Chiptuning-gdzie?? Polecane i niepolecane firmy.

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
romannnn

Użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 18 maja 2012, 15:56
Imię: Michał
Auto: Astra
Silnik: gtc
Województwo: kujawsko-pomorskie

Chiptuning-gdzie?? Polecane i niepolecane firmy.

#1

Nieprzeczytany post autor: romannnn »

Witam


Poleci ktoś jakiś warsztat w kujawsko pomorskim najlepiej w Toruniu , Bydgoszczy. Chciał bym zawirusować moja asterke i wiem że mam do wybru V techa i Agma o innych nie słyszałem. Jeżeli ktoś chipował asterke 1. 9 cdti 120 km to poprosze o informacje jak ten silnik znosi wirusa, jakie są wewntualne usterki i ile mogę zyskać. Moja ma 100 tys przebiegu 2007 r. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4898
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

v tech to partacze ale agma ich bije jeszcze bardziej. Ci to juz maluja wykresy tak niestworzone a przy tym robia ludzi w bambuko bo praktcznie nic tamnie zmieniaja. Unikaj kolego tych firm.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Awatar użytkownika
Daroza

Użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 25 lut 2012, 20:07
Imię: Darek
Auto: astra H
Silnik: 1.7tdci
Województwo: kujawsko-pomorskie

#3

Nieprzeczytany post autor: Daroza »

mogę polecić TDI-RACING z Brodnicy mają swoją stronkę.Znajomy który chipował tam paska jest zadowolony a pomyka chyba ok.3lat i jest ok.Sam zastanawiam się również nad zawirusowaniem swojej Asterki.

faza

Astro-maniak
Posty: 331
Rejestracja: 17 sty 2011, 8:35
Imię: Opel
Auto: Astra IV
Silnik: 1,7 CDTI 110 KM
Lokalizacja: Puławy
Pomocny: 1 raz

#4

Nieprzeczytany post autor: faza »

mogę polecić firmę gdzie teraz robiłem program swojej astry. fabryka-mocy.com

mateusz2920

Astro-maniak
Posty: 84
Rejestracja: 04 paź 2012, 23:15
Imię: Mateusz
Auto: Astra F 1.4 LPG
Silnik: C14NZ
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Glinianka/Mińsk Maz.

#5

Nieprzeczytany post autor: mateusz2920 »

A ja nie polecam Chip tuningu co z tego, że podniesiona moc ale to jest tylko chwilowe. Podzespoły silnika mogą Ci nie wytrzymać. Jeśli już się zabierać tuning to lepszy byłby swap na większy silnik.
Car Audio montaż i fachowe doradztwo tel.694-073-811

[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wesoł

Moderator Techniczny
Posty: 4898
Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
Imię: Paweł
Auto: VW
Województwo: zachodniopomorskie
Lokalizacja: Goleniow
Pomocny: 34 razy
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: wesoł »

nieznasz sie i tyle. Nikt tu nie mowi o podnoszeniu mocy o 100 czy 200 koni wiecej jak seria. Podniesienie o 30 czy 50 koni to nie jakies mega tuningowane. To zaledwie lizniecie. Owszem sa motory gdzie za wiele ne mozna podniesc bo sa jakakies slabsze elemnty ale tak to spokojnie mozna chipsowac bez obaw. Niektóre motory moga zniesc podniesienie mocy z 130 czy 150 koni na mniejwiecej 300-350 koni. Zazwyczaj nie ogarnia duzych przyrostów sprzeglo.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG

Awatar użytkownika
Luki S

Astro-maniak
Posty: 1318
Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
Imię: Łukasz
Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
Silnik: Z20LER
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: Luki S »

mateusz2920 pisze:A ja nie polecam Chip tuningu co z tego, że podniesiona moc ale to jest tylko chwilowe. Podzespoły silnika mogą Ci nie wytrzymać. Jeśli już się zabierać tuning to lepszy byłby swap na większy silnik.
Hahahaha, naczytał się chłop AutoŚwiata :lol: Twoje LPG robi 3x większe spustoszenie w silniku niż taka modyfikacja ;)
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---

mateusz2920

Astro-maniak
Posty: 84
Rejestracja: 04 paź 2012, 23:15
Imię: Mateusz
Auto: Astra F 1.4 LPG
Silnik: C14NZ
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Glinianka/Mińsk Maz.

