Jak obnizyc auto ? astra H GTC
- WPLock
- Posty: 88
- Rejestracja: 19 mar 2015, 17:50
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
Jak obnizyc auto ? astra H GTC
witam
nie mam IDS z tego co zauwazylem.
wrzucam felgi Ronale 18" z GTC i od razu chcialbym astre troche posadzic i tu moje pytanie...
Opcja 1 sprezyny + oryginalne amory to jakie sprezyny kupic i o ile mm obnizenie wybrac? zeby nie stala dalej jak koza i zeby tez nie bylo przesadnie nisko... chodzi mi o to zeby opona zrownala sie z nadkolem jak jak tu :
silnik mam z19DT
opcja 2 wymiany sprezyn + amory to jakie setup wybrac? i jaki dokladnie komplet ?
Gwint nie wchodzi w gre bo na tą drugą opcje posiadam 1500-1600zl
i czy do takiego wyprofilowania opon wzgledem nadkola beda potrzebne dystanse odboje czy inne cuda ??
i domyslam sie ze geometria/ zbieznosc wskazane ?
dzieki za odpowiedzi panowie
nie mam IDS z tego co zauwazylem.
wrzucam felgi Ronale 18" z GTC i od razu chcialbym astre troche posadzic i tu moje pytanie...
Opcja 1 sprezyny + oryginalne amory to jakie sprezyny kupic i o ile mm obnizenie wybrac? zeby nie stala dalej jak koza i zeby tez nie bylo przesadnie nisko... chodzi mi o to zeby opona zrownala sie z nadkolem jak jak tu :
silnik mam z19DT
opcja 2 wymiany sprezyn + amory to jakie setup wybrac? i jaki dokladnie komplet ?
Gwint nie wchodzi w gre bo na tą drugą opcje posiadam 1500-1600zl
i czy do takiego wyprofilowania opon wzgledem nadkola beda potrzebne dystanse odboje czy inne cuda ??
i domyslam sie ze geometria/ zbieznosc wskazane ?
dzieki za odpowiedzi panowie
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Same sprężyny to Eibachy lub droższe HR.
H&R obniżają o 35mm, Eibachy o 30mm.
Jeśli Ci zależy na samym obniżeniu to springi wystarczą. Jeśli jeszcze chciałbyś uzyskać efekt sportowego zawieszenia to i zmiana amorków.
Poczytaj:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]#" onclick="window.open(this.href);return false;
wybierz, co Ci odpowiada cenowo.
Dystanse pewnie trzeba wrzucić, ale w pierwszej kolejności go opuść, a później zmierzysz jakie dystanse będą potrzebne.
Ja u siebie dałem gwint. Zaleta taka, że ustawisz jak chcesz.
Aktualnie w FK-Automotive mają promocję na gwinty:
[External Link Removed for Guests]
Kolega z forum Insigni ostatnio montował z tej firmy i na razie chwali, cenowo by Ci pasowało.
No i zbieżność trzeba sprawdzić.
H&R obniżają o 35mm, Eibachy o 30mm.
Jeśli Ci zależy na samym obniżeniu to springi wystarczą. Jeśli jeszcze chciałbyś uzyskać efekt sportowego zawieszenia to i zmiana amorków.
Poczytaj:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]#" onclick="window.open(this.href);return false;
wybierz, co Ci odpowiada cenowo.
Dystanse pewnie trzeba wrzucić, ale w pierwszej kolejności go opuść, a później zmierzysz jakie dystanse będą potrzebne.
Ja u siebie dałem gwint. Zaleta taka, że ustawisz jak chcesz.
Aktualnie w FK-Automotive mają promocję na gwinty:
[External Link Removed for Guests]
Kolega z forum Insigni ostatnio montował z tej firmy i na razie chwali, cenowo by Ci pasowało.
