Cześć. Ma ktoś z Was zamontowany filtr K&N ?
Może sobie sprawie taki, w motocyklu spisywał się świetnie i był w nim kila lat (tylko myty).
Czy taki filtr sprawdzi się w dieslu ?
Filtr powietrza K&N
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 02 sie 2013, 8:13
- Auto: Astra H
- Silnik: Z13DTH
- Województwo: śląskie
Są tacy, co montują, ale czy ma to sens?
Czy samochód nie będzie wtedy chodził jak traktor?
Mocy nie podniesie, pracy silnika też raczej nie poprawi..
Szkoda wydawać pieniądze na coś, co nie przynosi rezultatów (lub może nam zaszkodzić)..
Czy samochód nie będzie wtedy chodził jak traktor?
Mocy nie podniesie, pracy silnika też raczej nie poprawi..
Szkoda wydawać pieniądze na coś, co nie przynosi rezultatów (lub może nam zaszkodzić)..
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
Sprawdza się jako co ?? Jako filtr ?? Nie bardzo.
Jako dodatek dźwiękowy ?? - na poczatku tak a potem zaczyna turbina do Ciebie przemawiać i mówi,że ją boli.
KM Ci na pewno nie przybędzie a szansa zajechania turbiny bardzo duża. Chcesz podnieść moc zrob chip (chociaz nie wiem jak to się ma przy 1.3 CDTI ).
Jako dodatek dźwiękowy ?? - na poczatku tak a potem zaczyna turbina do Ciebie przemawiać i mówi,że ją boli.
KM Ci na pewno nie przybędzie a szansa zajechania turbiny bardzo duża. Chcesz podnieść moc zrob chip (chociaz nie wiem jak to się ma przy 1.3 CDTI ).
-
- Posty: 120
- Rejestracja: 02 sie 2013, 8:13
- Auto: Astra H
- Silnik: Z13DTH
- Województwo: śląskie
Z opisu filtra wynika, że m.in ma mniejsze opory zasysu (chyba nie ma takiego słowa) powietrza. Nie rozumie dlaczego miałby negatywnie działać na turbinę ? Więcej powietrza to chyba lepiej.
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
Standardowy filtr tzw suchy ma bardzo dużo malych kanalikow, przechodzi przez niego mniej powietrza ale i wszelkiego brudu rownież .
Stożek ma wieksze owe kanaliki i jest ich mniej, jesli są wieksze oczywiste jest to,że nie zatrzymają tego co może zatrzymać standardowy filtr do tego dodaj olejek którym jest nasaczany taki filtr żeby zbierać wszelki zabrudzenia a który na pewno nie pozostanie bez znaczenie dla przepływki (nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego) .
Stożek ma wieksze owe kanaliki i jest ich mniej, jesli są wieksze oczywiste jest to,że nie zatrzymają tego co może zatrzymać standardowy filtr do tego dodaj olejek którym jest nasaczany taki filtr żeby zbierać wszelki zabrudzenia a który na pewno nie pozostanie bez znaczenie dla przepływki (nie muszę chyba tłumaczyć dlaczego) .
- Oneleague1
- Posty: 8
- Rejestracja: 05 lip 2015, 22:23
- Imię: ---
- Auto: Opel Astra G2
- Województwo: lubuskie
Z tego co wiem to filtry nie dodają mocy no niby stożek doda około 0,5 konia .. Coś koło tego
Co do drugiego komenta to nie nie będzie chodził jak traktor
Filtr K&N ma swoją cenę i nie wiem czy dużo będzie się różnił od innych , pewne jest to że na długo ci starczy
I co do stożka to Grzana ma racje .. i też bym polecił się pomotać chwile i zamontować stożek dużo nie kosztuje i jest w sumie lepszy
Co do drugiego komenta to nie nie będzie chodził jak traktor
Filtr K&N ma swoją cenę i nie wiem czy dużo będzie się różnił od innych , pewne jest to że na długo ci starczy
I co do stożka to Grzana ma racje .. i też bym polecił się pomotać chwile i zamontować stożek dużo nie kosztuje i jest w sumie lepszy