OPEL ASTRA OPC CHIP I SPRZEGLO- PYTANIE
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:57
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
OPEL ASTRA OPC CHIP I SPRZEGLO- PYTANIE
WITAM, WLASNIE JESTEM PO CHIPIE W SWOIEJ ASTERCE WYNIK TO 276KM I 404NM ,AUTO BARDZO DYNAMINCZNIE PRZYSPIESZA,NORMALNIE RWIE KIEROWNICE, TYLKO ZE PO KILKU OSTRZEJSZYCH PRZEGONKACH JEST PROBLEM ZE SPRZEGLEM, MIANOWICIE JAK JADE NORMALNIE SPOKOJNIE JEST OK, JAK ZACZNE DOKRECAC BIEGI I ROBIC JAKIES NAGLE PRZYSPIESZENIA WIDZE ZE NP NA 4 CZY 5 BIEGU WIDZE ZE OBROTY WZRASTAJA Z 4000 NA 5000 PO CZYM ZARAZ SPADAJA I JEDZIE DALEJ, CZYLI OBJAW SLIZGAJACEGO SPRZEGLA, NOI OCZYWSICIE PO ZATRZYMANIU SAMOCHODU CZUC JEGO SMRÓD. PO PRZESTYGNIECIU AUTA AUTO JEDZIE NA OSTRO PRZEZ CHWILE OK POZNIEJ ZNOW TAKIE OBJAWY. NOI PYTANIE JEST TAKIE CZY TO OBJAW ZUZYTEGO SPRZEGLA, CZY POPROSTU JEGO KONSTRUKCJA NIE POZWALA NA PRZENIESIENIE TAKIEJ MOCY-I NP OBNIZENIE MOMETU ZNIWELUJE PROBLEM? PYTAM BO PRZED CHIPEM NIE BYLO WOGULE Z NIM PROBLEMOW,A ZBIERA DOSC NISKO I OSTRO WIEC WYGLADA ZE JESZCZE JEST OK. PROSZE PORADZCIE- BO NIE WIEM CZY BRAC SIE ZA JEGO WYMIANE/REGENERACJE CZY POPROSTU JECHAC DO TUNERA NA MODYFIKACJE? PODAM ZE KRZYWA MOMETU DOSC SZYBKO WZRASTA- JAK TYLKO ZESKANUJE WYKRESY TO JE TU WRZUCE. POZDRAWIAM
[warn]Na forum nie piszemy DUŻYMI literami bo to oznacza krzyk !!!
Darian[/warn]
[warn]Na forum nie piszemy DUŻYMI literami bo to oznacza krzyk !!!
Darian[/warn]
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 27 lut 2011, 21:01
- Imię: Daniel
- Auto: Mercedes E320
- Silnik: OM613
- Województwo: podlaskie
Do Pana Radzikowskiego udaj się na konsultacje, porządny materiał okładzin i solidny docisk załatwi sprawę
[External Link Removed for Guests]
po co obniżać moc mocnego już auta, to jakbyś się uwsteczniał
poza tym smrodek już mówi, że Twoje sprzęgło trochę dostało po pupie
wyłącz CapsLock'a i pokaż wykresy
[External Link Removed for Guests]
po co obniżać moc mocnego już auta, to jakbyś się uwsteczniał
poza tym smrodek już mówi, że Twoje sprzęgło trochę dostało po pupie
wyłącz CapsLock'a i pokaż wykresy
Zaprzyjaźniony z forum
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:57
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
[External Link Removed for Guests]
oraz [External Link Removed for Guests] tu sa wykresy- noi jak widac jest pewno zalamanie mocy uwazam ze przez dv- bo juz byla naprawiana, ale dzis ma mi przyjsc nowa z pro perfektu, a momet jak widac idzie ostro w gore- i uwazam ze przez to ze jest taki duzy szczal ciepi strasznie tarcza. sprobuje go troszke zlagodzic, a jak nie pomoze to bede zmuszony myslalec o jakiejs tanszej opcji- czyli np przerobic sprzeglo u radziszowskiego- podobno za 1000zl to ogarnie- a czytalem opinie- i mowia ze jest ok a ma wytrzymac 500 Nm.
oraz [External Link Removed for Guests] tu sa wykresy- noi jak widac jest pewno zalamanie mocy uwazam ze przez dv- bo juz byla naprawiana, ale dzis ma mi przyjsc nowa z pro perfektu, a momet jak widac idzie ostro w gore- i uwazam ze przez to ze jest taki duzy szczal ciepi strasznie tarcza. sprobuje go troszke zlagodzic, a jak nie pomoze to bede zmuszony myslalec o jakiejs tanszej opcji- czyli np przerobic sprzeglo u radziszowskiego- podobno za 1000zl to ogarnie- a czytalem opinie- i mowia ze jest ok a ma wytrzymac 500 Nm.
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
Mnie to jako podstawowa rzecz bardzo nie podoba się ten wykres :/ szatkuje tym autem jak skurczybyk...
Gdzieś robił ten program bo wygląda jak by był robiony na pałe...
Gdzieś robił ten program bo wygląda jak by był robiony na pałe...
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 15 wrz 2008, 10:57
- Województwo: Zagranica - Inne
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
W czwartek jade na poprawe programu- tez sadze ze przez to oddanie mometu tez moze sie tak dziac z tym sprzeglem. pozdr
- zaki1989
- Posty: 717
- Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 150KM IDS+
- Województwo: mazowieckie
To nie sprawdzili auta zanim Ci je oddali.. co to za zakład w ogóle.. podnieść tylko moc i nawet nie powiedzieć/stwierdzić że że sprzęgło po przyciśnięciu sie "topi"... zmień tunera..
te sprzęgło powinno spokojnie wytrzymywać tą moc.. no chyba że jeździsz tak że na palisz buta z półsprzegła..
te sprzęgło powinno spokojnie wytrzymywać tą moc.. no chyba że jeździsz tak że na palisz buta z półsprzegła..
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
pewnie to mówił ale jak to u nas bywa, takie informacje nie docierają i człowiek łudzi się, że "jakoś to będzie i moooże będzie dobrze"
Jak umawiałem się z Klasenem to powiedział wprost "bez nowego wzmocnionego sprzęgła się nie pokazuj"
Owszem sprzęgło wytrzymuje ale jak nie jest styrane, no i teraz pytanie ile... Każdy przyrost je bardziej obciąża, a jak w dodatku było na wykończeniu to czego dziwić
To jak z tym tunerem, gdzie to robiłeś, bo chyba nie jest to żadna tajemnica....
Jak umawiałem się z Klasenem to powiedział wprost "bez nowego wzmocnionego sprzęgła się nie pokazuj"
Owszem sprzęgło wytrzymuje ale jak nie jest styrane, no i teraz pytanie ile... Każdy przyrost je bardziej obciąża, a jak w dodatku było na wykończeniu to czego dziwić
To jak z tym tunerem, gdzie to robiłeś, bo chyba nie jest to żadna tajemnica....
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 17 sty 2013, 10:39
- Imię: Jakub
- Auto: Astra G
- Silnik: 2.0 DTI
- Województwo: mazowieckie
Nigdy nie zrozumiem tuningowania Diesli.
Ale to osobista uwaga.
Diesel ma 2 zadania - oszczędzać nasze portfele i mało palić.
Wszystkie podzespoły są przeznaczone dla fabrycznej mocy tych silników.
Jak dla mnie to po prostu sprzęgło nie wytrzymuje tego momentu.
Więc albo wymień na nowe, ale pewnie historia się powtórzy za jakiś czas, albo oddaj do pana Radzikowskiego i niech wzmocni docisk oraz tarczę sprzęgła.
Ale to osobista uwaga.
Diesel ma 2 zadania - oszczędzać nasze portfele i mało palić.
Wszystkie podzespoły są przeznaczone dla fabrycznej mocy tych silników.
Jak dla mnie to po prostu sprzęgło nie wytrzymuje tego momentu.
Więc albo wymień na nowe, ale pewnie historia się powtórzy za jakiś czas, albo oddaj do pana Radzikowskiego i niech wzmocni docisk oraz tarczę sprzęgła.
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
Streem z tego co widać nawet po mocy i samym tytule tematu to nie o diesla chodzi tylko o benzyniaka, więc trochędziwnie wyskoczyłeś z tym chipem diesli.
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
No właśnie, chyba nie miejsce na użalanie się nad słusznością tuningu
Nikt nikogo do niego nie zmusza i każdy ma swój powód do jego realizacji, tym bardziej, że nie sądze byś był takim znawcą w dziedzinie mechaniki by stawiać takie tezy
Nikt nikogo do niego nie zmusza i każdy ma swój powód do jego realizacji, tym bardziej, że nie sądze byś był takim znawcą w dziedzinie mechaniki by stawiać takie tezy
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---