Jeśli zastanawiasz się nad prędkością zapisaną na wykresie kolegi @slawekg, to dlatego mu prędkość nie wzrosła, ponieważ test na hamowni był robiony do tej prędkości.pitekantrop pisze:dlaczego prawie w ogóle nie wzrosła prędkość maksymalna
To nie jest prędkość maksymalna auta, jaką można rozwinąć na drodze, tylko prędkość maksymalna jaką uzyskano w teście.
Widać nie było potrzeby kręcić dalej i tak już to by nic nie dało.
A co do płaskości wykresu momentu, to jak napisałem, nie porównywałem do swojego, tylko do kolegi @slawekg, czyli takie same silniki. Jego jest zdecydowanie inny i wcale nie jest podobny do Twojego, jak to napisałeś.
Prawda jest taka, że vtech podchodzi do tematu standardowo, idąc na ilość a nie jakość.
Kolejna sztuka zaliczona i do przodu. Wiem, że ta prawda trochę boli, ale z wykresu nic więcej niestety nie wynika.
Efekt oczywiście jest i na pewno cieszy, a o to chodziło. Ale nie porównuj wykresów swojego i @slawekg, bo jego jest zdecydowanie lepszy.