#8

Nieprzeczytany post autor: mateusz2920 »

Żadnych tych pisemek nie czytam, bo nie mam czasu, ale wiem z doświadczenia. W piątek wymieniałem silnik w mercedesie G klasa bo był po CHIPIE a korbowód bokiem wyszedł. To, że LPG niszczy silnik to się zgodzę, ale jazda tańsza jest.
Car Audio montaż i fachowe doradztwo tel.694-073-811

[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Luki S

Astro-maniak
Posty: 1318
Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
Imię: Łukasz
Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
Silnik: Z20LER
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: Luki S »

Ciekawa i szybka diagnoza. Pełen szacunek do Twojej wiedzy i doświadczenia ;)
Niech Ci będzie, po chiptuningu wybuchają silniki :D
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---

Awatar użytkownika
Bear_

Astro-maniak
Posty: 1561
Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
Imię: Arek
Auto: Astra H Caravan
Silnik: Z19DTH
Województwo: śląskie
Lokalizacja: SBL

#10

Nieprzeczytany post autor: Bear_ »

Ty popatrz :) Ja wymieniałem silnik w g klasie jakies 2 miechy temu... Podobny przypadek... i nie byl po CHIPIE 8-)

Hmmm... Podusmujmy np. moje doznania erotyczne zwiazane z mechanika silnikow itp...

- ilość serwisowanych przeze mnie silnikow po chipie - 19 szt
- ilość rozdupconych silników po chipie które miałem okazję robić - 1 szt !!! I to była sama turbina w audi a3 po lifcie 130 na pompkach, która bez zadnych wydechów, ic itp. była wywindowana na 193 ps buahahahahaha... na zyczenie klienta :lol: :lol:

- ilość samochodów bech CHIPa, w ktorych coś robiłem przy silniku bo zdechło (nie koniecznie cały silnik) - pierdylion

Wybacz stary ale ja mam diesla z prawie 200 000 km na liczniku gdzie realnie byc moze i bedzie wiecej i mam w okolicy 210 ps w tej chwili i ponad 400 Nm i nic mi sie nie dzieje...

Wczoraj po A4 goniłem się z autem z grupy VW po CHIPie rownież grubo ponad 200 km/h przez ładnych parenaście km i nic sie nie dzieje...

Silnik nie wdupia mi grama oleju, nic sie nie poci nie zgrzyta, skrzypi a tym bardziej nie odpada...

Wiesz dlaczego silniki diesla z doładowaniem sa tak zajebiście podatne na virusowanie... Może Cie uświadomie...

Silnik beznzynowy wykorzystuje około 60-65% swojego potencjału żywotności jako seria... Gdzie Diesel wykorzystuje nieco ponad 45% swojego potencjału... Stąd poniekąd jak i z warunków eksploatacyjnych diesle wala tyle km w porównaniu do benzyn...

CHIP niszczy silnik... BUAHAHAHAHHAHA !!!

Każdy chip zrobiony w tolerancji bezpieczeństwa i granic na jakie pozwala stan i zużycie silnika daje mu tylko i wyłącznie na + a nie na minus...

Doładowane diesle muśnięte korekcją virusową dawki paliwo/powietrze itp. pracują bardziej miękko, nie mają tak twardego rozruchu, turbina budzi się ochoczej itp... Wszystko na +. A do tego, że silnik nie musi się tak męczyć, pracuje miękko i bardziej elastycznie pali MNIEJ... OSZ KUR*A !! Niemożliwe !! .... A jednak...

A potem już jest virusologia zaawansowana, czyli ciskanie z silnika ile sie da... To już motor musi byc na to przygotowany...

AMEN !

ODPOWIEDZ