Zmiana Silnika
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
Re: Zmiana Silnika
Czy na prawdę większość ludzi siada przed kompem po 4paku i wpada na pomysł coś bym zmienił w swym aucie może podświetlenie a może silnik ?? Ludzie może troszkę więcej ambicji od wpadnięcia pomysłu do głowy do rozpisania się można użyć szukajki i wujka google można poszukać poczytać i wybrać coś co danego człowieka interesuje a nie rzucać hasła bez rozpoznania tematu
-
- Posty: 929
- Rejestracja: 27 kwie 2009, 23:16
- Imię: Filip
- Auto: Astra F
- Silnik: C20NE
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Ja bym Ci polecił 2.0 8V ale on ma 115 a nie 120 koniówKamilekF pisze:Dobra mam pytanie mam 1.4 v8 chyba 60 km jaki silnik polecacie tok do 120 - 150 km??
A może 1.4 16V i do tego turbina, albo nie, kompresor? Seryjnie ma 90 koni, a jak dmuchniesz to myślę że osiągniesz pożądaną moc.
A to v8 co gnieciesz pod maską to oplowskie jest? Coś tam da się pewnie z tego wycisnąć
A jak chcesz zostać przy swojej V8 to na allegro widziałem fajne chipy w nie dużej kasie. 9,99 + przesyłka, do tego dodajesz magnetyzer na powietrze, magnetyzer na paliwo, stożek, tłumik końcowy i zaś masz przyrost mocy . Tanim kosztem zbudujesz błyskawicę
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
idąc tym tropem skoro to 1,4 V8 to pewnie w USA mają kompresory gotowe do tego i nie ma sensu takiej jednostki zmieniać tylko rozwijać