaaane, i opisane gdzieś nawet
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM