Powerbox
- Viper28
- Posty: 144
- Rejestracja: 25 maja 2012, 17:33
- Imię: Michał
- Auto: Opel Astra H kombi
- Silnik: 1,7 DTH
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Siedlce
Powerbox
Witam.
Mam pytanko. Czy orientuje się ktoś czy ten box [External Link Removed for Guests] będzie działał w mojej asterce 1,7cdti 101km? Z tego co się już zorientowałem to wtyczki pasują ale nie wiem czy nie trzeba wgrywać do tego boxa nowego oprogramowania.
Mam pytanko. Czy orientuje się ktoś czy ten box [External Link Removed for Guests] będzie działał w mojej asterce 1,7cdti 101km? Z tego co się już zorientowałem to wtyczki pasują ale nie wiem czy nie trzeba wgrywać do tego boxa nowego oprogramowania.
- masterMUNGO
- Posty: 1498
- Rejestracja: 14 wrz 2009, 5:27
- Imię: Andrzej
- Auto: Astra G
- Silnik: X16XEL
- Województwo: opolskie
- Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
- Kontakt:
Nie jestem na sto procent pewien czy oprogramowanie podejdzie, ale raczej mało prawdopodobne, bo jest pod renault a nie pod opla. Więc jak już to szukaj czegoś dedykowanego pod daną markę.
Zaznaczam tylko, że sprzedający takie pierdoły wypisuje... Wzrost "mocy" i "momentu obrotowego" automatycznie powoduje zwiększenie spalania a nie zmniejszenie.
Zaznaczam tylko, że sprzedający takie pierdoły wypisuje... Wzrost "mocy" i "momentu obrotowego" automatycznie powoduje zwiększenie spalania a nie zmniejszenie.
Ostatnio zmieniony 01 sty 2017, 14:13 przez Darian, łącznie zmieniany 1 raz.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 4227
- Rejestracja: 22 gru 2006, 14:37
- Imię: Marek
- Auto: astra f, insignia, fiat 125P
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Z tym spalaniem to też zależy jak będziesz jeździć. Przy spokojnej jest bardzo realne żeby spalenie spadło. Jak będziesz cisnął to na pewno wzrośnie. Testowałem to u siebie
- Viper28
- Posty: 144
- Rejestracja: 25 maja 2012, 17:33
- Imię: Michał
- Auto: Opel Astra H kombi
- Silnik: 1,7 DTH
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Siedlce
Jeździłem ponad rok czasu 406 HDI z boxem chiptronica i byłem bardzo zadowolony. Przy normalnej jeździe z boxem i bez spalanie było porównywalne, a nawet może trochę mniejsze z boxem. Teraz chciałbym box z jakiejś renomowanej firmy do mojej asterki. Niedawno wpadł mi w ręce red box v-techu, który jeździł w corsie 1,3 cdti ale odsprzedałem go ojcu (teraz żałuję, że dałem się namówić) i teraz szukam czegoś dla siebie. Jakby ktoś miał jakieś namiary na porządnego używanego boxa do asterki w rozsądnej cenie to dajcie znać. Szkoda, że ten od renówki nie pasuje.
-
- Posty: 400
- Rejestracja: 22 lut 2009, 22:23
- Imię: Waldemar
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 DTH
- Lokalizacja: Warszawa
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
Box to nic dobrego , zmienia tylko sygnał z czujnika ciśnienia paliwa na zasobniku CR , efekt jest taki że ECU podlewa więcej paliwa , ale ciśnienie doładowania pozostaje bez zmian , moc i moment trochę wzrasta ale wtryski i pompa wysokiego ciśnienia pracują z większym obciążeniem , więcej paliwa to większy dym z wydechu w rezultacie więcej sadzy która odkłada się na karuzeli w turbinie , o EGT nie wspomnę , są jeszcze boxy dwu kanałowe ale ich cena jest taka sama jak cena moda u prawdziwego tunera .
- Viper28
- Posty: 144
- Rejestracja: 25 maja 2012, 17:33
- Imię: Michał
- Auto: Opel Astra H kombi
- Silnik: 1,7 DTH
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Siedlce
Ja wiem, że box to żadna rewelacja ale rozsądne dawkowanie nie zrobi krzywdy ani pompie ani wtryskom. Jeżdżąc na boxie nie zauważyłem też nadmiernego kopcenia. Mój kolega ujeżdża już drugiego boxa w trzecim samochodzie. Jednego miał w focusie II, drugiego w dwóch octaviach II. Każdym z aut zrobił po 150 tys. km i nigdy nie było żadnych kłopotów z układem wtryskowym. Ja za krótko jeżdżę swoimi autami aby inwestować w programik. Wolę boxa, gdyż zawsze mogę go sprzedać.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 21 lut 2013, 22:46
- Imię: Daniel
- Auto: Astra H kombi
- Silnik: 1.9 DTH
- Województwo: pomorskie
Ponieważ to mój pierwszy post pragnę gorąco powitać wszystkich Forumowiczów
Co do boxa- ja zainwestowałem w red boxa( V-tech) 2-kanałowego( poza dawką paliwa zmienia również ciśnienie).
Muszę powiedzieć że jestem zadowolony z zakupu( chociaż zrobiłem na box-ie dopiero 2 tys. km), samochód nie kopci, przy eco jeździe po mieście minimalnie spadło zużycie paliwa, ale nie na tyle aby było "to" odczuwalne dla kieszeni.
Z seryjnych 155km@355Nm(1.9 DTH 16V) poszło na 179km@420Nm(5 program)
EDYTA: z niutkami pojechałem optymistycznie- w rzeczywistości wyszło 409Nm
Co do boxa- ja zainwestowałem w red boxa( V-tech) 2-kanałowego( poza dawką paliwa zmienia również ciśnienie).
Muszę powiedzieć że jestem zadowolony z zakupu( chociaż zrobiłem na box-ie dopiero 2 tys. km), samochód nie kopci, przy eco jeździe po mieście minimalnie spadło zużycie paliwa, ale nie na tyle aby było "to" odczuwalne dla kieszeni.
Z seryjnych 155km@355Nm(1.9 DTH 16V) poszło na 179km@420Nm(5 program)
EDYTA: z niutkami pojechałem optymistycznie- w rzeczywistości wyszło 409Nm
Ostatnio zmieniony 27 lut 2013, 12:01 przez daniel911, łącznie zmieniany 1 raz.
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
no jak wyniki z vatechu jeszcze z Gdanska to napewno sie mijaja z rzeczywistoscia. Ciekawe te przyrosty ze bez ruszneia doladowania i niby bez dymu taki power idzie. Pewnie tunerzy to zostana bezrobotni niedlugo. No i co dziwne to zużycie paliwa spadlo( ciekawe czy liczone z kompa czy na stacji) spadlo bo przeciez ten box zamiast dokoksowac paliwa to nam ujmuje a przy tym przeczy wszlekiej logice bo mamy wiecej mocy. A oczewiscie wszyscy wiemy ze moc sie bierze chyba z pradu w aucie bo ani nie z podlania ropą ani nie z doladowania- z próżni sie bierze zapewne.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- wojtek08339
- Posty: 892
- Rejestracja: 02 sty 2012, 20:42
- Imię: Wojtek
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: PIŁA
A ja mam drugą przygodę z boxem, ale z tym samym, bo jak mi go przysłali za pierwszym razem to za dużego kopa dawał i przy 3,5 tyś obrotów silnik poddawał się i gasł - tryb awaryjny i koniec jazdy.
Odesłałem i ustawili, teraz jest ok.
Zobaczę z biegiem czasu jak ze spalaniem faktycznym.
Silnik jest zdecydowanie bardziej elastyczny, łatwiej wkręca się na obroty.
Kupowałem w DS Tuning na allegro. Rok temu zapłaciłem za niego 360zł, a dziś kosztuje 280. Chyba silna konkurencja w tym temacie.
A zna ktoś przypadek, gdzie coś takiego uszkodziło silnik?
Pytam o fakt, a nie o opinię.
Odesłałem i ustawili, teraz jest ok.
Zobaczę z biegiem czasu jak ze spalaniem faktycznym.
Silnik jest zdecydowanie bardziej elastyczny, łatwiej wkręca się na obroty.
Kupowałem w DS Tuning na allegro. Rok temu zapłaciłem za niego 360zł, a dziś kosztuje 280. Chyba silna konkurencja w tym temacie.
A zna ktoś przypadek, gdzie coś takiego uszkodziło silnik?
Pytam o fakt, a nie o opinię.
A Ty kiedy ostatnio czytałeś KODEKS DROGOWY?
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
za te 300 zl sobie katowac dwumas do tego przyrost mocy to pewnie z 6-8 koni dzikuje bardzo. Lepiej zrobic pozadny program. Fakt moz ei nieco drozej ale przynajmniej nie bedzie druciarstwa i moc faktyczna bedzie.
Ja w swoim sharanie mam podniesione conieco ale zrobione bezpiecznie i te 40 koni więcej jest odczuwalne a nie robilem porgram po to by sobie od czasu do czasu popuscic cugle. Cisne tak mniejwiecej 90% mojej jazdy. Owszem spala troszke duzo ( nie wiem czy wiecej czy mniej czy tyle samo co przed programem bo nie robilem pomiarów) ale fan z jazdy mam.
Ja w swoim sharanie mam podniesione conieco ale zrobione bezpiecznie i te 40 koni więcej jest odczuwalne a nie robilem porgram po to by sobie od czasu do czasu popuscic cugle. Cisne tak mniejwiecej 90% mojej jazdy. Owszem spala troszke duzo ( nie wiem czy wiecej czy mniej czy tyle samo co przed programem bo nie robilem pomiarów) ale fan z jazdy mam.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG