zmiana sprzęgła
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
Re: zmiana sprzęgła
Courtney nie robi sprzegla do diesla, calego zestawu singla... Zostaje jebay czy inne takie...
Robic mocniejsze przewody hydrauliki wysprzeglnika nie ma sensu. Bo i tak ta sila znajdzie gdzies slaby punkt, temu szukalem info na temat mocniejszego wysprzeglnika...
Ale skoro Courtnet w przypadku Lukasza podaje 400 PS i 500 Nm na wzmocnionym docisku i seria wysprzeglnik to ogarnia to nie ma z nim tak zle. Bo skrzynie i wysprzeglnik ma ten sam, rozni sie przelozwniami CR a nie WR jak w dieslu...
Takze ja chyba zostane z tym co mam... Singla na organiku, wzmocnie troche docisk i do woza...
Robic mocniejsze przewody hydrauliki wysprzeglnika nie ma sensu. Bo i tak ta sila znajdzie gdzies slaby punkt, temu szukalem info na temat mocniejszego wysprzeglnika...
Ale skoro Courtnet w przypadku Lukasza podaje 400 PS i 500 Nm na wzmocnionym docisku i seria wysprzeglnik to ogarnia to nie ma z nim tak zle. Bo skrzynie i wysprzeglnik ma ten sam, rozni sie przelozwniami CR a nie WR jak w dieslu...
Takze ja chyba zostane z tym co mam... Singla na organiku, wzmocnie troche docisk i do woza...
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 17 sty 2013, 10:39
- Imię: Jakub
- Auto: Astra G
- Silnik: 2.0 DTI
- Województwo: mazowieckie
Na maxa śmieszy mnie, jak ktoś tuninguje Diesle.
Przerost formy nad treścią.
Już bym wolał mieć auto w gazie i je tuningować.
SACHS ZF SRE będzie najlepszym wyjściem w tym wypadku, tylko nie zakładaj spieka.
Albo oddaj do radzikowskiego na wzmocnienie.
Zapłacisz nie mało, a pozbędziesz się problemu na długo.
Dobrym rozwiązaniem byłoby też założenie sztywnego.
Przerost formy nad treścią.
Już bym wolał mieć auto w gazie i je tuningować.
SACHS ZF SRE będzie najlepszym wyjściem w tym wypadku, tylko nie zakładaj spieka.
Albo oddaj do radzikowskiego na wzmocnienie.
Zapłacisz nie mało, a pozbędziesz się problemu na długo.
Dobrym rozwiązaniem byłoby też założenie sztywnego.
-
- Posty: 37
- Rejestracja: 07 mar 2013, 18:20
- Imię: Piotr
- Województwo: pomorskie
a czemu Cie to tak smieszy? do wielu aut sportowych zaczynaja wrzucac diesle w wyscigu le mans uzywaja diesli. jest audi R8 z dieslem 500Km i 1000NM trudno ponoc ruszyc bez zrywania kapcia. dzisiejsze diesle to nie to co kiedys. Dwa moze Cie to smieszyc moze to nawet caly swiat smieszyc:) ale mi sie takim mocniejszym dieslem bardzo przyjemnie jezdzi i to tyle w temacie. co do wysprzeglnika to jak bede zmienial dwumase i sprzeglo zerkne tam moze wezme do siebie do pracy na jakies wzmocnienie.
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 21 lut 2013, 22:46
- Imię: Daniel
- Auto: Astra H kombi
- Silnik: 1.9 DTH
- Województwo: pomorskie
No patrz, trzeba poinformować AMG lub BMW M GmbH bo chyba nie są w temacie, Kolega na pewno im wytłumaczy na czym polega ta śmieszność tuningowania diesli.Streem pisze:Na maxa śmieszy mnie, jak ktoś tuninguje Diesle.
Przerost formy nad treścią.
Już bym wolał mieć auto w gazie i je tuningować.
.
