Chiptuning Astra J 1.4 NET (1.4 turbo 140 km)
-
- Posty: 739
- Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
- Imię: Marek
- Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
- Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Chiptuning Astra J 1.4 NET (1.4 turbo 140 km)
Jeśli nie można się żadnym dostępnym na rynku oprogramowaniem podłączyć do tego komputera i zmieniać wartości to niestety tylko ASO zostaje, gdzie w bardzo wielu przypadkach jednak nie mają pojęcia prawie żadnego o lpg i pewnie strojenie dodatkowe auta nawet nie wchodzi w rachubę. Chyba,że ktoś bardzo dobrze trafi...
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.
Destylować, degustować, zalegalizować.
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
ASO ma tylko gotowe mapy do wgrania dostarczone przez Landi Renzo.
- qbi8625
- Posty: 255
- Rejestracja: 24 paź 2017, 9:17
- Imię: Kuba
- Auto: Astra J ST/Astra K HB
- Silnik: A14NET LPG/B16DTR
- Rocznik: 2014
- Województwo: pomorskie
- Pomocny: 5 razy
Rozmawiałem właśnie z firmą Kreator Mocy z W-wy (mają na swojej stronie realizację z Meriva 1.4T 120KM z fabrycznym LPG) że po podniesieniu mocy instalacja LPG sama zaczyta parametry z wtrysków Pb właśnie dlatego, że jest wpięta w szynę CAN.
- notchbacklpg
- Posty: 541
- Rejestracja: 01 maja 2016, 21:00
- Auto: Astra J
- Silnik: B14NET LPG
- Rocznik: 2016
- Województwo: mazowieckie
- Pomocny: 12 razy
Nie chcę cię martwić ale ich druga nazwa to kremator mocy. W sieci są różne opinie na ich temat.qbi8625 pisze:Rozmawiałem właśnie z firmą Kreator Mocy z W-wy (mają na swojej stronie realizację z Meriva 1.4T 120KM z fabrycznym LPG) że po podniesieniu mocy instalacja LPG sama zaczyta parametry z wtrysków Pb właśnie dlatego, że jest wpięta w szynę CAN.
[External Link Removed for Guests]
-
- Posty: 4825
- Rejestracja: 05 mar 2016, 23:31
- Imię: Piotr
- Auto: Octavia III/Ibiza V
- Silnik: 20 CRMB/1.0CHBL
- Województwo: pomorskie
- Lokalizacja: Gdynia
- Wdzięczny: 16 razy
- Pomocny: 98 razy
Ja bym powiedzial inaczej... powinna zaczytac bo sa fizycznie ze soba polaczone, zle nie szyna CAN bo ta w ogole do wtryskow nie jest podlaczona a drugie ale... czy wtryski gazowe dadza rade z wieksza moca ?qbi8625 pisze:QR_BBPOST LPG sama zaczyta parametry z wtrysków Pb właśnie dlatego, że jest wpięta w szynę CAN.
- qbi8625
- Posty: 255
- Rejestracja: 24 paź 2017, 9:17
- Imię: Kuba
- Auto: Astra J ST/Astra K HB
- Silnik: A14NET LPG/B16DTR
- Rocznik: 2014
- Województwo: pomorskie
- Pomocny: 5 razy
Rozmawiałem z firmą Kreator Mocy bo oni mają realizację z fabrycznym LPG ale nie są dla mnie zadnym wyznacznikiem a już na pewno nie będę gonił do Wawy na hamownie. Co do opinii w internecie to każdy musi mieć swój rozum i umieć coś z nich odsiac i wywnioskować bo papier i internet przyjmą wszystko a sieć jest pełna rozżalonych klientów co wyobrażało sobie że z silników 1.4/1.6 zrobią rakiety...
No tak sugerowałem się tym co gdzieś ktoś napisał że instalka fabryczna jest wpięta w CAN i nie ma swojej wtyczki. Mój błąd jeśli tak nie jest (bo wtyczki LPG swojej faktycznie nie ma).
