Chiptuning Astra J 1.4 NET (1.4 turbo 140 km)
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Chiptuning Astra J 1.4 NET (1.4 turbo 140 km)
Turbina jest wyliczona na max 172KM. Nie da więcej powietrza aby efektywnie spalić więcej paliwa dla uzyskania większej mocy.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 28 lut 2016, 20:49
- Imię: Robert
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SD
Te 170KM nie więcej bez żadnych przeróbek, to raczej z rozsądku. Wszystko zależy od tego jak długo i bezawaryjnie chce się jeżdzić autem po chipie. Do tego trzeba też zwrócić uwagę na skrzynię biegów, a te są raczej delikatne .
Astra J
- Tomas1
- Posty: 56
- Rejestracja: 09 paź 2016, 11:42
- Imię: Tomek
- Auto: Astra J Cosmo
- Silnik: 1.4 NET
- Województwo: łódzkie
Który warsztat w łódzkim polecacie zajmujący się chiptuningiem ?
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 28 lut 2016, 20:49
- Imię: Robert
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SD
Podjedż do GCS. Polecam bo sam robiłem i jest OK.
Astra J
-
- Posty: 398
- Rejestracja: 29 paź 2015, 21:56
- Imię: Dawid
- Auto: Astra J ST Cosmo
- Silnik: A14NET LPG
- Województwo: pomorskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 3 razy
Je... przyspieszenie do 100. Masz jakies pomiary przyspieszenia 80-120 na IV, V, VI biegu?
Ostatnio zmieniony 03 mar 2017, 11:19 przez abc77, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 39
- Rejestracja: 28 lut 2016, 20:49
- Imię: Robert
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: SD
Przyspieszenie po chipie poprawiło się o około 1.5 sekundy, na 3 i 4 biegu w zakresie 80- 100 i 80- 120 km/h. Przyspieszenia od 0 do 100km/h nie sprawdzałem.
Astra J
- billymaster
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 mar 2017, 8:18
- Imię: Patryk
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: podkarpackie
Witam wszystkich... jestem tu nowy... mam zapytanie.. kto chipował i jak długo juz jezdzi na chipie... coraz bardziej zastanawiam sie nad tą czynnością... raz hamowałem moje autko... bo mialem problem z czujnikiem ciśnienia doładowania zaraz po zakupie ( używka wtedy 98 tys km)... bylem u kilku mechanikow i nikt nie potrafil mi konkretnej diagnozy postawić, dopiero znajomy gazownik polecił mi tunera gregor10 z Jasła, że on może pomoże... no i postawił mi diagnoze ze to zapewne ten czujnik... wymienił i auto śmiga do dzisiaj... przy okazji mi wyhamował samochód i na benzynie mialem 153 KM a na gazie 150.... powiedział mi że jak chce to jest w stanie wyciągnąć z niego 180 KM za 1300 zł ... troche sie boje no bo to jednak moja perełka i nie chciałbym jej zaszkodzić... warto czy nie warto chipować?
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Dość optymistycznie ma wyskalowaną tę hamownię
180KM nie wyciągnie, bo teoretyczna wydajność turbiny jest na 172KM.
Realnie ten silnik jest w stanie uzyskać samym programem około 165KM.
Generalnie oczywiście, że warto zmienić program. Optymalizuje pracę silnika. Nawet jeśli na co dzień nie korzysta się z pełnej mocy.
Natomiast, osobom, które zadają takie pytania
Oczywiście, to zapewne w rzeczywistości nie będzie miało żadnego związku z programem, ale w głowie będzie siedziało.
Spokojny sen jest więcej wart.
Programy są dla ludzi zdecydowanych, którzy wiedzą czego chcą. Dbaj o tę perełkę i daj sobie spokój z programem.
A na koniec pytanie, zanim napisałeś posta, przeczytałeś ten temat od początku? Tu są wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania.
180KM nie wyciągnie, bo teoretyczna wydajność turbiny jest na 172KM.
Realnie ten silnik jest w stanie uzyskać samym programem około 165KM.
Generalnie oczywiście, że warto zmienić program. Optymalizuje pracę silnika. Nawet jeśli na co dzień nie korzysta się z pełnej mocy.
Natomiast, osobom, które zadają takie pytania
zawsze mówię: nie warto, bo wewnętrzny spokój jest więcej wart niż te parę koni mechanicznych. Cokolwiek w przyszłości Ci się uszkodzi, to będziesz się zadręczał że to przez program. Jakbyś nie zrobił, to awarii by nie było.billymaster pisze:QR_BBPOST troche sie boje no bo to jednak moja perełka i nie chciałbym jej zaszkodzić... warto czy nie warto chipować?
Oczywiście, to zapewne w rzeczywistości nie będzie miało żadnego związku z programem, ale w głowie będzie siedziało.
Spokojny sen jest więcej wart.
Programy są dla ludzi zdecydowanych, którzy wiedzą czego chcą. Dbaj o tę perełkę i daj sobie spokój z programem.
A na koniec pytanie, zanim napisałeś posta, przeczytałeś ten temat od początku? Tu są wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2017, 8:49 przez KaMYk, łącznie zmieniany 1 raz.
- billymaster
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 mar 2017, 8:18
- Imię: Patryk
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: podkarpackie
Skoro twierdzisz że
Owszem przeczytalem wcześniejsze posta... ale jednak dzisiaj pytając mógłbym cos się dowiedzieć więcej jak sie zachowuje auto po np 10, 20, 50 tys km po chipie
to chyba się zdecyduje... zrobilem ostatnio 3500 km w ciągu jednego tygodnia i przydalby sie troszke większy ten moment obrotowy w szczególności na tym VI biegu bo vw'owskie diesle 2,0 170 km zbyt czesto siedziały mi na dupie i pomagala dopiero redukcja na V bieg ...Generalnie oczywiście, że warto zmienić program. Optymalizuje pracę silnika. Nawet jeśli na co dzień nie korzysta się z pełnej mocy.
Owszem przeczytalem wcześniejsze posta... ale jednak dzisiaj pytając mógłbym cos się dowiedzieć więcej jak sie zachowuje auto po np 10, 20, 50 tys km po chipie
Ostatnio zmieniony 17 mar 2017, 9:32 przez billymaster, łącznie zmieniany 1 raz.