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Streem się śmieje z tuningu diesli a my z niego
Teraz więcej tuningu diesli a niedługo zacznie się tuning hybryd i elektryków, świat idzie do przodu a kolega wyżej najwidoczniej został trochę w tyle
I nie widzę sensu by rozwijać ten temat, a tym bardziej tu
Faktycznie w courtenay nie mają do diesli. Ale skoro jest tego trochę na ebayu to znaczy, że jest na to jakiś popyt i tam właśnie musisz zacząć szukać informacji- fora w UK, poza tym chyba lepiej bo w english
Teraz więcej tuningu diesli a niedługo zacznie się tuning hybryd i elektryków, świat idzie do przodu a kolega wyżej najwidoczniej został trochę w tyle
I nie widzę sensu by rozwijać ten temat, a tym bardziej tu
Faktycznie w courtenay nie mają do diesli. Ale skoro jest tego trochę na ebayu to znaczy, że jest na to jakiś popyt i tam właśnie musisz zacząć szukać informacji- fora w UK, poza tym chyba lepiej bo w english
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
No patrzcie... Kolega niby ma 19DTH ale znając życie leje mu słonecznik i ciągnie budowę... A na co dzień ujeżdża jakąś benzynową potęgę...
Spoko Licz się tylko z tym, że kiedyś na drodze trafisz na diesla, który Ci ujeb** dupę, że nawet nie będziesz wiedział co się stało...
Niestety kolego ale mimo szczerych chęci i jakichś swoich modów zawsze znajdzie się ktoś kto będzie miał pod nogą więcej... Niezależnie czy benzyną, czy w dieslu czy na gazie...
Wiem, że temat nie o tym, ale jak szprechasz po ichszemu to se poczytaj, jak nie to se przetranslatoruj...
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
I zobacz... Zarówno AMG jak i BMW już wiedzą o dieslach !! Nie trzeba do nich pisać !! JAAAAAAAAAAA !!!
BUAHAHAHAHAHAHAHA
Spoko Licz się tylko z tym, że kiedyś na drodze trafisz na diesla, który Ci ujeb** dupę, że nawet nie będziesz wiedział co się stało...
Niestety kolego ale mimo szczerych chęci i jakichś swoich modów zawsze znajdzie się ktoś kto będzie miał pod nogą więcej... Niezależnie czy benzyną, czy w dieslu czy na gazie...
Wiem, że temat nie o tym, ale jak szprechasz po ichszemu to se poczytaj, jak nie to se przetranslatoruj...
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
I zobacz... Zarówno AMG jak i BMW już wiedzą o dieslach !! Nie trzeba do nich pisać !! JAAAAAAAAAAA !!!
BUAHAHAHAHAHAHAHA
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 21 lut 2013, 22:46
- Imię: Daniel
- Auto: Astra H kombi
- Silnik: 1.9 DTH
- Województwo: pomorskie
Papa nie denerwuj mnie, to ja tu wysuwam znaczące argumenty w obronie dieslowkiej "potęgi" a TYBear_ pisze:No patrzcie... Kolega niby ma 19DTH ale znając życie leje mu słonecznik i ciągnie budowę... A na co dzień ujeżdża jakąś benzynową potęgę...
Spoko Licz się tylko z tym, że kiedyś na drodze trafisz na diesla, który Ci ujeb** dupę, że nawet nie będziesz wiedział co się stało...
Niestety kolego ale mimo szczerych chęci i jakichś swoich modów zawsze znajdzie się ktoś kto będzie miał pod nogą więcej... Niezależnie czy benzyną, czy w dieslu czy na gazie...
Wiem, że temat nie o tym, ale jak szprechasz po ichszemu to se poczytaj, jak nie to se przetranslatoruj...
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
I zobacz... Zarówno AMG jak i BMW już wiedzą o dieslach !! Nie trzeba do nich pisać !! JAAAAAAAAAAA !!!
