Opel Astra G 1.6 8v do 100km
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Re: Opel Astra G 1.6 8v do 100km
No coś za coś. Tylko że może chce mieć koło i wygłuszenia, bo mu się te dodatkowe 15km po prostu w codziennej jeździe przyda z zachowaniem 100% użyteczności rodzinnej auta. Wtedy jakiś sens jest. Ile waży Astra G? Cięższa jest od F-ki (porównując te same wersje nadwoziowe)?
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
-
- Posty: 1182
- Rejestracja: 11 lut 2012, 12:09
- Ostrzeżenia: 2
- Imię: Piotr
- Auto: Vectra B
- Silnik: X20DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
dokładnie panowie coś za coś albo gruba kasa w auto i moc albo jeździmy tym co mamy i marzymy dalej o mocnym aucie. Nie da się za parę złociszy zrobić czegoś sensownego z 1,6 na monowtrysku w szczegulności jak się nie ma czym gdzie i bladego pojęcia o tym co się chce zrobić. Montaż wielopunktu wiąże się s obróbką głowicy zmianą szpilek przerobieniem wody wymianą pompy paliwa ,owszem da nam to przyrost mocy ale nie sądzę że z 85 do 100KM dobijemy w ten sposób bez zestrojenia tego jak da nam to 95 KM to i tak będzie ładny wynik ,trza by det-a podłączyć podstroić czyli kolejne 500zł za części po strojeniu może ze 100-105 KM wyjdzie i co będzie to dupę rwać ?? jak stanie taka sama astra to z nią powalczysz a że z tym silnikiem wychodziły przez 2 lata tylko to masz marne szanse trafić na słabszego rywala . Za tą kasę można mieć c20xe (cały czas porównujemy cenę części nie robociznę ) i masz na start 150KM czyli jesteś w średniej mocy seryjnie produkowanych astr g i już zaczynasz czuć namiastkę zabawy bo w końcu przekroczysz magiczne 200km/h a i do setki w czasie poniżej 9 s się rozpędzisz. Wiem wiem OC ale panowie coś za coś lub mała luka w prawie czyli mamy 30dni na zgłoszenie zaistniałych zmian w aucie a jak sprawdzić kiedy ten silnik został założony ? nie namawiam do złego ja zawsze staram się ludzi po swapie kierować na stację po aktualizację stanu auta albo oddaje z takim zaświadczeniem ze stacji dla spokojnego sumienia mego .Zobaczycie że za 10 lat też stwierdzicie że grzebanie w małych pojemnościach mijało się z celem szkoda że teraz uważacie me podpowiedzi za atak na wasze pomysły
-
- Posty: 1182
- Rejestracja: 11 lut 2012, 12:09
- Ostrzeżenia: 2
- Imię: Piotr
- Auto: Vectra B
- Silnik: X20DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
Jarek, ja sie w 90% z tobą zgadzam, nie opłaca sie grzebać w małych pojemnościach, ale wiesz, wg mnie dla studenta warto i 15KM wiecej miec za 500zl. W przyszłości, gdy będize full zniżek juz jest wieksze pole do popisu
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
tyle ze te 15 koni wiecej nie odczuje w takim wolnossaku a pomiar w wiekszosci jest nieco sfingowany. Sciagaja limitery obrotów i pozniej ci pisza ludziska ze zmienil wydech i dolot i mu pryzbylo 40 koni. Takimi zabiegami jak filtry, wydechy nie ugrasz mocy w wolnossaku. Teoretycznie w takiej dwulitrowce mocy niebrakuje. Tylko ta moc jest w gornym zakresie obrotowym. Mozesz zawsze jedzic po miescie na w miare niskich biegach np 1 i 2 z obrotami pod 5-6 tys. Moc bedziesz mial dosc dobra do dyspozycji.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- zaki1989
- Posty: 717
- Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 150KM IDS+
- Województwo: mazowieckie
tyle że tego sie nie zrobi w 500zł... nie ma najmniejszych szans... części wyjdą zdecydowanie więcej.. bo pewnie koło 1000 lekka ręką razem z rozrządem, pompą, i wszystkimi bzdurami.. a gdzie tu robocizna? toż mechanik weźmie za to drugi tysiąc..Jarek, ja sie w 90% z tobą zgadzam, nie opłaca sie grzebać w małych pojemnościach, ale wiesz, wg mnie dla studenta warto i 15KM wiecej miec za 500zl.
i co 10KM przyrostu? 200zł za KM.. policz sobie ile wyniesie koszt 1 KM przy swapie na 2.0 150KM i zrozumiesz czemu mówiłem że swap jest najtańszą opcją..
