montaz czujnika temperatury wody
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 07 mar 2012, 10:12
- Imię: Rafal
- Auto: Astra H
- Silnik: 1.7 CDTi
- Województwo: małopolskie
montaz czujnika temperatury wody
Witam, chce założyć czujnik temperatury wody.
Potrzebuje do tego adapter pod czujnik temperatury. Pytanie moje jest jaką średnicę czujnika potrzebuje ? 28mm 30mm 32mm 34mm 36mm 38mm 40mm ?
Pod który wąż najlepiej było by się wpiąć z tym adapterem ?
[External Link Removed for Guests]#" onclick="window.open(this.href);return false;
Potrzebuje do tego adapter pod czujnik temperatury. Pytanie moje jest jaką średnicę czujnika potrzebuje ? 28mm 30mm 32mm 34mm 36mm 38mm 40mm ?
Pod który wąż najlepiej było by się wpiąć z tym adapterem ?
[External Link Removed for Guests]#" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 634
- Rejestracja: 06 sie 2011, 7:46
- Imię: Jarek
- Auto: calibra
- Silnik: c20let
- Województwo: wielkopolskie
- Lokalizacja: Plewiska
myślę że sam musisz sobie odpowiedzieć jaki adapter potrzebujesz sprawdzając jaki ten czujnik cieczy masz. Gdzie go założyć mym zdaniem masz 2 miejsca albo wąż chłodzący turbo albo wyjście na nagrzewnicę
- Barver
- Posty: 2
- Rejestracja: 10 lut 2013, 21:39
- Imię: Radek
- Województwo: zachodniopomorskie
według mnie montaż takiego czujnika jest nie potrzebny bo jeżeli sprawdzasz co jakiś czas płyny pod maską (to w końcu konieczność i zasjmuje dosłownie minute) to nie powinno się nic zagrzać a jeżeli już chcesz sprawdzić temperaturę wchodzisz w Test-mode i tam prawie wszystko co chcesz.
takie jest moje skromne zdanie, ale kto co woli
takie jest moje skromne zdanie, ale kto co woli
-
- Posty: 453
- Rejestracja: 14 gru 2011, 14:50
- Imię: Marek
- Auto: Logan MCV / Opel Karl
- Silnik: B10XE
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Żyrardów
Jeszcze lepiej OBD na Bluetooth i aplikacja Torque, tam masz temperaturę wody i inne parametry pracy silnika.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 11 gru 2013, 19:20
- Imię: Mariusz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z17DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Mysłowice
Mógłbyś powiedzieć coś więcej na temat tego OBD na BT?? Czy chodzi CI o taki modulik jak np ten na allegro: [External Link Removed for Guests]
- Quakow
- Posty: 877
- Rejestracja: 21 gru 2006, 21:30
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J ST OPC Line 160+++
- Silnik: A20DTH
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: 3City
- Kontakt:
Poczytaj temat o mojej astrze -tam masz zegar jak i czujnik z fotamilaputamadre pisze:Witam, chce założyć czujnik temperatury wody.
Potrzebuje do tego adapter pod czujnik temperatury. Pytanie moje jest jaką średnicę czujnika potrzebuje ? 28mm 30mm 32mm 34mm 36mm 38mm 40mm ?
Pod który wąż najlepiej było by się wpiąć z tym adapterem ?
[External Link Removed for Guests]#" onclick="window.open(this.href);return false;
----Diagnozy OP-COM-programowanie także ASTRA J---
- canoe
- Posty: 126
- Rejestracja: 30 lip 2012, 20:41
- Imię: Andy
- Auto: Astra H kombi, Brava 1.2 16V 82KM
- Silnik: A16XER
- Województwo: warmińsko-mazurskie
Ja nie bawiłem się w ten adapter. Normalnie czujnik poprzez folię aluminiową aby był lepszy kontakt cieplny przylożyłem do termostatu za pomoca opaski zaciskowej. Zegar pokazuje mi temp metalowej obudowy termostatu co praktycznie przekłada się na temp. "wody". Drugi czujnik w podobny sposób przymocowałem do obudowy wewnętrznego obiegu wody - rurka z przodu bloku silnika - odzwierciedla to temp. silnika - oleju. Fajnie to chodzi - na zegarach - inaczej w korkach inaczej jak się depnie. Przez to że nie ma tutaj typowego filtra oleju to nie można użyć adaptera, a nie chciąłem psuć bloku silnika. Mi to działa tak jak chciałem i sprawdzałem wskazania z OBD2. A że jak już miałem robić zegary to poszedłem po całości i zrobiłem jeszcze napięcie na zegarze. W jakimś stopnia widzę po napięciu rano jaką aku ma fomę i jak potem wygląda ładowanie w trasie i po podłączeniu większej ilości odbiorników.laputamadre pisze:Witam, chce założyć czujnik temperatury wody.
Potrzebuje do tego adapter pod czujnik temperatury. Pytanie moje jest jaką średnicę czujnika potrzebuje ? 28mm 30mm 32mm 34mm 36mm 38mm 40mm ?
Tutaj jak to widać z kabinie. Jestem wysoki więc zegary nie przysłaniają mi widoku.
[External Link Removed for Guests]
Zabawa w ODB2 przez Bluetooth mniej praktyczna wg. mnie.
Ostatnio zmieniony 02 mar 2014, 19:49 przez canoe, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 616
- Rejestracja: 06 lis 2007, 22:19
- Imię: Marcin
- Auto: BLACK WIDOW
- Silnik: X16XEL
- Województwo: wielkopolskie
- Kontakt:
Ja zakładałem dodatkowy czujnik temp wody ponieważ potrzebowałem dodać drugi zegar w słupek oprócz voltomierza. Czujnik zamontowałem w obudowie termostatu. Odwierciłem otwór i nagwintowałem pod czujnik. Temp pokazuję dokładnie sprawdzane z techem
Black Widow [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 99
- Rejestracja: 20 wrz 2013, 20:49
- Imię: Dominika
- Auto: Turbo :)
- Silnik: Z20LEL
- Województwo: śląskie
canoe dzieki za foto
tez chcialam kurnik ale jak to widze to mi przeszło
ewidentnie kształt deski w Astrze H nie nadaje sie pod te "uniwersalne" obudowy
tez chcialam kurnik ale jak to widze to mi przeszło
ewidentnie kształt deski w Astrze H nie nadaje sie pod te "uniwersalne" obudowy
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 wrz 2011, 19:02
- Imię: Marcin
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: 1,7 cdti,74 kW
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Tychy
Alternatywny wyświetlacz LED temperatury silnika zamiast w/w wskazówkowych
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Wielkość układu elektronicznego jest troszkę mniejsza niż paczka zapałek, obecna obudowa jest "tymczasowa" aż nie znajdę mniejszej i zgrabniejszej, żeby ją umiejscowić na wzór miejsca obecnej obudowy. Czujnik podpięty(czytaj włożony) niestety do bloku silnika ale za szybko i bezinwazyjnie w jakiś niewykorzystany otwór w okolicy węży nagrzewnicy.
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Wielkość układu elektronicznego jest troszkę mniejsza niż paczka zapałek, obecna obudowa jest "tymczasowa" aż nie znajdę mniejszej i zgrabniejszej, żeby ją umiejscowić na wzór miejsca obecnej obudowy. Czujnik podpięty(czytaj włożony) niestety do bloku silnika ale za szybko i bezinwazyjnie w jakiś niewykorzystany otwór w okolicy węży nagrzewnicy.