Chiptuning Astra J 1.4 NET (1.4 turbo 140 km)
-
- Posty: 62
- Rejestracja: 21 lip 2021, 19:18
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Rocznik: 2011
- Województwo: podkarpackie
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 7 razy
Re: Chiptuning Astra J 1.4 NET (1.4 turbo 140 km)
Przy włączonej klimie temperatura trzyma się z tego co pamiętam w okolicach 50 stopni przy spokojnej jeździe.
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 lis 2014, 0:30
- Imię: Krzysiek
- Auto: Astra J 1,4 140KM LPG
- Silnik: B14NET
- Rocznik: 2018
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 1 raz
Siema Mirki
Też się zdecydowałem. Astra z fabrycznym lpg.
Poniżej zamieszczam obrazki z hamowania
Też się zdecydowałem. Astra z fabrycznym lpg.
Poniżej zamieszczam obrazki z hamowania
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 17 kwie 2022, 5:32
- Auto: Astra k
- Silnik: 14xft
- Rocznik: 2017
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 52 razy
- Pomocny: 25 razy
290Nm?!
To zeszła w okolice 7,5s do 100?
I ok.35 do 200?
To zeszła w okolice 7,5s do 100?
I ok.35 do 200?
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 lis 2014, 0:30
- Imię: Krzysiek
- Auto: Astra J 1,4 140KM LPG
- Silnik: B14NET
- Rocznik: 2018
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 1 raz
Sam się zdziwiłem, ale tyle wyszło. Samochód zrobił się dużo bardziej żwawy na każdym biegu.
Nie bardzo miałem jak przetestować przyspieszenie. Asfalt mokry i zrywa przyczepność - 9.2s osiągnąłem.
Przyspieszenie 90-120 na 6 biegu zmniejszyło się z 14 sekund do 10.
0-200 nie mierzyłem.
Nie bardzo miałem jak przetestować przyspieszenie. Asfalt mokry i zrywa przyczepność - 9.2s osiągnąłem.
Przyspieszenie 90-120 na 6 biegu zmniejszyło się z 14 sekund do 10.
0-200 nie mierzyłem.
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 17 kwie 2022, 5:32
- Auto: Astra k
- Silnik: 14xft
- Rocznik: 2017
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 52 razy
- Pomocny: 25 razy
W skrocie -warto.
Jak będziesz miał okazję porobić jakieś pomiary to Zamość tutaj,ok?
Jak będziesz miał okazję porobić jakieś pomiary to Zamość tutaj,ok?
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 07 lip 2020, 19:27
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 4 razy
A też się pochwalę, 1.4T z fabrycznym LPG
Obecnie jest jeszcze ciut lepiej po zmianie tłumika na przelotowy.
Obecnie jest jeszcze ciut lepiej po zmianie tłumika na przelotowy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 17 kwie 2022, 5:32
- Auto: Astra k
- Silnik: 14xft
- Rocznik: 2017
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 52 razy
- Pomocny: 25 razy
220
I 320?!
Kurna,weź poopowiadaj trochę...
Dodano po 1 minucie 59 sekundach:
Jest jakaś AJ OPC na forum?
Dłubnięta?
I 320?!
Kurna,weź poopowiadaj trochę...
Dodano po 1 minucie 59 sekundach:
Jest jakaś AJ OPC na forum?
Dłubnięta?
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 07 lip 2020, 19:27
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: mazowieckie
- Wdzięczny: 4 razy
- Pomocny: 4 razy
Porządny Intercooler, turbina hybryda, downpine, dalej seryjna rura do tylnej belki, na końcu tłumik z powiększoną średnicą ze względu na to, że w J-kach jest tam zawijas 180 stopni, zrobiony na zamówienie. Układ paliwowy seryjny, nietknięty.
Przejeździłem tak z uśmiechem już ponad 33tyś km.
Żadnej ekwiblwirystyki tu nie ma, stożków, ogromnego wydechu czy innych cudów.
Z ciekawszych rzeczy jedynie, to kolektor wydechowy pokryty ceramiką od zewnątrz oraz w środku tam gdzie klapka od wastegate.
Przejeździłem tak z uśmiechem już ponad 33tyś km.
Żadnej ekwiblwirystyki tu nie ma, stożków, ogromnego wydechu czy innych cudów.
Z ciekawszych rzeczy jedynie, to kolektor wydechowy pokryty ceramiką od zewnątrz oraz w środku tam gdzie klapka od wastegate.