Chiptuning Astra J 1.4 NET (1.4 turbo 140 km)
-
- Posty: 45
- Rejestracja: 04 lis 2014, 15:16
- Auto: Astra J
- Silnik: A14NET
- Województwo: dolnośląskie
Re: Chiptuning Astra J 1.4 NET (1.4 turbo 140 km)
Znajdziesz tu, na forum, kolegę Muttley. Ma A14NEL zrobiony pod 170KM.
-
- Posty: 50
- Rejestracja: 08 lis 2015, 18:45
- Imię: Marek
- Auto: Astra J ST
- Silnik: A14NET LPG
- Województwo: śląskie
Zrób sobie eksperyment. Znajdź sam kilka silników , które w ogóle nie tolerują gazu i podjedź do kilku "gazowników" z pytaniem ile u nich kosztuje instalacja do samochodu z takim silnikiem. Jak 1 na 10 ci powie szczerze, że nie poleca do tego silnika to już będzie dobrze. Ja sprawdziłem 17 "gazowników" w mojej okolicy i żaden nie odmówił bo liczy się tylko kasa a każda instalacja i silnik wytrzyma jakos te 2 lata gwarancji a potem to już sprawa klienta. Także nie pisz mi że dobra firma wie samo co może zrobić bo nie do końca prawda. To samo dotyczy tuningu silnika o którym pisałem w firmie GODULA. Tam też zakładają gaz ale też stroją na hamowni pod ten konkretny silnik. Tam też zadzwoń wymyśl jakiś silnik który się nie nadaję do gazu to stwierdzą, ze taki silnik może generować potem problemy na gazie i nie zamontują a jak już musisz to u konkurencji są chętni. I dokładnie to samo jest u nich z tuningiem. Np. silniki diesla Toyoty na DENSO. Od początku brak dostępu do tej elektroniki i GODULA tego nie tuninguje. Jest tam możliwy tylko BOX. A to już chyba sam wiesz ,że nie jest dobre dla silnika. A w innych firmach jak dzwoniłem, które były tu na forum wymieniane to taktak zrobimy oczywiście pełny chiptuning co po dłuższej rozmowie okazywało się bzdurą.kmy pisze:QR_BBPOST A która firma wyrazi aprobatę na modyfikację mocy silnika? Żadna, szkoda było czasu na pytanie.
Dobra firma wie sama, co może zrobić a czego nie może.
-
- Posty: 398
- Rejestracja: 29 paź 2015, 21:56
- Imię: Dawid
- Auto: Astra J ST Cosmo
- Silnik: A14NET LPG
- Województwo: pomorskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 3 razy
Niestety taka prawda. Gdyby szczerze odpowiadali, ro by zdechli. Polowa silnikow sie nie nadaje do gazu.
EDIT:
Niestety taka prawda. Gdyby szczerze odpowiadali, to by zdechli. Polowa silnikow sie nie nadaje do gazu.
EDIT:
Niestety taka prawda. Gdyby szczerze odpowiadali, to by zdechli. Polowa silnikow sie nie nadaje do gazu.
- Dickies
- Posty: 796
- Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
- Auto: Inne
- Silnik: 2.0/2.2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
Co wy się tu podnoecacie Panem A. Godula? On był spoko 20 lat temu w modyfikacjach cc/sc dziś jest gdzieś na końcu daleko. Oczywiscie nie neguje tego,ze ma wiedzę.....
Natomiast co do gazu...to dobry jest w zapalniczkach i do ogrzewania domu. Nie do auta.
Natomiast co do gazu...to dobry jest w zapalniczkach i do ogrzewania domu. Nie do auta.
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 09 kwie 2015, 22:15
- Imię: Jakub
- Auto: Astra J
- Silnik: Astra J ST 1.4 T LPG
- Województwo: mazowieckie
Jak niedawno odbierałem swoj samochod to z lekkim zartem wspomniałem o chipie przy pracownikach ASO do tego silnika i jeden odrazu lekko sie usmiechał a drugi ze po co to Panu...ale jakiegos konkretu dlaczego nie mozna nie powiedzieli,poza tym auto jeszcze na gwarancji..
Osobiscie polecam Vtech bo robiony miałem u nich jeden samochod i kilku znajomych,zero problemow!!
