Zawieszenie Gwintowane regulacja Astra G.

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Dagos

Astro-maniak
Posty: 55
Rejestracja: 07 lut 2015, 1:07
Imię: Sylwester
Auto: Kadett E, Astra G
Silnik: C18NZ, Z16XEL
Województwo: małopolskie

Zawieszenie Gwintowane regulacja Astra G.

#1

Nieprzeczytany post autor: Dagos »

Witam,
Mam pewien problem kupiłem sobie Astrę G z zawieszeniem gwintowanym i mam mały problem dotyczący jego regulacji. Jak to wyregulować? Obecnie mam skręcone chyba na maksa i samochód mi haruje przy podjeździe, więc chciałbym go trochę podnieść. Z tym zawieszeniem spotykam się pierwszy raz jeżeli chodzi o montaż i regulację więc nie znam się na tym. Chociaż nie opłaca mi się wywalić dobrego zawieszenia i zmienić na stockowe (Oryginalne/Normalne.) Chociaż w ostateczność to zrobię lecz jeżeli da się to podnieść to z chęcią to zrobię :V
Dziękuję, Pozdrawiam.
A jeszcze dodam, że markę i nazwę amortyzatorów podam kiedy dostanę się na kanał :I

Grzana_Pl

Przedstawiciel Regionu
Posty: 770
Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
Imię: Grzesiek
Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
Silnik: Y20DTH
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Grzana_Pl »

Powinienś mieć klucz do gwintu i wtedy można regulować wysokość. Poprzedni waściciel powinien byl dorzucić

kita

Astro-maniak
Posty: 616
Rejestracja: 06 lis 2007, 22:19
Imię: Marcin
Auto: BLACK WIDOW
Silnik: X16XEL
Województwo: wielkopolskie
Kontakt:

#3

Nieprzeczytany post autor: kita »

Im wyżej nakrętki dajesz tym auto idzie wyżej.
Black Widow [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;

Dagos

Astro-maniak
Posty: 55
Rejestracja: 07 lut 2015, 1:07
Imię: Sylwester
Auto: Kadett E, Astra G
Silnik: C18NZ, Z16XEL
Województwo: małopolskie

#4

Nieprzeczytany post autor: Dagos »

Z byłym właścicielem mam kontakt i w sumie jeszcze będę mieć nie raz, ma jeszcze mi donieść drugi kluczyk i filtr paliwa. Co do Gleby wygląda tak:
Obrazek
Zdjęcie nie ja robiłem to było przed zakupem robione ale raczej wiele się nie zmieniło. Da się to jakoś podkręcić bez klucza? Widzę, że ok 40zł taki kosztuje, lecz jak nie da się to pożyczę od kolegi który taki raczej posiada. Własnie bardzo by mi zależało na podniesieniu o parę cm.

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#5

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Da radę, dwoma kluczami hydraulicznymi. Tyle, że łatwo wtedy o porysowanie śrub i zdarcie farby ze sprężyn.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5371
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 129 razy
Kontakt:

#6

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

Jakimi kluczami hydraulicznymi?

W moim temacie o Astrze zamiesciłem niedawno zdjecia gwintu H&R
[External Link Removed for Guests]

Widoczne sa też nakrętki regulujace wysokość zawieszenia. Mało jest prostrzych rzeczy.

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#7

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Obrazek chociażby taki.
Jak ktoś ma tyle cierpliwości i nie dba o wygląd nakrętek "po" to może się w ostateczności bawić.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Awatar użytkownika
KaMYk

Przyjaciel forum
Posty: 5371
Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
Imię: Krzysztof
Auto: Dodge Charger R/T
Silnik: 5,7 V8 HEMI
Rocznik: 2014
Województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Mazowieckie
Wdzięczny: 12 razy
Pomocny: 129 razy
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: KaMYk »

to pomyślałem o czym innym, fakt, takim kluczem da radę
u nas to klucz do rur :)
co kraj to obyczaj

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#9

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Rura też część hydrauliki, nie mam pojęcia jak to się fachowo nazywa :D

Co by nie było, dedykowanym najszybciej i bezpieczniej regulować wysokość.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

Dagos

Astro-maniak
Posty: 55
Rejestracja: 07 lut 2015, 1:07
Imię: Sylwester
Auto: Kadett E, Astra G
Silnik: C18NZ, Z16XEL
Województwo: małopolskie

#10

Nieprzeczytany post autor: Dagos »

Najpierw trzeba go posiadać :P Żaby jak ja to mówię posiadam. Astra przeżyła przejażdżkę z 3 osobami bez uszkodzeń czyli prawie sukces, a może by tak podjazd obniżyć :V Zresztą lekka podwyżka nic jej nie zrobi zresztą muszę poczekać na lepszą pogodę i wjechać na kanał by sprawdzić ogólny stan podwozia czy czasem warstwa ochronna nie została zdarta za bardzo i przy okazji przyjrzę się bardziej tym amortyzatorom.

ODPOWIEDZ