Światło stop F1

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
Awatar użytkownika
iwan1985

Użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 23 kwie 2016, 8:08
Imię: Adam
Auto: Astra F
Silnik: X16XE
Województwo: wielkopolskie

Światło stop F1

#21

Nieprzeczytany post autor: iwan1985 »

Witam. Panów... według mnie lepszym rozwiązaniem.. i pewniejszym względem bezpieczeństwa utrzymania dowodu rejestracyjnego jest automatyczne włączanie AWARYJEK podczas nagłego hamowania.
Podoba mi się to rozwiązania w Mercedesach i w ciągu najbliższych kilku miesięcy zgłębię temat i spróbuję to opisać na forum
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Misza

Astro-maniak
Posty: 1491
Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
Imię: Michał
Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
Silnik: A16LET
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Ełk
Wdzięczny: 4 razy
Pomocny: 11 razy
Kontakt:

#22

Nieprzeczytany post autor: Misza »

Włączanie awaryjek podczas gwałtownego hamowania, to miałem w Megane z 2004 roku :-)

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#23

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Sprawa dość prosta w teorii, żyroskop wyzwalający przekaźnik czasowy po przekroczeniu pewnego przeciążenia/opóźnienia.

Przykładowo Volvo oprócz migania stopami (zgodnie z wymaganiami ci do częstotliwości, progu zadziałała i progu wyłączenia) zapala awaryjne gdy auto przy hamowaniu awaryjnym zwolni poniżej 10 km/h i świecą do momentu ponownego zwiększenia prędkości ponad 20 km/h.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

ODPOWIEDZ