LPG najlepsze jest dla tych co wiedza na czym polega i je maja a nie czytaja i sluchaja glupich opini,zawsze mozna stwierdzic ze "diesel jest tylko do ciagnikow rolniczych"..idac takim smiesznym tokiem myslenia.
Osobiscie polecam Vtech bo robiony miałem u nich jeden samochod i kilku znajomych,zero problemow!!
LPG najlepsze jest dla tych co wiedza na czym polega i je maja a nie czytaja i sluchaja glupich opini,zawsze mozna stwierdzic ze "diesel jest tylko do ciagnikow rolniczych"..idac takim smiesznym tokiem myslenia.
- Dickies
- Posty: 796
- Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
- Auto: Inne
- Silnik: 2.0/2.2
- Województwo: zachodniopomorskie
- Pomocny: 1 raz
Każdy ma swoje zdanie.
Ja osobiscie nie zagazowalbym. ale miałem auta z lpg(takie kupilem) i nie stwarzalo to problemów,a mocne jednostki były tanie w utrzymaniu. Fajna sprawa,ale mam problem się przełamać. Pewnie właśnie zbyt wielu teoretyków się słuchałem.
Vtech no jest ok.
Ja osobiscie nie zagazowalbym. ale miałem auta z lpg(takie kupilem) i nie stwarzalo to problemów,a mocne jednostki były tanie w utrzymaniu. Fajna sprawa,ale mam problem się przełamać. Pewnie właśnie zbyt wielu teoretyków się słuchałem.
Vtech no jest ok.
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey
-
- Posty: 2256
- Rejestracja: 12 lip 2015, 0:46
- Imię: Łukasz
- Auto: Astra F
- Silnik: 14SE i C25XE
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
- Kontakt:
Hehe mi wpadło auto z gazem bo było zadbane mechanicznie i powiem Wam że tyle mam pożytku z LPG że koło mi się wala po bagażniku nigdy wiecej LPG
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
Moja Białka
Moja Białka
-
- Posty: 90
- Rejestracja: 09 kwie 2015, 22:15
- Imię: Jakub
- Auto: Astra J
- Silnik: Astra J ST 1.4 T LPG
- Województwo: mazowieckie
Ale ja tez sie nie mogłem przekonac,do czasu az sie nie przejechałem i nie zobaczyłem fabrycznego montazu(do tego gwarancja i serwis)..
w moim przypadku wogole nie brałem pod uwage ile km bede robił rocznie bo instalacja była fabryczna wiec nie musze wiedziec czy mi sie zwroci:)
Ja sie tak nie mogłem do diesla przekonac,firmowego mam diesla i jedyna rzecz w porownaniu do turbo benzyna i turbo diesel to spalanie(i to w trasie tylko)..
Jesli chodzi o "czipsa"to bylem tez raz u Masters Tunning w Piasecznie,jest hamownia i widac po ludziach ktorzy tam pracuja i korzystaja z uslug widac ze tam sie dzieje i robi konkretnie.
ps;przy wizycie kontrolnej kilka dni temu dowiedziałem sie ze sprzegło mozna juz wybrac jedno-masowe nawet ASO,1.4.1.6 turbo:)
w moim przypadku wogole nie brałem pod uwage ile km bede robił rocznie bo instalacja była fabryczna wiec nie musze wiedziec czy mi sie zwroci:)
Ja sie tak nie mogłem do diesla przekonac,firmowego mam diesla i jedyna rzecz w porownaniu do turbo benzyna i turbo diesel to spalanie(i to w trasie tylko)..
Jesli chodzi o "czipsa"to bylem tez raz u Masters Tunning w Piasecznie,jest hamownia i widac po ludziach ktorzy tam pracuja i korzystaja z uslug widac ze tam sie dzieje i robi konkretnie.
ps;przy wizycie kontrolnej kilka dni temu dowiedziałem sie ze sprzegło mozna juz wybrac jedno-masowe nawet ASO,1.4.1.6 turbo:)
-
- Posty: 398
- Rejestracja: 29 paź 2015, 21:56
- Imię: Dawid
- Auto: Astra J ST Cosmo
- Silnik: A14NET LPG
- Województwo: pomorskie
- Wdzięczny: 2 razy
- Pomocny: 3 razy
Sluchajcie, a ja tak z ciekawosci - powiedzmy, ze podkrece sobie do tych 170 KM moja Astre, Pojade do ASO na przeglad gwarancyjny. Czy oni sa w stanie sprawdzic, ze ktos zmienil mape?