Co do wtrysków to chyba zrobię eksperyment i z mojej octy wyciągnę wtryski (mam niebieskie czyli do 28 kW) i zamienię z pomarańczowymi z astry. Zobaczymy czy się zaadoptują...
No tak sugerowałem się tym co gdzieś ktoś napisał że instalka fabryczna jest wpięta w CAN i nie ma swojej wtyczki. Mój błąd jeśli tak nie jest (bo wtyczki LPG swojej faktycznie nie ma).
Co do wtrysków to chyba zrobię eksperyment i z mojej octy wyciągnę wtryski (mam niebieskie czyli do 28 kW) i zamienię z pomarańczowymi z astry. Zobaczymy czy się zaadoptują...
Ostatnio zmieniony 21 mar 2018, 11:02 przez qbi8625, łącznie zmieniany 3 razy.
Wrzucę dwa pomidory do zupełnie obcego mi tematu.
[External Link Removed for Guests]
KME Nevo, to nasz wynalazek (?), no kurde z opisu sterownik fajny i reduktory też ciekawe.
Koszt wymiany przodu pewnie spory.
Można się natomiast pokusić o zapytanie co oni mają ciekawego i jakie możliwości w benzyniaku z turbo po chipie.
Ale to tak.
Napisałem bo napisałem, bo się naczytałem.
[External Link Removed for Guests]
KME Nevo, to nasz wynalazek (?), no kurde z opisu sterownik fajny i reduktory też ciekawe.
Koszt wymiany przodu pewnie spory.
Można się natomiast pokusić o zapytanie co oni mają ciekawego i jakie możliwości w benzyniaku z turbo po chipie.
Ale to tak.
Napisałem bo napisałem, bo się naczytałem.
-
- Posty: 739
- Rejestracja: 12 sie 2013, 16:21
- Imię: Marek
- Auto: Ex-Astra F/Ex-Meriva A
- Silnik: C18XE/X16XEL/Z16XEP
- Województwo: łódzkie
- Pomocny: 3 razy
Tak robią to w Łodzi dwie ulice ode mnie jest siedziba, zresztą jak i sporo innych Polskich pomysłów do LPG np Stag, LPGTech w tym biznesie naprawdę jako kraj mamy dobre produkty i osiągnięcia.Digyl pisze:QR_BBPOST KME Nevo, to nasz wynalazek (?)
Jak kto dba tak i ma.
Destylować, degustować, zalegalizować.
Destylować, degustować, zalegalizować.
-
- Posty: 100
- Rejestracja: 25 lis 2014, 23:05
- Imię: Łukasz
- Auto: AJ ST
- Silnik: 14NET
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: W-wa
- Pomocny: 7 razy
Widzę, że temat chipa w 1.4T z fabrycznym LPG ciągnie się i w dalszym ciągu nie ma konkretnej informacji, jak wygląda strojenie gazu. Znalazłem film na YT: [External Link Removed for Guests] i napisałem do tej firmy. Z ich odpowiedzi wynika, że wystarczy zestrojenie mapy na PB, instalacji gazowej się nie tykają. Podobno gaz był fabryczny.
- qbi8625
- Posty: 255
- Rejestracja: 24 paź 2017, 9:17
- Imię: Kuba
- Auto: Astra J ST/Astra K HB
- Silnik: A14NET LPG/B16DTR
- Rocznik: 2014
- Województwo: pomorskie
- Pomocny: 5 razy
Też już słyszałem że LPG ma się "samo" dostosować do Pb (nawet po chipie). Zanim jednak wywale ponad 1200-1600 zł chcę mieć pewność dlatego jutro jadę do przedstawiciela LR który ma sprawdzić czy będzie w stanie podłączyć się do kompa LPG a jak nie to zrobię eksperyment polegający na wyjęciu wtrysków niebieskiech z mojej Octavii (tam też mam LR Omegas) i wsadzeniu do AJ. Jeżeli ani przedstawiciel LR nie podepnie się do kompa LPG ani auto nie zagada z niebieskimi wtryskami (tak jak to wynika z postu powyżej) to chipa nie robię. Chyba że zaczną się problemy z instalką i będę zmuszony ze względu na koszty zamienić ją na inną.