Chip Z19DTL 101-156KM pytanie
- Theq
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 maja 2012, 22:18
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DTL+witaminka
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Lubin
Chip Z19DTL 101-156KM pytanie
Witam. Zrobiłem chip w firmie zajmującej się tego typu usługami. Jak oceniacie wykres? Mam pełny przelot czyli ok +7km z racji wyrzucenia DPF. Lata wysmienicie.
[External Link Removed for Guests]
Serdecznie pozdrawiam
Seria: 112,8KM oraz 264,8 Nm zrobione na 155,6 oraz 356,2Nm
[External Link Removed for Guests]
Serdecznie pozdrawiam
Seria: 112,8KM oraz 264,8 Nm zrobione na 155,6 oraz 356,2Nm
- spanky
- Posty: 7
- Rejestracja: 25 lis 2012, 20:54
- Imię: Maciej
- Auto: TDI
- Silnik: 1.9
- Województwo: mazowieckie
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Czy ja wiem. Mozna bylo nieco oszczedzic dwumasie tego niutona zabójczego. Po co komu 350 Nm ponizej 2000 obr?? Mozna bylo delikatnie oslabic w tym zakresie. Te fale tez mozna bylo wyprostować.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 18 lis 2012, 19:28
- Imię: Marcin
- Auto: Astra h
- Silnik: 1.7 cdti
- Województwo: wielkopolskie
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Zalezy jak bedzie smigal ale generalnie mozna bylo dac mniej ognia z dolu. Czasami tuner tez pyta jak dany kilent smiga, jakie predkosci maksymalne preferuje czy ma hak i go użytkuje itd. Chodzi oto by pozniej nie bylo niepotrzebnego płaczu. Czemu wykres taki pofalowany tez nie wiem- nie chcialo sie tego poprawić czy jak.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Theq
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 maja 2012, 22:18
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DTL+witaminka
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Lubin
Czyli co, mowicie że chip nie jest zbyt dobrze zrobiony...? Myślicie ze mogę zadzwonić i powiedziec jakie są uwagi i żeby to poprawił czy nie ma sensu? Jak narazie zrobiłem 6500km i wszystko hula. Wymieniłem turbo Ale myślę ze przez przebieg (208k km)się zepsuło a nie przez chip. A co do dwamasu to hmmm nikt chyba nie depta na Max przy ok 2000obr bo w żadnym aucie wtedy dwumas długo nie wytrzyma. Pedal w podłogę daje trochę ponad ta wartością. Z tego co słyszałem mój silnik to te same graty co 120konny? Czyli nie jest a tak bardzo wysilony jak by się to wydawało:)?
- wesoł
- Posty: 4890
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
no jak nie jest wysilony jak niutona masz z dolu podkoksowane wiecej jak normalny tuner robi w wersji 150 konnej czyli napewno nie ma slabszych czesci jak w twojej. Po co masz podkoksowane z dolu jak masz uważać by tego nie uzywac. Nie lepiej zrobic to tak by ograniczyc odrazu i jezdzic jak sie chce be zobaw wiekszych?
Turbo nie siada po 200 tys km. To nie element z wytryzmalosci ana taki przebieg. Wytryzmuje lekko i pol banki jak sie czuwa nad jego pracą. Zamieszczalem tu wykres Roberta i ma mniejszy niuton ustawiony w aucie mimo ze mocy ma ponad 200 koni. Nie iwme jak sobie wyobrazasz bym przy kazdym pryzspieszaniu na 2 i 3 i 4 biegu caly czas uwazal i za mocno nie wciskal pedal gazu?? Jak to widzisz. Moze mam sobie kapcia pod pedal podlozyc?? Zawsze tez mozna silnik krecić wysoko i zmieniac biegi na 3000 czy nawet 3500.
Czemu wykres jest pofalowany?? nie chcialo sie tego zrobic pozadnie??
Turbo nie siada po 200 tys km. To nie element z wytryzmalosci ana taki przebieg. Wytryzmuje lekko i pol banki jak sie czuwa nad jego pracą. Zamieszczalem tu wykres Roberta i ma mniejszy niuton ustawiony w aucie mimo ze mocy ma ponad 200 koni. Nie iwme jak sobie wyobrazasz bym przy kazdym pryzspieszaniu na 2 i 3 i 4 biegu caly czas uwazal i za mocno nie wciskal pedal gazu?? Jak to widzisz. Moze mam sobie kapcia pod pedal podlozyc?? Zawsze tez mozna silnik krecić wysoko i zmieniac biegi na 3000 czy nawet 3500.
Czemu wykres jest pofalowany?? nie chcialo sie tego zrobic pozadnie??
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Theq
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 maja 2012, 22:18
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DTL+witaminka
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Lubin
Ok. Rozumiem. Czyli co odezwać się do niego i powiedzieć żeby zmniejszył moment do jakiej wartości? Też przewine mu o tym że wykres jestem pofalowany. Jestem ciekaw czy coś z tym uda się zrobić.
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
-
- Posty: 85
- Rejestracja: 18 lis 2012, 19:28
- Imię: Marcin
- Auto: Astra h
- Silnik: 1.7 cdti
- Województwo: wielkopolskie
najlepiej jakbys do tych 1800-2000 mial serie, moze minimalnie podciagnieta. pozniej rownomierny przyrost i powinno byc ok.
- Theq
- Posty: 6
- Rejestracja: 09 maja 2012, 22:18
- Imię: Tomasz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DTL+witaminka
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Lubin
Ok przekaże uwagi. Rownomierny przyrost, rozumiem. Ale aż do 156 koni i 350Nm czy mniej?
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka