zmiana intercoolera 1.7 CDTi dth
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 15 lis 2011, 20:11
- Imię: Bartek
- Auto: Astra III
- Silnik: 1.7 DTH stage 2
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
zmiana intercoolera 1.7 CDTi dth
czy ktoś z Was zmieniał intercooler w swojej Astrze w silniku 1.7 CDTi dth 100KM?? seryjny intercooler jest bardzo mały, na wiosnę planuję zrobić chip, ale żeby wszystko było jak chcę, muszę go wymienić Jeżeli ktoś zmieniał to na jaki?? Zmieścił się bez problemu za zderzakiem?? Planuję kupić coś takiego [External Link Removed for Guests], są też jednostronne, ale nie wiem co wybrać
[External Link Removed for Guests]
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
Jak na innym forum Tu podobnie
Dokładnie taki cooler jak z linku mam mój szwagier w swoim GTC z DTH...
Bez jakichś przeszkód się nie obędzie
1) W zderzaku GTC mieści się ledwo ledwo... W HB, nie wejdzie jak się nie zmieni na GTC lub OPC
2) Chlodnice trzeba cofać maksymalnie na silnik
3) Wentylator się nie mieści... Trzeba kupować ten co np. mają w FMIC taki cichy, cieniutki, albo tak jak szwagier ma zalożony cienki wentylator z Audi A6 B5 4,2 V8... Do tego oczywiście customowe mocowania itp...
4) Troszku rurkoof z nierdzewki, umiejętności spawania tego i myślenia przestrzennego, przymiarki, przymiarki... Troszku silikonów i gra...
Taki IC da sporo, ale szaleństwa bez wydechu nie oczekuj...
U szwagra po zmianie IC, wydechu i turbinie z DTR'a 150+ PS w chwili obecnej...
Idzie wyżej ale wystarcza... 5-tka skrzynka robi robotę teraz z tym silnikiem i autko super lata...
Dokładnie taki cooler jak z linku mam mój szwagier w swoim GTC z DTH...
Bez jakichś przeszkód się nie obędzie
1) W zderzaku GTC mieści się ledwo ledwo... W HB, nie wejdzie jak się nie zmieni na GTC lub OPC
2) Chlodnice trzeba cofać maksymalnie na silnik
3) Wentylator się nie mieści... Trzeba kupować ten co np. mają w FMIC taki cichy, cieniutki, albo tak jak szwagier ma zalożony cienki wentylator z Audi A6 B5 4,2 V8... Do tego oczywiście customowe mocowania itp...
4) Troszku rurkoof z nierdzewki, umiejętności spawania tego i myślenia przestrzennego, przymiarki, przymiarki... Troszku silikonów i gra...
Taki IC da sporo, ale szaleństwa bez wydechu nie oczekuj...
U szwagra po zmianie IC, wydechu i turbinie z DTR'a 150+ PS w chwili obecnej...
Idzie wyżej ale wystarcza... 5-tka skrzynka robi robotę teraz z tym silnikiem i autko super lata...
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 15 lis 2011, 20:11
- Imię: Bartek
- Auto: Astra III
- Silnik: 1.7 DTH stage 2
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
dzięki za info, z tego co mówisz trochę z tym roboty będzie. Najgorzej z ilością miejsca, ale jak się popieści to się wszystko zmieści masz może zdj z prowadzonych prac w GTC szwagra??
[External Link Removed for Guests]
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
Nie Bo szwagier nigdzie nie forumowuje ani nic Robi se autko dla siebie
Ale prezentuje się to niemal identycznie jak u mnie, przy 1.9...
Ale prezentuje się to niemal identycznie jak u mnie, przy 1.9...