Opel Astra G 1.6 8v do 100km
-
- Posty: 1182
- Rejestracja: 11 lut 2012, 12:09
- Ostrzeżenia: 2
- Imię: Piotr
- Auto: Vectra B
- Silnik: X20DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
Re: Opel Astra G 1.6 8v do 100km
Jarek dobrze gada! Polać mu! , sam chetnie zamiast pchać c14se pod maske włożył bym co najmniej c20xe:) najlepiej coś z klasy LET:)
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Ja już się w 4 cylindrowe motory przestaję bawić. Astra jest zrobiona, silniczek jak malina, będzie jeździć dopóki się nie rozpadnie, ale następne (zapewne drugie auto na dalsze wyjazdy, wakacje itd.) będzie miało już cylindrów najmniej 6, w okolicach 3 litrów pojemności.
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
- Imię: Kasper
- Auto: Astra F
- Silnik: c16nz
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Rawicz
Witam wszystkich jestem nowy na forum i dopiero zapoznaje sie z oznaczeniami silników w astrach i mam kilka pytań.W przyszłym tygodniu kupuje od brata astre f 1.6 c16nz i tu pojawia sie moje pytanie czy nastepujace czesci cos dadzą;
komp z cosry 1.2
kolektor 4-2-1 wydech 2.5 bez kata
nowy filtr z przerobionym dopływem zimnego powietrza(bas rura w zderzaku i gietka rura z nadkola do puszki)
wałek od kadeta 1.3
Czytałem ze w przepustnicy jest blaszka którą mozna wywalic.
I jeszcze co do zawieszenia aktualnie siedzi -60/-40 i czy montowanie rozpórki przód tył coś poprawi.Papcie 185 przód 195 tył dystans przód 10 tył 15mm.
Prosze o wyrozumiałośc mam teraz clio 1.2 8v troche pomodzone i z 50 km udało mi sie wycisnąc 63.W astrze nie licze na jakiś kolosalny przyrost.Przy przesiadce z clio do 75 konnej astry juz mi sie spodobało.Pozdrawiam
PS.Swap narazie nie wchodzi w gre.Części do przeróbki nie stanowią dla mnie problemu bo mieszkam niedaleko szrotu
komp z cosry 1.2
kolektor 4-2-1 wydech 2.5 bez kata
nowy filtr z przerobionym dopływem zimnego powietrza(bas rura w zderzaku i gietka rura z nadkola do puszki)
wałek od kadeta 1.3
Czytałem ze w przepustnicy jest blaszka którą mozna wywalic.
I jeszcze co do zawieszenia aktualnie siedzi -60/-40 i czy montowanie rozpórki przód tył coś poprawi.Papcie 185 przód 195 tył dystans przód 10 tył 15mm.
Prosze o wyrozumiałośc mam teraz clio 1.2 8v troche pomodzone i z 50 km udało mi sie wycisnąc 63.W astrze nie licze na jakiś kolosalny przyrost.Przy przesiadce z clio do 75 konnej astry juz mi sie spodobało.Pozdrawiam
PS.Swap narazie nie wchodzi w gre.Części do przeróbki nie stanowią dla mnie problemu bo mieszkam niedaleko szrotu
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
najwiecej raczej ugrasz walkiem jak cos. Wydech to raczje kosmetyka. Dolot tez raczje z awiele nie da ale jak odizolujesz tak by bral zimne powietrze i ni ebedziesz zakladal idiotycznych stozków itp tylko zrobisz pozadnie to pare kuców przybedzie o ile motor posiada jeszcze serie. JEszcz ejkby doprezył silnik to pewnie najwiecej bys poczuł przyrostu.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
jak zmiana wałka plus dolot zimny tak jak kolega pisze bez siatek z allegro (stożków ) to wydechem 421 bym się pobawił ale na pewno nie te średnice tylko max 55mm głównie kolektor bo żeliwo nie powinno nawet w serii tam trafić co do kompa jak już to det 2 chociaż i podstroić podlać jeśli okaże się że powietrza mamy dość ale skoro masz szrot koło domu Ja szukał bym innego serca taniej pewniej przyjemniej a skoro sam dłubiesz to chociaż 2l 8v za niewielką kasę wyrwiesz i do asterki wsadzisz
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
- Imię: Kasper
- Auto: Astra F
- Silnik: c16nz
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Rawicz
