Pytanie o Tuning Z20LEH
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 paź 2015, 15:56
- Imię: Adrian
- Auto: Astra H OPC
- Województwo: mazowieckie
Pytanie o Tuning Z20LEH
Witam chce dlubnac nowy nabytek
Ponieważ pierwsze PB wiec kilka pytan do osob ktore mialy stycznosc
Wydech dam 3' dp i reszta 2.75 ' na jednym tlumiku przelotowym srodkowym
Ic seryjny jest 550x350x27 i ma plastikowe boczki
Znalazlem zaminnik caly alu o wymiarach 550x350x50 wiec prawie drugie tyle grubszy( wydajniejszy)
Trzecia opcja to z Fmic.pl 550x230x63
Ktory bedzie najlepszy do mocy 340 KM
Bede wymienial dolot /wylot
Dam Puche Cdti i pyt czy w 120KM jest taka sama jak w 150KM??
Od ic do "plelum" czy jakos tak chce zrobic 2.5' dolot.. Pytanie ile ma te wejscie i czy mozna je rozwiercic czy na docelowa moc starczy seryjne..
Turbo poki co seria i zrobie tyle ile wyda seria.. A potem hybryda ew zagosci..
Na cos zwrocic uwage albo macie pomysl inny.. To prosze o opinie..
Tak wiem skrzynia M32 pada 450 niby w dieslach wytrzymuje
Ponieważ pierwsze PB wiec kilka pytan do osob ktore mialy stycznosc
Wydech dam 3' dp i reszta 2.75 ' na jednym tlumiku przelotowym srodkowym
Ic seryjny jest 550x350x27 i ma plastikowe boczki
Znalazlem zaminnik caly alu o wymiarach 550x350x50 wiec prawie drugie tyle grubszy( wydajniejszy)
Trzecia opcja to z Fmic.pl 550x230x63
Ktory bedzie najlepszy do mocy 340 KM
Bede wymienial dolot /wylot
Dam Puche Cdti i pyt czy w 120KM jest taka sama jak w 150KM??
Od ic do "plelum" czy jakos tak chce zrobic 2.5' dolot.. Pytanie ile ma te wejscie i czy mozna je rozwiercic czy na docelowa moc starczy seryjne..
Turbo poki co seria i zrobie tyle ile wyda seria.. A potem hybryda ew zagosci..
Na cos zwrocic uwage albo macie pomysl inny.. To prosze o opinie..
Tak wiem skrzynia M32 pada 450 niby w dieslach wytrzymuje
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
- Imię: Albert
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: z20ler
- Województwo: mazowieckie
Hey zapomniałeś w wtryskach, nie wiem czy seryjne z OPC 440 to udźwigną, ja też jestem teraz na etapie kompletowania gratów tylko ja nie celuje tak wysoko mi 260/270 wystarczy i 350/370 Nm, nie wiem jak z intkiem 550x350x50, ale 550x230x63 napweno na grubość się nie zmieści będziesz musiał cofał chłodziarkę na motor delikatnie i dawać cienki wentylator na chłodnicę, takie pytanie intercooler oczywiśie kładziesz poziomo...
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 paź 2015, 15:56
- Imię: Adrian
- Auto: Astra H OPC
- Województwo: mazowieckie
Z tego co wiem od osoby ktora ma 340KM ale w Z LeL to wtryski do 350 spokojnie dadza rade..troche posiedzialem na forach i mi styknie na dzien dzisiejszy plus minus 290-310 maks i 390-420 NM
Wiem ze ic 550x180x65 wchodzi bez problemu wiec tak jak piszesz cofnac chlodnice troske i jest w OPC troche miejsca..
Wydech zrobie dp3 ' reszta 2.75'
Pytam bo znalazlem zamiennik i niby pasyje p@p a jest o drugie tyle grubszy i caly alu..
Ale mysle ze frontowy i caly odaloniety bedzie duzo lepszy mimo ze ciut mniejszy..
Po week zamawiam sylikony i puche z cdti i pozadek pod maska bo ori to porazka..
Albanos a ty tez opc masz??
Wiem ze ic 550x180x65 wchodzi bez problemu wiec tak jak piszesz cofnac chlodnice troske i jest w OPC troche miejsca..
