Zawieszenie Gwintowane regulacja Astra G.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 07 lut 2015, 1:07
- Imię: Sylwester
- Auto: Kadett E, Astra G
- Silnik: C18NZ, Z16XEL
- Województwo: małopolskie
Zawieszenie Gwintowane regulacja Astra G.
Witam,
Mam pewien problem kupiłem sobie Astrę G z zawieszeniem gwintowanym i mam mały problem dotyczący jego regulacji. Jak to wyregulować? Obecnie mam skręcone chyba na maksa i samochód mi haruje przy podjeździe, więc chciałbym go trochę podnieść. Z tym zawieszeniem spotykam się pierwszy raz jeżeli chodzi o montaż i regulację więc nie znam się na tym. Chociaż nie opłaca mi się wywalić dobrego zawieszenia i zmienić na stockowe (Oryginalne/Normalne.) Chociaż w ostateczność to zrobię lecz jeżeli da się to podnieść to z chęcią to zrobię :V
Dziękuję, Pozdrawiam.
A jeszcze dodam, że markę i nazwę amortyzatorów podam kiedy dostanę się na kanał :I
Mam pewien problem kupiłem sobie Astrę G z zawieszeniem gwintowanym i mam mały problem dotyczący jego regulacji. Jak to wyregulować? Obecnie mam skręcone chyba na maksa i samochód mi haruje przy podjeździe, więc chciałbym go trochę podnieść. Z tym zawieszeniem spotykam się pierwszy raz jeżeli chodzi o montaż i regulację więc nie znam się na tym. Chociaż nie opłaca mi się wywalić dobrego zawieszenia i zmienić na stockowe (Oryginalne/Normalne.) Chociaż w ostateczność to zrobię lecz jeżeli da się to podnieść to z chęcią to zrobię :V
Dziękuję, Pozdrawiam.
A jeszcze dodam, że markę i nazwę amortyzatorów podam kiedy dostanę się na kanał :I
-
- Posty: 770
- Rejestracja: 20 mar 2008, 18:45
- Imię: Grzesiek
- Auto: Astra G Caravan/Volvo S60
- Silnik: Y20DTH
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Lokalizacja: Bartoszyce/Olsztyn/Szczytno/Ostrołęka
- Kontakt:
Powinienś mieć klucz do gwintu i wtedy można regulować wysokość. Poprzedni waściciel powinien byl dorzucić
-
- Posty: 616
- Rejestracja: 06 lis 2007, 22:19
- Imię: Marcin
- Auto: BLACK WIDOW
- Silnik: X16XEL
- Województwo: wielkopolskie
- Kontakt:
Im wyżej nakrętki dajesz tym auto idzie wyżej.
Black Widow [External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 07 lut 2015, 1:07
- Imię: Sylwester
- Auto: Kadett E, Astra G
- Silnik: C18NZ, Z16XEL
- Województwo: małopolskie
Z byłym właścicielem mam kontakt i w sumie jeszcze będę mieć nie raz, ma jeszcze mi donieść drugi kluczyk i filtr paliwa. Co do Gleby wygląda tak:
Zdjęcie nie ja robiłem to było przed zakupem robione ale raczej wiele się nie zmieniło. Da się to jakoś podkręcić bez klucza? Widzę, że ok 40zł taki kosztuje, lecz jak nie da się to pożyczę od kolegi który taki raczej posiada. Własnie bardzo by mi zależało na podniesieniu o parę cm.
Zdjęcie nie ja robiłem to było przed zakupem robione ale raczej wiele się nie zmieniło. Da się to jakoś podkręcić bez klucza? Widzę, że ok 40zł taki kosztuje, lecz jak nie da się to pożyczę od kolegi który taki raczej posiada. Własnie bardzo by mi zależało na podniesieniu o parę cm.
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Da radę, dwoma kluczami hydraulicznymi. Tyle, że łatwo wtedy o porysowanie śrub i zdarcie farby ze sprężyn.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Jakimi kluczami hydraulicznymi?
W moim temacie o Astrze zamiesciłem niedawno zdjecia gwintu H&R
[External Link Removed for Guests]
Widoczne sa też nakrętki regulujace wysokość zawieszenia. Mało jest prostrzych rzeczy.
W moim temacie o Astrze zamiesciłem niedawno zdjecia gwintu H&R
[External Link Removed for Guests]
Widoczne sa też nakrętki regulujace wysokość zawieszenia. Mało jest prostrzych rzeczy.
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
chociażby taki.
Jak ktoś ma tyle cierpliwości i nie dba o wygląd nakrętek "po" to może się w ostateczności bawić.
Jak ktoś ma tyle cierpliwości i nie dba o wygląd nakrętek "po" to może się w ostateczności bawić.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
to pomyślałem o czym innym, fakt, takim kluczem da radę
u nas to klucz do rur
co kraj to obyczaj
u nas to klucz do rur
co kraj to obyczaj
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Rura też część hydrauliki, nie mam pojęcia jak to się fachowo nazywa
Co by nie było, dedykowanym najszybciej i bezpieczniej regulować wysokość.
Co by nie było, dedykowanym najszybciej i bezpieczniej regulować wysokość.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 07 lut 2015, 1:07
- Imię: Sylwester
- Auto: Kadett E, Astra G
- Silnik: C18NZ, Z16XEL
- Województwo: małopolskie
Najpierw trzeba go posiadać Żaby jak ja to mówię posiadam. Astra przeżyła przejażdżkę z 3 osobami bez uszkodzeń czyli prawie sukces, a może by tak podjazd obniżyć :V Zresztą lekka podwyżka nic jej nie zrobi zresztą muszę poczekać na lepszą pogodę i wjechać na kanał by sprawdzić ogólny stan podwozia czy czasem warstwa ochronna nie została zdarta za bardzo i przy okazji przyjrzę się bardziej tym amortyzatorom.