Chiptuning-gdzie?? Polecane i niepolecane firmy.
- romannnn
- Posty: 8
- Rejestracja: 18 maja 2012, 15:56
- Imię: Michał
- Auto: Astra
- Silnik: gtc
- Województwo: kujawsko-pomorskie
Chiptuning-gdzie?? Polecane i niepolecane firmy.
Witam
Poleci ktoś jakiś warsztat w kujawsko pomorskim najlepiej w Toruniu , Bydgoszczy. Chciał bym zawirusować moja asterke i wiem że mam do wybru V techa i Agma o innych nie słyszałem. Jeżeli ktoś chipował asterke 1. 9 cdti 120 km to poprosze o informacje jak ten silnik znosi wirusa, jakie są wewntualne usterki i ile mogę zyskać. Moja ma 100 tys przebiegu 2007 r. Pozdrawiam
Poleci ktoś jakiś warsztat w kujawsko pomorskim najlepiej w Toruniu , Bydgoszczy. Chciał bym zawirusować moja asterke i wiem że mam do wybru V techa i Agma o innych nie słyszałem. Jeżeli ktoś chipował asterke 1. 9 cdti 120 km to poprosze o informacje jak ten silnik znosi wirusa, jakie są wewntualne usterki i ile mogę zyskać. Moja ma 100 tys przebiegu 2007 r. Pozdrawiam
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
v tech to partacze ale agma ich bije jeszcze bardziej. Ci to juz maluja wykresy tak niestworzone a przy tym robia ludzi w bambuko bo praktcznie nic tamnie zmieniaja. Unikaj kolego tych firm.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Daroza
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 lut 2012, 20:07
- Imię: Darek
- Auto: astra H
- Silnik: 1.7tdci
- Województwo: kujawsko-pomorskie
mogę polecić TDI-RACING z Brodnicy mają swoją stronkę.Znajomy który chipował tam paska jest zadowolony a pomyka chyba ok.3lat i jest ok.Sam zastanawiam się również nad zawirusowaniem swojej Asterki.
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 04 paź 2012, 23:15
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra F 1.4 LPG
- Silnik: C14NZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Glinianka/Mińsk Maz.
A ja nie polecam Chip tuningu co z tego, że podniesiona moc ale to jest tylko chwilowe. Podzespoły silnika mogą Ci nie wytrzymać. Jeśli już się zabierać tuning to lepszy byłby swap na większy silnik.
Car Audio montaż i fachowe doradztwo tel.694-073-811
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- wesoł
- Posty: 4898
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
nieznasz sie i tyle. Nikt tu nie mowi o podnoszeniu mocy o 100 czy 200 koni wiecej jak seria. Podniesienie o 30 czy 50 koni to nie jakies mega tuningowane. To zaledwie lizniecie. Owszem sa motory gdzie za wiele ne mozna podniesc bo sa jakakies slabsze elemnty ale tak to spokojnie mozna chipsowac bez obaw. Niektóre motory moga zniesc podniesienie mocy z 130 czy 150 koni na mniejwiecej 300-350 koni. Zazwyczaj nie ogarnia duzych przyrostów sprzeglo.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Hahahaha, naczytał się chłop AutoŚwiata Twoje LPG robi 3x większe spustoszenie w silniku niż taka modyfikacjamateusz2920 pisze:A ja nie polecam Chip tuningu co z tego, że podniesiona moc ale to jest tylko chwilowe. Podzespoły silnika mogą Ci nie wytrzymać. Jeśli już się zabierać tuning to lepszy byłby swap na większy silnik.
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 04 paź 2012, 23:15
- Imię: Mateusz
- Auto: Astra F 1.4 LPG
- Silnik: C14NZ
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Glinianka/Mińsk Maz.
Żadnych tych pisemek nie czytam, bo nie mam czasu, ale wiem z doświadczenia. W piątek wymieniałem silnik w mercedesie G klasa bo był po CHIPIE a korbowód bokiem wyszedł. To, że LPG niszczy silnik to się zgodzę, ale jazda tańsza jest.
Car Audio montaż i fachowe doradztwo tel.694-073-811
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Ciekawa i szybka diagnoza. Pełen szacunek do Twojej wiedzy i doświadczenia
Niech Ci będzie, po chiptuningu wybuchają silniki
Niech Ci będzie, po chiptuningu wybuchają silniki
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
Ty popatrz Ja wymieniałem silnik w g klasie jakies 2 miechy temu... Podobny przypadek... i nie byl po CHIPIE
Hmmm... Podusmujmy np. moje doznania erotyczne zwiazane z mechanika silnikow itp...