BUAHAHAHAHAHAHAHA
Łyknij kawkę i przeczytaj jeszcze raz- powoli
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
A sorry Daniel Zwracam honor No ale przynejmniej kolega wie ze AMG i BMW tez wiedza o dieslach
P.S. Pewnie matizem jeździ - Bez urazy KIT
P.S. Pewnie matizem jeździ - Bez urazy KIT
- Luki S
- Posty: 1318
- Rejestracja: 01 paź 2008, 19:34
- Imię: Łukasz
- Auto: GTC Turbo 283 KM Stage 3+
- Silnik: Z20LER
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Misiek widzę, że Ci ostro wjechał na ambicje... Szkoda ciśnienia...
Tuning benzyn jest po prostu prostszy i dużo bardziej popularny przez co dostęp do części jest mega większy (mówię o mechanicznym). Tuning diesli z racji syfiastego paliwa jest dużo bardziej skomplikowany i tylko nieliczni się w to bawią, np. wariat Bear Ale napewno nie jest gorszy
Przykład: mamy 2.0 turbo diesla i benzyne... ja żeby zrobić 300 KM, wchodzę do sklepu, robię klik klik, montuje, mam i w dodatku mogę być laikiem w tej dziedzinie, w dieslu by tyle osiągnąć trzeba o wiele więcej czasu, zachodu, doświadczenia, wiele prób i błędów ale też w końcu się uda
Ja bym ujął to tak:
- przyrosty do 30%, na plus dla diesla - łatwość osiągnięcia i dużo mniejsze spalanie
- przyrosty pow. 30% - benzyna
Aaa i Bear, nie muszą go wyprzedzać diesle by miał coś zrozumieć, on myśli bardzo prostoliniowo: diesel dla oszczędnych, tuning dla bogatych. A tu nagle ktoś mu mówi o połączeniu jednego i drugiego
Tuning benzyn jest po prostu prostszy i dużo bardziej popularny przez co dostęp do części jest mega większy (mówię o mechanicznym). Tuning diesli z racji syfiastego paliwa jest dużo bardziej skomplikowany i tylko nieliczni się w to bawią, np. wariat Bear Ale napewno nie jest gorszy
Przykład: mamy 2.0 turbo diesla i benzyne... ja żeby zrobić 300 KM, wchodzę do sklepu, robię klik klik, montuje, mam i w dodatku mogę być laikiem w tej dziedzinie, w dieslu by tyle osiągnąć trzeba o wiele więcej czasu, zachodu, doświadczenia, wiele prób i błędów ale też w końcu się uda
Ja bym ujął to tak:
- przyrosty do 30%, na plus dla diesla - łatwość osiągnięcia i dużo mniejsze spalanie
- przyrosty pow. 30% - benzyna
Aaa i Bear, nie muszą go wyprzedzać diesle by miał coś zrozumieć, on myśli bardzo prostoliniowo: diesel dla oszczędnych, tuning dla bogatych. A tu nagle ktoś mu mówi o połączeniu jednego i drugiego
Astra GTC Turbo, Z20LER 200KMSTAGE 3+ 283 KM, 425 Nm, OPC/OPC Line 2, Astra J OPC Seats, COSMO, Panorama, Panacotta, IDS+, Eibach Sportline 50/30 mm, Bi-xenon AFL, HSA, CD70 Navi MP3 CID, GM OPC Ronal 18'' 225/40R18,
---> [External Link Removed for Guests] <---
---> [External Link Removed for Guests] <---
-
- Posty: 118
- Rejestracja: 21 lut 2013, 22:46
- Imię: Daniel
- Auto: Astra H kombi
- Silnik: 1.9 DTH
- Województwo: pomorskie
No właśnie dlatego napisałem że trzeba "ich" poinformować, bo kręcą diesle (nie wiedząc że to "śmieszne" )Bear_ pisze:A sorry Daniel Zwracam honor No ale przynejmniej kolega wie ze AMG i BMW tez wiedza o dieslach
:
Koniec OT