Astra H a poliuretany??

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
zaki1989

Astro-maniak
Posty: 717
Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
Imię: Łukasz
Auto: Astra GTC
Silnik: 1.9 150KM IDS+
Województwo: mazowieckie

Astra H a poliuretany??

#1

Nieprzeczytany post autor: zaki1989 »

Hej, przychodzi czas większej zabawy z zawieszeniem.. trochę puka, stuka, przód i tył.. i zastanawiam się na poliuretanami..

robił ktoś? poleca jakiś komplet?? jake są mniej więcej koszty w porwaniu do zwyczajnych "gum" ??

ogólnie plusy i minusy :)
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM :)

Usunięty użytkownik 7781

#2

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 7781 »

Mam zalozony poliuretan ale w golfie IV z firmy stronxflex z wroclawia. Ogolnie jezdzi sie troszke inaczej jak na serii, tzn uklad jest bardziej bezposredni, np. krecisz kierownica i odrazu jest kontra. Mam zalozone czerwone ( te troche mieksze ) i przejechane okolo 25 tys. Narazie nic sie nie dzieje. Luzow nie ma aczkolwiek jak krece w miejscu to zlychac takie jakby jekniecie, ale nic poza tym. Koszt napewno wiekszy jak serii, ale golf ma bardzo slaby zawias wiec stad padlo u mnie na poliuretan. Co do opla to co jak co, ale gumy ma dosc wytrzymale i wiem ze nawet do VW gdzies je zakladaja, wiec nie wiem czy nie warto zalozyc ori. Wady tego ukladu tez pewnie sa, bo jest twardszy jak guma wiec gdzies te wszystkie uderzenia ida indziej a nie w gumy. Na forum omegi byly przypadki ulamania wachacza ze wzgledu na twardosc polibusza.
Ale podsumowujac. Ja jestem zadowolony, jezdzi sie dobrze, auto bardziej stabilne, lepiej kontruje.

Awatar użytkownika
Bear_

Astro-maniak
Posty: 1561
Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
Imię: Arek
Auto: Astra H Caravan
Silnik: Z19DTH
Województwo: śląskie
Lokalizacja: SBL

#3

Nieprzeczytany post autor: Bear_ »

Ja mam u siebie na belce, przody mam jeszcze dobre, ale tez wpadnie poli gumka...

Od razu rzuce swoje 3 grosze do tych łamiących się wahaczy itp... Jest to prawda... Ale połowiczna... Jak ktoś chce zrobić z auta drogowego samochód torowy to tak się to kończy... Mega twarde poligumki są stosowane na torach, gdzie droga jest idealna i ten zawias dla stabilnosci pojazdu niemal nie pracuje...

Ja sam miałem przypadek montażu wahacza do Subaru na poli gdzie po złożeniu calości auto pracowało tylko na oponach :shock:

Także tu musisz dobrać poligumki albo takie, które mają sztywność porównywalną do seryjnej (podobnie się zachowują a mają trwałość poligumek) albo coś troszkę sztywniejszego... Zalezy co chcesz...

Ja z racji, że mam trumne i dupa na 19" miała tendencję do płynięcia założyłem twardsze poligumki...

Co do firmy... Zakładałem kilka, nie wiem dokładnie co się z nimi dzieje bo nie zawsze mam okazje po jakimś czasie znowu widzieć to auto... Ale jest jedna pewna firma i jest to [External Link Removed for Guests] - jak masz kogoś w UK to CI zamówi i taniej wyśle do PL co ceny wysyłki mają średnio wypaśne...

Jak chcesz żyć to nie patrz na serie BLACK ;) Tylko na zwykłe powerflexy :)

Usunięty użytkownik 7781

#4

Nieprzeczytany post autor: Usunięty użytkownik 7781 »

A czy te gumy na belce byly pelne czy z otworami pod ugiecie? I jaka zalozyles twardosc? 80sha? Pytam tak z ciekawosci.

Awatar użytkownika
Bear_

Astro-maniak
Posty: 1561
Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
Imię: Arek
Auto: Astra H Caravan
Silnik: Z19DTH
Województwo: śląskie
Lokalizacja: SBL

#5

Nieprzeczytany post autor: Bear_ »

Jak na obrazku ze strony powerflexa... Mają ugięcie, ale pełniejsze jak seria :) Ja mam założoną serie black :mrgreen: :twisted: Nie polecam na co dzień :o Ale co kto lubi ;)

Bart88

Astro-maniak
Posty: 157
Rejestracja: 15 lis 2011, 20:11
Imię: Bartek
Auto: Astra III
Silnik: 1.7 DTH stage 2
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Płońsk

#6

Nieprzeczytany post autor: Bart88 »

Bear masz wszystkie gumki wymienione?? U mnie już coś zaczyna pukać i może na wiosnę by wpadły..
[External Link Removed for Guests]

ODPOWIEDZ