- ilość serwisowanych przeze mnie silnikow po chipie - 19 szt
- ilość rozdupconych silników po chipie które miałem okazję robić - 1 szt !!! I to była sama turbina w audi a3 po lifcie 130 na pompkach, która bez zadnych wydechów, ic itp. była wywindowana na 193 ps buahahahahaha... na zyczenie klienta
- ilość samochodów bech CHIPa, w ktorych coś robiłem przy silniku bo zdechło (nie koniecznie cały silnik) - pierdylion
Wybacz stary ale ja mam diesla z prawie 200 000 km na liczniku gdzie realnie byc moze i bedzie wiecej i mam w okolicy 210 ps w tej chwili i ponad 400 Nm i nic mi sie nie dzieje...
Wczoraj po A4 goniłem się z autem z grupy VW po CHIPie rownież grubo ponad 200 km/h przez ładnych parenaście km i nic sie nie dzieje...
Silnik nie wdupia mi grama oleju, nic sie nie poci nie zgrzyta, skrzypi a tym bardziej nie odpada...
Wiesz dlaczego silniki diesla z doładowaniem sa tak zajebiście podatne na virusowanie... Może Cie uświadomie...
Silnik beznzynowy wykorzystuje około 60-65% swojego potencjału żywotności jako seria... Gdzie Diesel wykorzystuje nieco ponad 45% swojego potencjału... Stąd poniekąd jak i z warunków eksploatacyjnych diesle wala tyle km w porównaniu do benzyn...
CHIP niszczy silnik... BUAHAHAHAHHAHA !!!
Każdy chip zrobiony w tolerancji bezpieczeństwa i granic na jakie pozwala stan i zużycie silnika daje mu tylko i wyłącznie na + a nie na minus...
Doładowane diesle muśnięte korekcją virusową dawki paliwo/powietrze itp. pracują bardziej miękko, nie mają tak twardego rozruchu, turbina budzi się ochoczej itp... Wszystko na +. A do tego, że silnik nie musi się tak męczyć, pracuje miękko i bardziej elastycznie pali MNIEJ... OSZ KUR*A !! Niemożliwe !! .... A jednak...
A potem już jest virusologia zaawansowana, czyli ciskanie z silnika ile sie da... To już motor musi byc na to przygotowany...
AMEN !
Hmmm... Podusmujmy np. moje doznania erotyczne zwiazane z mechanika silnikow itp...
- ilość serwisowanych przeze mnie silnikow po chipie - 19 szt
- ilość rozdupconych silników po chipie które miałem okazję robić - 1 szt !!! I to była sama turbina w audi a3 po lifcie 130 na pompkach, która bez zadnych wydechów, ic itp. była wywindowana na 193 ps buahahahahaha... na zyczenie klienta
- ilość samochodów bech CHIPa, w ktorych coś robiłem przy silniku bo zdechło (nie koniecznie cały silnik) - pierdylion
Wybacz stary ale ja mam diesla z prawie 200 000 km na liczniku gdzie realnie byc moze i bedzie wiecej i mam w okolicy 210 ps w tej chwili i ponad 400 Nm i nic mi sie nie dzieje...
Wczoraj po A4 goniłem się z autem z grupy VW po CHIPie rownież grubo ponad 200 km/h przez ładnych parenaście km i nic sie nie dzieje...
Silnik nie wdupia mi grama oleju, nic sie nie poci nie zgrzyta, skrzypi a tym bardziej nie odpada...
Wiesz dlaczego silniki diesla z doładowaniem sa tak zajebiście podatne na virusowanie... Może Cie uświadomie...
Silnik beznzynowy wykorzystuje około 60-65% swojego potencjału żywotności jako seria... Gdzie Diesel wykorzystuje nieco ponad 45% swojego potencjału... Stąd poniekąd jak i z warunków eksploatacyjnych diesle wala tyle km w porównaniu do benzyn...
CHIP niszczy silnik... BUAHAHAHAHHAHA !!!
Każdy chip zrobiony w tolerancji bezpieczeństwa i granic na jakie pozwala stan i zużycie silnika daje mu tylko i wyłącznie na + a nie na minus...
Doładowane diesle muśnięte korekcją virusową dawki paliwo/powietrze itp. pracują bardziej miękko, nie mają tak twardego rozruchu, turbina budzi się ochoczej itp... Wszystko na +. A do tego, że silnik nie musi się tak męczyć, pracuje miękko i bardziej elastycznie pali MNIEJ... OSZ KUR*A !! Niemożliwe !! .... A jednak...
A potem już jest virusologia zaawansowana, czyli ciskanie z silnika ile sie da... To już motor musi byc na to przygotowany...
AMEN !