zmiana turbo w 1.7 cdti
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 15 lis 2011, 20:11
- Imię: Bartek
- Auto: Astra III
- Silnik: 1.7 DTH stage 2
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
zmiana turbo w 1.7 cdti
Macie informacje, moze natkneliscie sie gdzies na zagranicznych forach czy wymienia ktos turbo w 1.7 dth na gtb1756?
[External Link Removed for Guests]
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Ale co za problem jest. Masz turbo z kolektorem dzielonym wiec w zasadzie zalozyc mozez wszystko. Pod maske ma sie tylko zmiescic ale mysle ze to tez do ogarniecia jest. Czemu akurat takie turbo wybrales?? Silnik ma odleciec czy jak??
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Bear_
- Posty: 1561
- Rejestracja: 27 sty 2012, 18:47
- Imię: Arek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z19DTH
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SBL
Czy Ty chcesz napędzić tego smoka i po co
Powalcz, załóż turbo z DTR'a - troszkę rzeźby ale 150+ na dzień dobry... I co ważne turbo wstaje jak seria albo i wczesniej... Bo tam już jest nowszego typu geometria...
Powalcz, załóż turbo z DTR'a - troszkę rzeźby ale 150+ na dzień dobry... I co ważne turbo wstaje jak seria albo i wczesniej... Bo tam już jest nowszego typu geometria...
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 15 lis 2011, 20:11
- Imię: Bartek
- Auto: Astra III
- Silnik: 1.7 DTH stage 2
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
Nie ma najmniejszego problemu jezeli chodzi o zalozenie. Interesuje mnie jak ono wstaje w tym silniku, jaka moc generuje.
Jeszcze nie wybralem na razie szukam jakis informacji.
Jeszcze nie wybralem na razie szukam jakis informacji.
[External Link Removed for Guests]
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
jak wstje to jest w glownej mierze i tak przewyzszajace twoje sprzeglo wiec jakbynawet wyszlo 400 Nm przy 1800 obr to zbije ci i dwumas i sprzeglo w bardzo krótkim czasie. Tak wiec jak wstaje i tak jest zawsze ograniczane programowo praktycznie w kazdym turbo dieslu na vnt.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 16 kwie 2014, 13:35
- Imię: Wojciech
- Auto: Astra H
- Silnik: 1,7 CDTI
- Województwo: śląskie
Też zastanawiałem się nad zmianą turbo, ale nie jestem do końca przekonany. Nie będzie to szkodliwe dla silnika? I jaki cały koszt byłby
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Co ma byc szkodliwe. Ludzie zakladaja do 1.9 tdi turbiny od 3.0 i rozbia tam moce 2xx i 3xx i lata to bez problemu. Problemem sa jedynie uklady przeniesienia tej mocy na asfalt czyli dwumasy, sprzegla i półoski. Skrzynie tez w wiekszosci przypadkow ogarniaja takie moce. Tu isuzu generalnie nie jest przystosowany na robienei takich mocy pod 200 koni bo ma slabe czeci i blok i skrzynia i cala reszta. Cos tam mzona dlubnąc ale nie tak jak w innych jednostkach.
Musze zagadac jak tam w astrze H 1.9 cdti projekt na gruba moc na wlasnei suszarce od 3.0. Styknac styknie uklad paliwowy do gdzies 240-250 koni ale celem bylo duzo wiecej na tyle ile pozwoli suszara.
Moim zdaniem to trzeba w tym isuzu wpakowac suszare poprostu wieksza by starczylo tak gdzies do 150 koni i tyle. To czy to bedzie suszara od DTR to nie koneicznie bo moze sie okazac ze mimo ze to tez isuzu to latwiej zapodac inna suszare od czegos innego- moze nawet tańsza bedzie.
Aktualnie mam suszare od ASZ czyli 130 konnej wersji tdi ktora wystarcza na 170 koni po chipsie ale podejsc nie podejdzie do isuzu. Nie wiem ile suszara od DTR'a kosztuje ale od ASZ ja sprzedaje juz ze sporym zarobkiem za 650 zl a jest w kondycji wzorowej a ja rozebralem na czesci.
Musze zagadac jak tam w astrze H 1.9 cdti projekt na gruba moc na wlasnei suszarce od 3.0. Styknac styknie uklad paliwowy do gdzies 240-250 koni ale celem bylo duzo wiecej na tyle ile pozwoli suszara.
Moim zdaniem to trzeba w tym isuzu wpakowac suszare poprostu wieksza by starczylo tak gdzies do 150 koni i tyle. To czy to bedzie suszara od DTR to nie koneicznie bo moze sie okazac ze mimo ze to tez isuzu to latwiej zapodac inna suszare od czegos innego- moze nawet tańsza bedzie.
Aktualnie mam suszare od ASZ czyli 130 konnej wersji tdi ktora wystarcza na 170 koni po chipsie ale podejsc nie podejdzie do isuzu. Nie wiem ile suszara od DTR'a kosztuje ale od ASZ ja sprzedaje juz ze sporym zarobkiem za 650 zl a jest w kondycji wzorowej a ja rozebralem na czesci.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 15 lis 2011, 20:11
- Imię: Bartek
- Auto: Astra III
- Silnik: 1.7 DTH stage 2
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
Jednak odpuszczam turbine, wpadnie tylko wydech i koniec z modami na xxx km
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 157
- Rejestracja: 15 lis 2011, 20:11
- Imię: Bartek
- Auto: Astra III
- Silnik: 1.7 DTH stage 2
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płońsk
Tyle to ja wiem, ale przeplyw bd lepszy na pewno plus dzwiek :p
[External Link Removed for Guests]