Zwiekszenie mocy astry F cabriolet
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 maja 2014, 10:18
- Auto: ASTRA F
- Województwo: śląskie
Zwiekszenie mocy astry F cabriolet
Witam wszystkich , w planach mam zwiekszenie mocy mojego asterixa jest tam tylko 71km slyszalem gdzies ze da sie nawet o 40 podniesc , bez wymiany silnika , jaki moglby byc tego koszt ewentualnie co trzabobylo by wymienic jak bym chcial to robic sam
- AdrianBDG
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 sty 2014, 20:15
- Imię: Adrian
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: X16SZR
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Niemcz
Hmmm, po tym co piszesz wnioskuję, że masz silnik 1.6 8V, więc najlepsze co możesz tu zrobić to wrzucenie góry z C16SE, czyli wielopunktowego wtrysku, ale to wiąże się z wymianą wiązki i kompa. Koszt pewnie się zmieści w 1000 zł.
Potem zostaje Ci dolot, ostrzejszy wałek, wydech z przelotem i dobrym kolektorem i to chyba tyle, ale według mnie bardziej się opłaca znaleźć inny silnik, chociażby C20NE.
Potem zostaje Ci dolot, ostrzejszy wałek, wydech z przelotem i dobrym kolektorem i to chyba tyle, ale według mnie bardziej się opłaca znaleźć inny silnik, chociażby C20NE.
Moja Astra: [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 maja 2014, 10:18
- Auto: ASTRA F
- Województwo: śląskie
Dzięki , wlasnie tak yslalem ze wymiana będzie najlepszym rozwiązaniem
- zaki1989
- Posty: 717
- Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 150KM IDS+
- Województwo: mazowieckie
to już można spokojnie celować w XEwrzucenie góry z C16SE, czyli wielopunktowego wtrysku, ale to wiąże się z wymianą wiązki i kompa. Koszt pewnie się zmieści w 1000 zł.
Potem zostaje Ci dolot, ostrzejszy wałek, wydech z przelotem i dobrym kolektorem i to chyba tyle, ale według mnie bardziej się opłaca znaleźć inny silnik, chociażby C20NE.
Pamiętam jak kolega sie interesował swapem do lanosa to koszt z robotą wynosił około 2500zł..
Oczywiście byleby dobry silnik dorwać, a i koszt pewnie wrośnie, bo IMO jak już silnik na wierzchu to nie ma co oszczędzać na uszczelkach za kilkanaście pln, i trzeba zrobić solidną generalkę, dzięki czemu przez kilka następnych lat przyjdzie tylko olej wymieniać
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM
- AdrianBDG
- Posty: 30
- Rejestracja: 16 sty 2014, 20:15
- Imię: Adrian
- Auto: Opel Astra F
- Silnik: X16SZR
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Niemcz
Dlatego według mnie najtaniej i najrozsądniej byłoby wrzucić C20NE bo te silniki są proste jak budowa cepa a części są bardzo tanie, a C20XE to już droższa zabawka, ale coś za coś
Moja Astra: [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 02 cze 2014, 15:57
- Imię: Waldek
- Auto: astra f cabrio
- Silnik: X18XE
- Województwo: mazowieckie
ja nie widzę sensu inwestowania w mały silnik jeśli nie chodzi o motor sport i nie ogranicza Cię grupa ale jeśli nie to pieniądze wsadzone w przeróbkę małej jednostki napędowej nigdy nie będą tak cieszyły jak duże skoki mocy w dużych motorach no jeszcze jedna kwestia może chcesz komuś udowodnić że mały też może ale moim osobistym zdaniem nie ma sensu
-
- Posty: 1105
- Rejestracja: 24 gru 2007, 19:30
- Auto: Astra F Irmscher
- Silnik: C20xe
- Województwo: małopolskie
- Lokalizacja: Tylmanowa--RudaŚl.
- Pomocny: 3 razy
- Kontakt:
Wrzucaj odrazu conajmniej C25xe. Nie baw się w półśrodki. Ewentualnie C20let.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 21 maja 2014, 10:18
- Auto: ASTRA F
- Województwo: śląskie
Podjade jeszcze do gości co u mnie w Sosnowcu zajmują się tylko oplami zobacze co oni podpowiedzapod powiedzą , naradzie pieniądze a felgi przeznaczone a następnie bederealizowal raczej te roboty z silnikiem
- zaki1989
- Posty: 717
- Rejestracja: 10 gru 2011, 14:21
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra GTC
- Silnik: 1.9 150KM IDS+
- Województwo: mazowieckie
Nie ma sensu kupować teraz felg jak chcesz się zająć silnikiem..
wstawisz mocniejszy motor, więc przydałyby się lepsze heble, i nagle okaże się że półroczna felga nie wchodzi na zacisk..
C25xe jak dla mnie nieopłacalne.. ma tylko 20KM więcej a jest sporo cięższe, tak więc przyspieszenie będzie na prawie identycznym poziomie..
c20xe jest najlepsze pod względem moc/koszty ne jest słabe i tylko odrobinę tańsze niż xe..
Z LETem taka Astra lata, ale silnik kosztuje już bardzo dużo, a i roboty jest o wiele więcej..
wstawisz mocniejszy motor, więc przydałyby się lepsze heble, i nagle okaże się że półroczna felga nie wchodzi na zacisk..
C25xe jak dla mnie nieopłacalne.. ma tylko 20KM więcej a jest sporo cięższe, tak więc przyspieszenie będzie na prawie identycznym poziomie..
c20xe jest najlepsze pod względem moc/koszty ne jest słabe i tylko odrobinę tańsze niż xe..
Z LETem taka Astra lata, ale silnik kosztuje już bardzo dużo, a i roboty jest o wiele więcej..
Astra GTC, 1.9 DTH, IDS+, DPF off, customowy kolektor dolotowy ~ 170KM