Wałki rozrządu
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 17:21
- Imię: Mateusz
- Auto: Ford Fusion 2.0 Turbo
- Silnik: Ecoboost
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Szczytno
Re: Wałki rozrządu
W marcu zamówię i się zobaczy efekty a o co chodzi z tym przesunięciem sondy i limitera(czyt. silnik po kapitalce) i z tą skrzynią z 1.4 8v(pasuje??) bo dorwałem tu na forum temat i ładnie się tam wypowiedziałeś a w tigrze prawie 190 kM no no
Jeździ trąbi hamuje
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
- limiter, czyli odciecie zaplonu - wodzisz na filmiku, ktory wrzucilem do ilu obrotow kreci sie silnik ??
- nie skrzynia, tylko sprzeglo. wytrzymalosciowo jest to samo co u Ciebie a kolo zamachowe z 1.4 8v jest duzo lzejsze - jest plaskie - auto lepiej i szybciej kreci na obroty
- robiac sportowy uklad raczej na 100% trzeba w ukladzie przesunac sonde by czytala poprawne wartosci przrkazywane do komputera, na czym miedzy innymi ustalana jest dawka paliwa itp.
To sa podstawy mistrzu
- nie skrzynia, tylko sprzeglo. wytrzymalosciowo jest to samo co u Ciebie a kolo zamachowe z 1.4 8v jest duzo lzejsze - jest plaskie - auto lepiej i szybciej kreci na obroty
- robiac sportowy uklad raczej na 100% trzeba w ukladzie przesunac sonde by czytala poprawne wartosci przrkazywane do komputera, na czym miedzy innymi ustalana jest dawka paliwa itp.
To sa podstawy mistrzu
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 17:21
- Imię: Mateusz
- Auto: Ford Fusion 2.0 Turbo
- Silnik: Ecoboost
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Szczytno
Ja się nie znam więc dlatego pytam z tym limiterem to mi kumpel powiedział ale z tą sondą sie zastanawiał ocb czyli mam sądzić że sprzęgło i to koło pasuje bez problemu
Jeździ trąbi hamuje
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
Kupujesz na zlomie zamach z x14sz i sprzeglo luk'a najlepiej do tego moim zdaniem...
Nie masz zadnych hydraulicznych wysprzeglnikow, pewno masz skrzynie f15 a ona pasuje do kazdego smallblock'a, tak jak np. f13 rowniez
A box da Ci jedynie tyle, ze skroci Ci sie dolot i auto lepiej bedzie szlo gora - nie bedzie mu brakowalo powietrza.
Szukaj na necie, rozwiazan i przetartych szlakow do tych silnikow jest od gtoma...
Nie masz zadnych hydraulicznych wysprzeglnikow, pewno masz skrzynie f15 a ona pasuje do kazdego smallblock'a, tak jak np. f13 rowniez
A box da Ci jedynie tyle, ze skroci Ci sie dolot i auto lepiej bedzie szlo gora - nie bedzie mu brakowalo powietrza.
Szukaj na necie, rozwiazan i przetartych szlakow do tych silnikow jest od gtoma...
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 17:21
- Imię: Mateusz
- Auto: Ford Fusion 2.0 Turbo
- Silnik: Ecoboost
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Szczytno
Nie wiem w sumie co tam za skrzynie wkładano.Astra jest z 1996 r wersja poliftowa.Ja Asiule po rozgrzaniu i tak poniżej 3 nie kręce chyba że pogoda tak jak obecnie
Jeździ trąbi hamuje
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 17:21
- Imię: Mateusz
- Auto: Ford Fusion 2.0 Turbo
- Silnik: Ecoboost
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Szczytno
Dowiedziałem się newsa na temat sprzęgła,że jak będę jechał pod obciązeniem to przy wciśnieciu sprzęgła auto nie będzie trzymało obrotów przy kole zamachowym z 1.4.Jak wcześniej pisałem dojeżdzam do pracy łącznie 40 km i co 4 tyg w komplecie(5 osób)
Jeździ trąbi hamuje
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
Buahahahahahahaha Skoro tak Ci radzą
Ja się powtórzę... Powodzenia w grzebaniu, bo moje dalsze wypociny są zbędne
Ja się powtórzę... Powodzenia w grzebaniu, bo moje dalsze wypociny są zbędne
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 17:21
- Imię: Mateusz
- Auto: Ford Fusion 2.0 Turbo
- Silnik: Ecoboost
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Szczytno
oj tam oj tam marudzisz po to się konsultuje by lipy nie było jeszcze tylko jedna rzecz mnie męczy o co chodzi z tym przesunięciem sondy.Mam ją dać dalej od kolektora tak??czy zmienić jej mase czy co bo nie rozumiem resztę już ogarnę
Jeździ trąbi hamuje
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
Z sonda juz trzeba wiedziec co sie robi. Zmieniajac uklad, czy to wiekszej srednicy rury, czy tlumiki o wiekszej wydajnosci - zmienia sie pojemnosc i przeplyw ukladu.
Sonde sie przenosi by pokazywala poprawne wartosci. Jaj ja zostawisz jak jest tez pojedzie, ale nigdy jak powinna w 100% po modach
Sonde sie przenosi by pokazywala poprawne wartosci. Jaj ja zostawisz jak jest tez pojedzie, ale nigdy jak powinna w 100% po modach