Chiptuning Astra J 1.4 NET (1.4 turbo 140 km)
-
- Posty: 646
- Rejestracja: 17 kwie 2022, 5:32
- Auto: Astra k
- Silnik: 14xft
- Rocznik: 2017
- Województwo: łódzkie
- Wdzięczny: 52 razy
- Pomocny: 25 razy
- wesoł
- Posty: 4902
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:39
- Imię: Paweł
- Auto: VW
- Województwo: zachodniopomorskie
- Lokalizacja: Goleniow
- Pomocny: 34 razy
- Kontakt:
Wydech zawsze tamuje ale tylko na jego początku. Czyli kolektor wydechowy i zaraz za turbina z metr rury trzeba dawać o dużej średnicy. Dalej jak środek a tym bardziej koniec nie stanowi już problemu. Wynika to z tego że tu od głowicy spaliny mają po 900 stopni a nawet i więcej i wtedy te spaliny są rzadkie bo każdy gaz w wysokiej temperaturze rozszerza się kilkukrotnie. Natomiast jak stygnie a rury działają jak kaloryfer i oddają temp w otoczenie to się kurczą spaliny. I o ile na początku wydechu 3.5 cala jest jeszcze za małe niekiedy tak na końcu wydechu 2 cake to nawet za dużo.
Touran BLS i 2xCAYC wszystko zawirusowane
Diagnostyka OPEL i VAG
Diagnostyka OPEL i VAG
- Jamasziro
- Posty: 7
- Rejestracja: 06 kwie 2024, 22:16
- Imię: Damian
- Auto: Astra J
- Silnik: 1.4 T 140HP
- Rocznik: 2011
- Województwo: Zagranica - UE
- Wdzięczny: 1 raz
- Pomocny: 1 raz
A ja tak spytam, czy po takim modzie można od razu wyruszyć w trasę czy jest zalecany jakieś "dotarcie" się tego i kolejna wizyta przed upalaniem?