Witam. Panów... według mnie lepszym rozwiązaniem.. i pewniejszym względem bezpieczeństwa utrzymania dowodu rejestracyjnego jest automatyczne włączanie AWARYJEK podczas nagłego hamowania.
Podoba mi się to rozwiązania w Mercedesach i w ciągu najbliższych kilku miesięcy zgłębię temat i spróbuję to opisać na forum
Pozdrawiam
Światło stop F1
- iwan1985
- Posty: 1
- Rejestracja: 23 kwie 2016, 8:08
- Imię: Adam
- Auto: Astra F
- Silnik: X16XE
- Województwo: wielkopolskie
- FalconTech
- Posty: 5505
- Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
- Imię: Paweł
- Auto: NaN
- Województwo: dolnośląskie
- Wdzięczny: 14 razy
- Pomocny: 28 razy
- Kontakt:
Sprawa dość prosta w teorii, żyroskop wyzwalający przekaźnik czasowy po przekroczeniu pewnego przeciążenia/opóźnienia.
Przykładowo Volvo oprócz migania stopami (zgodnie z wymaganiami ci do częstotliwości, progu zadziałała i progu wyłączenia) zapala awaryjne gdy auto przy hamowaniu awaryjnym zwolni poniżej 10 km/h i świecą do momentu ponownego zwiększenia prędkości ponad 20 km/h.
Przykładowo Volvo oprócz migania stopami (zgodnie z wymaganiami ci do częstotliwości, progu zadziałała i progu wyłączenia) zapala awaryjne gdy auto przy hamowaniu awaryjnym zwolni poniżej 10 km/h i świecą do momentu ponownego zwiększenia prędkości ponad 20 km/h.
Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.