Pytanie o Tuning Z20LEH

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
AdrianR32

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 12 paź 2015, 15:56
Imię: Adrian
Auto: Astra H OPC
Województwo: mazowieckie

Pytanie o Tuning Z20LEH

#1

Nieprzeczytany post autor: AdrianR32 »

Witam chce dlubnac nowy nabytek
Ponieważ pierwsze PB wiec kilka pytan do osob ktore mialy stycznosc

Wydech dam 3' dp i reszta 2.75 ' na jednym tlumiku przelotowym srodkowym

Ic seryjny jest 550x350x27 i ma plastikowe boczki
Znalazlem zaminnik caly alu o wymiarach 550x350x50 wiec prawie drugie tyle grubszy( wydajniejszy)
Trzecia opcja to z Fmic.pl 550x230x63

Ktory bedzie najlepszy do mocy 340 KM

Bede wymienial dolot /wylot
Dam Puche Cdti i pyt czy w 120KM jest taka sama jak w 150KM??

Od ic do "plelum" czy jakos tak chce zrobic 2.5' dolot.. Pytanie ile ma te wejscie i czy mozna je rozwiercic czy na docelowa moc starczy seryjne..
Turbo poki co seria i zrobie tyle ile wyda seria.. A potem hybryda ew zagosci..

Na cos zwrocic uwage albo macie pomysl inny.. To prosze o opinie..

Tak wiem skrzynia M32 pada 450 niby w dieslach wytrzymuje

albanOs

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
Imię: Albert
Auto: Opel Astra H
Silnik: z20ler
Województwo: mazowieckie

#2

Nieprzeczytany post autor: albanOs »

Hey zapomniałeś w wtryskach, nie wiem czy seryjne z OPC 440 to udźwigną, ja też jestem teraz na etapie kompletowania gratów tylko ja nie celuje tak wysoko mi 260/270 wystarczy i 350/370 Nm, nie wiem jak z intkiem 550x350x50, ale 550x230x63 napweno na grubość się nie zmieści będziesz musiał cofał chłodziarkę na motor delikatnie i dawać cienki wentylator na chłodnicę, takie pytanie intercooler oczywiśie kładziesz poziomo...

AdrianR32

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 12 paź 2015, 15:56
Imię: Adrian
Auto: Astra H OPC
Województwo: mazowieckie

#3

Nieprzeczytany post autor: AdrianR32 »

Z tego co wiem od osoby ktora ma 340KM ale w Z LeL to wtryski do 350 spokojnie dadza rade..troche posiedzialem na forach i mi styknie na dzien dzisiejszy plus minus 290-310 maks i 390-420 NM

Wiem ze ic 550x180x65 wchodzi bez problemu wiec tak jak piszesz cofnac chlodnice troske i jest w OPC troche miejsca..

Wydech zrobie dp3 ' reszta 2.75'

Pytam bo znalazlem zamiennik i niby pasyje p@p a jest o drugie tyle grubszy i caly alu..

Ale mysle ze frontowy i caly odaloniety bedzie duzo lepszy mimo ze ciut mniejszy..
Po week zamawiam sylikony i puche z cdti i pozadek pod maska bo ori to porazka..

Albanos a ty tez opc masz??

albanOs

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
Imię: Albert
Auto: Opel Astra H
Silnik: z20ler
Województwo: mazowieckie

#4

Nieprzeczytany post autor: albanOs »

Nie ja mam z20ler, aktualnie robię sprzęgło na sztywnym kole z większą tarczą z tłumikiem drgań i lepszym dociskiem oraz do tego równocześnie regeneruję skrzynię biegów(nie mam z nią problemów, ale robie to tak na przyszłość w razie co wiadomo, że oryginalne łożyska to porażka) dędę hybrydyzował swoje turbo na k04, ic też jeszcze nie wybrałem dlatego zaciekawiła mnie ta opcja co napisałeś, jest jeszcze opcja z ic z saaba 900 [External Link Removed for Guests] nie jest on za gruby i jest szansa, że wejdzie bez cofki chłodnicy.

AdrianR32

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 12 paź 2015, 15:56
Imię: Adrian
Auto: Astra H OPC
Województwo: mazowieckie

#5

Nieprzeczytany post autor: AdrianR32 »

no ciekawie tam pisza..

mysle ze taniej ta opcja z saaba ale ladniej taka jak tu w temacie ... [External Link Removed for Guests]

powiedz mi ile taki zestaw sprzegla co robisz cie wyjdzie? ori dwumas 240mm wytrzymuje 500nm ja chce 400 z groszkiem wiec jak kleknie to wtedy pomysle :D


nie wiesz czy u ciebie i u mnie tki sam map sensor jest ?

albanOs

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
Imię: Albert
Auto: Opel Astra H
Silnik: z20ler
Województwo: mazowieckie

#6

Nieprzeczytany post autor: albanOs »

On to upchnął bez wymiany wentylatora? Mój kompletny zestaw na twardym kole będzie kosztował tylko 1 kafla:)tak dokłądnie co ciekawe, zestaw pochodzi od innego ponad 200 konnego opla, który ma seryjnie sztywne koło, zestaw był porównywany z oryginalnym zestawem dwumasy z tarczą i dociskiem luka, i okazało się, że koło zamachowe jest p&p:) taki sam rozstaw śrób, taka sama koronka możliwość zastosowania tarczy 240mm dodatkowo docisk od tego też auta ma po złożeniu z kołem zamachowym taka sama wysokość jak w oryginale, jedyne co się różni to długość śrub do montarzy koła trzeba będzie użyć centymet dłuższych. Wydaje mi się, że taki sam [External Link Removed for Guests]

AdrianR32

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 12 paź 2015, 15:56
Imię: Adrian
Auto: Astra H OPC
Województwo: mazowieckie

#7

Nieprzeczytany post autor: AdrianR32 »

no zrobil to sam i wchodzi bez zadnego przerabiania ..mocujesz tylko na belce w odpowiednim miejscu.. nie wiem jak u ciebie ale jak patrzylem u siebie opc zderzak to troche miejsca jest ale zastanawiam sie zeby dac 550x230x65 troszke wyzszy najwyzej skrobne Belke :D w Poprzednim aucie 1.9 tdi mialem 600x450x76 ic i belkke na srodku wycielem cala :D
wiec to tez nie problem..

ale w tym chce wsadzic taki zeby byl optymalny zeby nie puchlo auto w lato

albanOs

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
Imię: Albert
Auto: Opel Astra H
Silnik: z20ler
Województwo: mazowieckie

#8

Nieprzeczytany post autor: albanOs »

A co to jest za rozmiar Fmic? 550x180x65 czy 450x180x65?

AdrianR32

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 12 paź 2015, 15:56
Imię: Adrian
Auto: Astra H OPC
Województwo: mazowieckie

#9

Nieprzeczytany post autor: AdrianR32 »

550 szerokosc wysokosc i grubosc z wylotem czyli srednica

albanOs

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
Imię: Albert
Auto: Opel Astra H
Silnik: z20ler
Województwo: mazowieckie

#10

Nieprzeczytany post autor: albanOs »

Nie to kumam:) wiem co oznaczaja te wymiary, chodziło mi jaki on wstawił ic że spasował bez problemu.

ODPOWIEDZ