Wydech zrobie dp3 ' reszta 2.75'
Pytam bo znalazlem zamiennik i niby pasyje p@p a jest o drugie tyle grubszy i caly alu..
Ale mysle ze frontowy i caly odaloniety bedzie duzo lepszy mimo ze ciut mniejszy..
Po week zamawiam sylikony i puche z cdti i pozadek pod maska bo ori to porazka..
Albanos a ty tez opc masz??
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
- Imię: Albert
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: z20ler
- Województwo: mazowieckie
Nie ja mam z20ler, aktualnie robię sprzęgło na sztywnym kole z większą tarczą z tłumikiem drgań i lepszym dociskiem oraz do tego równocześnie regeneruję skrzynię biegów(nie mam z nią problemów, ale robie to tak na przyszłość w razie co wiadomo, że oryginalne łożyska to porażka) dędę hybrydyzował swoje turbo na k04, ic też jeszcze nie wybrałem dlatego zaciekawiła mnie ta opcja co napisałeś, jest jeszcze opcja z ic z saaba 900 [External Link Removed for Guests] nie jest on za gruby i jest szansa, że wejdzie bez cofki chłodnicy.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 paź 2015, 15:56
- Imię: Adrian
- Auto: Astra H OPC
- Województwo: mazowieckie
no ciekawie tam pisza..
mysle ze taniej ta opcja z saaba ale ladniej taka jak tu w temacie ... [External Link Removed for Guests]
powiedz mi ile taki zestaw sprzegla co robisz cie wyjdzie? ori dwumas 240mm wytrzymuje 500nm ja chce 400 z groszkiem wiec jak kleknie to wtedy pomysle
nie wiesz czy u ciebie i u mnie tki sam map sensor jest ?
mysle ze taniej ta opcja z saaba ale ladniej taka jak tu w temacie ... [External Link Removed for Guests]
powiedz mi ile taki zestaw sprzegla co robisz cie wyjdzie? ori dwumas 240mm wytrzymuje 500nm ja chce 400 z groszkiem wiec jak kleknie to wtedy pomysle
nie wiesz czy u ciebie i u mnie tki sam map sensor jest ?
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
- Imię: Albert
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: z20ler
- Województwo: mazowieckie
On to upchnął bez wymiany wentylatora? Mój kompletny zestaw na twardym kole będzie kosztował tylko 1 kafla:)tak dokłądnie co ciekawe, zestaw pochodzi od innego ponad 200 konnego opla, który ma seryjnie sztywne koło, zestaw był porównywany z oryginalnym zestawem dwumasy z tarczą i dociskiem luka, i okazało się, że koło zamachowe jest p&p:) taki sam rozstaw śrób, taka sama koronka możliwość zastosowania tarczy 240mm dodatkowo docisk od tego też auta ma po złożeniu z kołem zamachowym taka sama wysokość jak w oryginale, jedyne co się różni to długość śrub do montarzy koła trzeba będzie użyć centymet dłuższych. Wydaje mi się, że taki sam [External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 paź 2015, 15:56
- Imię: Adrian
- Auto: Astra H OPC
- Województwo: mazowieckie
no zrobil to sam i wchodzi bez zadnego przerabiania ..mocujesz tylko na belce w odpowiednim miejscu.. nie wiem jak u ciebie ale jak patrzylem u siebie opc zderzak to troche miejsca jest ale zastanawiam sie zeby dac 550x230x65 troszke wyzszy najwyzej skrobne Belke w Poprzednim aucie 1.9 tdi mialem 600x450x76 ic i belkke na srodku wycielem cala
wiec to tez nie problem..
ale w tym chce wsadzic taki zeby byl optymalny zeby nie puchlo auto w lato
wiec to tez nie problem..
ale w tym chce wsadzic taki zeby byl optymalny zeby nie puchlo auto w lato
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
- Imię: Albert
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: z20ler
- Województwo: mazowieckie
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 12 paź 2015, 15:56
- Imię: Adrian
- Auto: Astra H OPC
- Województwo: mazowieckie
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
- Imię: Albert
- Auto: Opel Astra H
- Silnik: z20ler
- Województwo: mazowieckie
Nie to kumam:) wiem co oznaczaja te wymiary, chodziło mi jaki on wstawił ic że spasował bez problemu.