Jarek wiem ze swap najtańszy bardziej bezpieczny itp ale ja tak nie lubie wole pomodzic to co mam i miec z tego satysfakcje.Mi taka praca daje dużo radości w clio mam skrzynie z r19 1.8 z krótkimi przełozeniami i mimo ze to 1.2 to robi nawet fajną robote Możesz napisac o co chodzi z tym det 2? rozumiem ze pompke tez wsadzic inną np nexia nubira itp
Edit.Jeszcze 2 pytanka
jaka najkrótsza skrzynia podejdzie do c16nz(chodzi mi o jak najlepszy start nie o vmaxa)
i wyżej odnośnie rozpórek i dystansów czy zdaje to jakis egzamin w astrze
Edit.Jeszcze 2 pytanka
jaka najkrótsza skrzynia podejdzie do c16nz(chodzi mi o jak najlepszy start nie o vmaxa)
i wyżej odnośnie rozpórek i dystansów czy zdaje to jakis egzamin w astrze
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
skrzynia f 13 ale szału nie zrobi co do modzenia kto ci broni modzić w większej pojemności co da o wiele milsze odczucia wkładasz c20xe masz na start 150 KM i 200Nm i możesz modzić bez kucia silnika do 300KM i 450Nm myślę że jest to weselsze modzenie i w czasie dłubania i wieczorem na mieście dla przykładu podam ci że me auto waży 1450kg czyli jest otyłe ale jako fwd potrafi poniżej 5 s dokulać się do 100km/h a v-max jest mi nie znany 280 odkręciłem parokrotnie ale dalej się nie odważę (rura mi mięknie nie umiem prowadzić ) chodź powinno się do 3stu kulnąć może to troszkę zmieni twe podejście do dłubania w małych pojemnościach jak się bawić to się bawić
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
- Imię: Kasper
- Auto: Astra F
- Silnik: c16nz
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Rawicz
150 do by było dla mnie za dużo( młody jestem prawko dopiero rok) c20xe wiem że dobra baza ale koszt silnika + modzenie przekroczą 2-3 krotnie wartość auta przykładowo pytałem o części na szrocie kolektor 50 przepustnica 20 wałek 40 komp 20 skrzynie od 130 czyli w 400 sie zamkne z wymianą oleju filtra świec i kabli.Dla mnie opcja dobra dzięki za podpowiedzi
a o modach zawiechy ktoś sie wypowie?
a o modach zawiechy ktoś sie wypowie?
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
co tu w astrze modzić zawieszenie proste że aż boli zmienił bym drążek stabilizatora na 22 mm no chyba że u ciebie już jest taki bo były 2 rodzaje 18 i 22 mm sprawdził bym czy w belce z tyłu jest stabilizator (bo widziałem belki bez) dobry amor albo te dać do regeneracji utwardzenia i podstawa dobra sprężyna progresywna a nie te zawieszenia pseudo sportowe co powtarzają dziury zamiast je wytłumiać [External Link Removed for Guests] może coś z takich zestawów
miałem okazję nie raz latać autami obniżonymi twardymi sprężynami by allegro i mym zdaniem straciły one bardzo mocno na prowadzeniu zyskały tylko na wyglądzie
wracając do swapa skoro xe drogie to może c20ne chodź już mniej rozwojowe jak dla mnie ale na start 115 km a czasem zestaw silnik i osprzęt z kabelkami i kompem za 300zł idzie kupić plus rozrząd olej sporo swej pracy i w 6stówkach się zmieścisz a juz jest czym się odepchnąć jest jakiś NM
miałem okazję nie raz latać autami obniżonymi twardymi sprężynami by allegro i mym zdaniem straciły one bardzo mocno na prowadzeniu zyskały tylko na wyglądzie
wracając do swapa skoro xe drogie to może c20ne chodź już mniej rozwojowe jak dla mnie ale na start 115 km a czasem zestaw silnik i osprzęt z kabelkami i kompem za 300zł idzie kupić plus rozrząd olej sporo swej pracy i w 6stówkach się zmieścisz a juz jest czym się odepchnąć jest jakiś NM
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
- Imię: Kasper
- Auto: Astra F
- Silnik: c16nz
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Rawicz
stsbilizator sam sobie pospawam w clio ori był 18 mm ja zrobiłem 30 i jeżdzi inaczej.dzięki za odpowiedz.auto mam w garażu to moge zacząć modzic