ASTRA F C14SE Podniesienie mocy
-
- Posty: 1182
- Rejestracja: 11 lut 2012, 12:09
- Ostrzeżenia: 2
- Imię: Piotr
- Auto: Vectra B
- Silnik: X20DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
ASTRA F C14SE Podniesienie mocy
Witam, pytanie takie do was, w jaki sposób można dodatkowo podnieść moc w c14se?
Od razu uprzedzam was, nie chce żadnych swapów na c20ne, albo c20xe bo to nie wchodzi w gre.
Interesuje mnie jak mechanicznie podnieść moc, jaki przyrost może mniej więcej być, koszty.
Od razu uprzedzam was, nie chce żadnych swapów na c20ne, albo c20xe bo to nie wchodzi w gre.
Interesuje mnie jak mechanicznie podnieść moc, jaki przyrost może mniej więcej być, koszty.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
- Imię: Kasper
- Auto: Astra F
- Silnik: c16nz
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Rawicz
najtaniej to dobrze zrobiony tłumik dobry dopływ zimnego powietrza.nie wiem czy w c14se da sie zmienic kompa jeśli tak i to coś daje to też warto.
-
- Posty: 1182
- Rejestracja: 11 lut 2012, 12:09
- Ostrzeżenia: 2
- Imię: Piotr
- Auto: Vectra B
- Silnik: X20DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
Wydech mam pełen przelot w tej chwili. Dolot hmm, trzeba pomodzić, napewno wlizie stożek simoty.
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
Domaluj dwa paski, dojdzie ze 20 koni...
Efekt podobny do stożka
Efekt podobny do stożka
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 20 lip 2013, 0:09
- Imię: Kasper
- Auto: Astra F
- Silnik: c16nz
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Rawicz
nie chodziło mi o stożek lecz o przerobienie ori puszki.Najlepiej kupić nową wkładke wywiercic dodatkową dziure w obudowie filtra i doprowadzic powietrze z grilla lub z nadkola(miejsce halogenu jest ok) Stozek przereklamowany i daje tylko dzwięk(w najgorszym wypadku moze pogorszyc osiągi)
-
- Posty: 1182
- Rejestracja: 11 lut 2012, 12:09
- Ostrzeżenia: 2
- Imię: Piotr
- Auto: Vectra B
- Silnik: X20DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
papieju, jeśli masz dawac takie debilne komentarze na dziecinnym poziomie to sobie kolego daruj. Ktoś pyta się o pomoc, a ty swoje. Dzieckiem nie jestem, ze ktoś mi wmówi ze stozek to +5KM, poprostu z dolotu chce pomodzić, a stożkiem filtrować powietrze. Stożek zapewni mi lepszy dźwięk. A ten komentarz z paskami mogleś sobie darować
-
- Posty: 1547
- Rejestracja: 21 lut 2011, 11:23
- Ostrzeżenia: 1
- Imię: Marcin
- Auto: Astra F Caravan, Nubira III kombi
- Silnik: C16SE, T18SED
- Województwo: świętokrzyskie
- Lokalizacja: Włoszczowaa
W innym wątku pisałeś że to co oferuje c14se zadowala Cię w zupełności, a tu trach - okazuje się że mało. I więcej nie będzie, bo dół z nz i skrzynia f13 zapewne. Jak to mówią, z g...a bata nie ukręcisz. Było od razu wstawić 2.0 pod maskę
Hybryda X16ZSR i C16SE inside
-
- Posty: 1182
- Rejestracja: 11 lut 2012, 12:09
- Ostrzeżenia: 2
- Imię: Piotr
- Auto: Vectra B
- Silnik: X20DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
Pytanie czysto retoryczne, warto się wcześniej zapoznać, iż może pewnego dnia i 2.0 powędruje pod maske. Wszystko zależy od budżetu. c14se to juz nie głupi silnik, ale wiadomo, w miare jedzenia apetyt rośnie:)
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 17 lip 2011, 16:19
- Imię: Darek
- Auto: Tigra-A,Celica2ZZ-GE
- Silnik: 2.0 16V/1.8 VVTL-i
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Poznań/Berlin
Szkoda kasy na dłubanie w takim silniku i to wolnossaku. Przyrost mocy znikomy.
Podłubane 1.8 ,tigra z wyposażeniem ponadfabrycznym
-
- Posty: 1182
- Rejestracja: 11 lut 2012, 12:09
- Ostrzeżenia: 2
- Imię: Piotr
- Auto: Vectra B
- Silnik: X20DTH
- Województwo: lubelskie
- Lokalizacja: Rejowiec Fabryczny
zamiast podpowiadać, to takie teksty idą. Wiem co zamierzam zrobić, wiem ze bardziej sie oplaca swap. Prosze o rady na temat