Nie wiem, jak kompresor, ale turbo, to wydatek 10kPLN+
Nie tylko tu znajdziesz taka opinię.
Sam się o tym przekonałem, mimo, że mam "gotowca" z zafiry.
Dodanie mocy silnikowi
-
- Posty: 5865
- Rejestracja: 02 wrz 2009, 10:34
- Imię: Adam
- Auto: Opel Astra III
- Silnik: Z14XEP
- Rocznik: 2006
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Warszawa
- Wdzięczny: 63 razy
- Pomocny: 147 razy
I korby z chodnika zbierać.Kostek1 pisze:a jakby włożyć kompresor i turbinę do tego silnika
- arti83
- Posty: 845
- Rejestracja: 04 kwie 2009, 19:25
- Imię: Stiven
- Auto: ASTRA F Kombi
- Silnik: X16SZR
- Województwo: dolnośląskie
- Lokalizacja: Wrocław
i to jest przykład kogoś kto wie co to silnik ale nie zna jego budowy jeśli dotlenimy silnik i moc wzrośnie to i wzrośnie ryzyko zmęczenia materiału i tak jak kolega napisał, można później korby zbieraćKostek1 pisze:a jakby włożyć kompresor i turbinę do tego silnika
Aby zaturbić silnik który kompletnie nie jest skonstruowany pod turbinę trzeba zmienić korby i coś zrobić z tłokami dodatkowo odprężyć silnik i ogólnie wymienić większość elementów ruchomych na bardziej wytrzymałe. No chyba że zakładamy doładowanie na poziomie 0.2bara tylko po to aby ta turbina tam była.
Jeśli coś zaturbiać to c20xe pod LETa lub wstawiać kompresor do Vki