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM
-
- Posty: 1182
- Rejestracja: 11 lut 2012, 12:09
- Ostrzeżenia: 2
- Imię: Piotr
- Auto: Vectra B
- Silnik: X20DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
Ciekawe, do przeróbki 1.4 na wielopunkt, za wszystkie czesci, rozrzad, olej, uszczelki wyszło mnie 530zł ... Dziwne co? Dlatego mowie ze za 500zł mozna to zrobić. A przyrost 22KM jest dość duzy za 500zl
- szaikan
- Posty: 10
- Rejestracja: 21 cze 2013, 17:13
- Imię: Paweł
- Auto: Astra G 1.6 8v
- Silnik: 1.6 8v
- Województwo: śląskie
Dzięki za odpowiedzi Długo mnie nie było ale teraz jak czytałem wszystkie komentarze to doszedłem do wniosku że jednak poczekam sobie ten rok i kupie se coś mocniejszego marzy mi się Bertone 2.0 turbo albo Astra G OPC ;D ale to bym z rok musiał niestety poczekać ;/ Mam prawko 3 miesiące ;D ciężko było zdać xD więc na razie mocniejszym mógłbym się zabić xD
a co do OC to mój mój tata jest współwłaścicielem więc to nie jest duży wydatek
A tak z innej beczki, mam troche w nim duże spalanie za 230zł pojeździ około 450km, wiec kolo 10l spali przy ekonomicznej jezdzie. Moze znacie jakis powód?
a co do OC to mój mój tata jest współwłaścicielem więc to nie jest duży wydatek
A tak z innej beczki, mam troche w nim duże spalanie za 230zł pojeździ około 450km, wiec kolo 10l spali przy ekonomicznej jezdzie. Moze znacie jakis powód?
- zaki1989
- Posty: 717
- Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 150KM IDS+
- Województwo: mazowieckie
jesteś poniżej 25 roku życia? bo albo jesteś starszy, albo nigdy osobiście nie odwiedziłeś ubezpieczycielaa co do OC to mój mój tata jest współwłaścicielem więc to nie jest duży wydatek
przy 1.6? wystarczy ciężka noga i 10 spali bez problemu.. jak mówisz prawko masz krótko, więc nauka ecodrivingu jeszcze przed tobąA tak z innej beczki, mam troche w nim duże spalanie za 230zł pojeździ około 450km, wiec kolo 10l spali przy ekonomicznej jezdzie. Moze znacie jakis powód?
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Przerób na gaz, te 430km będziesz robił nie za 230, a za około 100zł
Z innej bańki, jeśli to 85KM, to masz Z16SE - on jest na wielopunkcie, więc odpada pompa paliwa itd. Jego wykastrowali EGR-em i chyba ma już 2 sondy, więc tu można chyba coś pokombinować. Chyba że masz x16szr na mono wtrysku, wtedy masz 75KM - najlepiej, jakbyś podał kod silnika.
Dziwne. Kup głowicę do C16SE, powodzenia. Bo ta z mono nie podejdzie ot tak. Pomijam pompę paliwa, musi dawać 3 bary albo będzie kuleć - zamiennik to ponad 200zł.masaman pisze: Ciekawe, do przeróbki 1.4 na wielopunkt, za wszystkie czesci, rozrzad, olej, uszczelki wyszło mnie 530zł ... Dziwne co?
Z innej bańki, jeśli to 85KM, to masz Z16SE - on jest na wielopunkcie, więc odpada pompa paliwa itd. Jego wykastrowali EGR-em i chyba ma już 2 sondy, więc tu można chyba coś pokombinować. Chyba że masz x16szr na mono wtrysku, wtedy masz 75KM - najlepiej, jakbyś podał kod silnika.
Hybryda X16ZSR i C16SE inside