No i zbieżność trzeba sprawdzić.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2015, 8:46 przez KaMYk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 201
- Rejestracja: 20 mar 2011, 20:50
- Imię: Grzegorz
- Auto: Astra F
- Silnik: X16SZR
- Województwo: dolnośląskie
lepiej odłóż sobie do kwoty ~2100 i kup gwint ap, wtedy na prawdę będzie zadowolony, bo jest to już fajny zawias, nigdy nie kupuj mtsa czy ta-tesco jeżeli chcesz żeby auto się prowadziło, a nie tylko obniżyło
- WPLock
- Posty: 88
- Rejestracja: 19 mar 2015, 17:50
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
nie ma z czego odkladac posiadam 6-7 tys i musi starczyc na obnizenie felgi i pakiet opc
sluchajcie ... no auto ma sie prowadzic nie gorzej niz seria... to nie jest mocny silnik... auto nie bedzie latało....
auto ma wygladac i mało palic
a co do gwintu to kolega strasznie mi odradza gwint za tak niskie ceny... wyslal mi zdjecie złamanego gwintu...ale nie chce sie sugerowac tym ze ktos ekstremalnie wykorzystuje swoje auto i pozniej takie sa skutki....
sluchajcie ... no auto ma sie prowadzic nie gorzej niz seria... to nie jest mocny silnik... auto nie bedzie latało....
auto ma wygladac i mało palic
a co do gwintu to kolega strasznie mi odradza gwint za tak niskie ceny... wyslal mi zdjecie złamanego gwintu...ale nie chce sie sugerowac tym ze ktos ekstremalnie wykorzystuje swoje auto i pozniej takie sa skutki....
- WPLock
- Posty: 88
- Rejestracja: 19 mar 2015, 17:50
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Nie wiem, czy ktokolwiek Ci to potwierdzi.
Wg specyfikacji mój gwint z H&R miał obniżyć od 30 do 55mm, a uzyskałem -55 mając jeszcze 20 mm zapasu w dół z tyłu i 41 mm zapasu w dół z przodu.
Wg specyfikacji mój gwint z H&R miał obniżyć od 30 do 55mm, a uzyskałem -55 mając jeszcze 20 mm zapasu w dół z tyłu i 41 mm zapasu w dół z przodu.
- jackmilawa
- Posty: 164
- Rejestracja: 22 paź 2011, 18:19
- Imię: Jacek
- Auto: Astra H Caravan
- Silnik: Z16XER+LPG
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Nie wiem skąd masz te zdjęcia ale to jest Astra GTC klubowicza Luki S to jest wątek jego samochodu [External Link Removed for Guests] więc sam przeczytaj co ma zamontowane
Możliwe że jak napiszesz na Priv to coś więcej ci powie i doradzi
Możliwe że jak napiszesz na Priv to coś więcej ci powie i doradzi
,,Niech MOC będzie z Tobą,,
- WPLock
- Posty: 88
- Rejestracja: 19 mar 2015, 17:50
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra H
- Silnik: Z19DT
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Płock
to jest wzor dla mnie jesli chodzi o to co chcialbym zrobic w swoim aucie dzieki wielkie za link
Dodano po 12 godzin 57 mminut 20 sekundach:
troche poczytalem poszperalem. i nadchodzi moment decyzji.. panowie szybka rada...
na czym dluzej bezpieczniej i bezawaryjniej ( jesli chodzi o elementy zawieszenia) pojezdze
komplet eibacha pro kit 30-30 na standardowych amorach czy lepiej dolozyc 2-3 stowki i kupic np taki caly komplet ?
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
kusi fakt ze bede mial 4 nowe amory i ta technix daje mozliwosc wyboru pakietu 45/45...
ale czy warto pchac sie w to ?
tylko te dwie opcje biore pod uwage wiec doradzcie
Dodano po 12 godzin 57 mminut 20 sekundach:
troche poczytalem poszperalem. i nadchodzi moment decyzji.. panowie szybka rada...
na czym dluzej bezpieczniej i bezawaryjniej ( jesli chodzi o elementy zawieszenia) pojezdze
komplet eibacha pro kit 30-30 na standardowych amorach czy lepiej dolozyc 2-3 stowki i kupic np taki caly komplet ?
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
kusi fakt ze bede mial 4 nowe amory i ta technix daje mozliwosc wyboru pakietu 45/45...
ale czy warto pchac sie w to ?
tylko te dwie opcje biore pod uwage wiec doradzcie
-
- Posty: 47
- Rejestracja: 28 maja 2014, 21:11
- Imię: Dawid
- Auto: Astra 3 GTC
- Silnik: DTH
- Województwo: mazowieckie
A nie możesz kupić eibach sportline? Z przodu będzie około 50 mm z tyłu 30 mm...