Zmiana Silnika

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

Re: Zmiana Silnika

#11

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

Czy na prawdę większość ludzi siada przed kompem po 4paku i wpada na pomysł coś bym zmienił w swym aucie może podświetlenie a może silnik ?? Ludzie może troszkę więcej ambicji od wpadnięcia pomysłu do głowy do rozpisania się można użyć szukajki i wujka google można poszukać poczytać i wybrać coś co danego człowieka interesuje a nie rzucać hasła bez rozpoznania tematu

mlodygd

Astro-maniak
Posty: 929
Rejestracja: 27 kwie 2009, 23:16
Imię: Filip
Auto: Astra F
Silnik: C20NE
Województwo: pomorskie
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

#12

Nieprzeczytany post autor: mlodygd »

KamilekF pisze:Dobra mam pytanie mam 1.4 v8 chyba 60 km jaki silnik polecacie tok do 120 - 150 km??
Ja bym Ci polecił 2.0 8V ale on ma 115 a nie 120 koniów :(
A może 1.4 16V i do tego turbina, albo nie, kompresor? Seryjnie ma 90 koni, a jak dmuchniesz to myślę że osiągniesz pożądaną moc.
A to v8 co gnieciesz pod maską to oplowskie jest? Coś tam da się pewnie z tego wycisnąć :)
A jak chcesz zostać przy swojej V8 to na allegro widziałem fajne chipy w nie dużej kasie. 9,99 + przesyłka, do tego dodajesz magnetyzer na powietrze, magnetyzer na paliwo, stożek, tłumik końcowy i zaś masz przyrost mocy . Tanim kosztem zbudujesz błyskawicę ;)

Jarek wlkp

ex-Staff
Posty: 634
Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
Imię: Jarek
Auto: calibra
Silnik: c20let
Województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Plewiska

#13

Nieprzeczytany post autor: Jarek wlkp »

idąc tym tropem skoro to 1,4 V8 to pewnie w USA mają kompresory gotowe do tego i nie ma sensu takiej jednostki zmieniać tylko rozwijać

ODPOWIEDZ