Światło stop F1

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
pawex

Astro-maniak
Posty: 385
Rejestracja: 19 wrz 2014, 19:31
Auto: Astra Classic
Województwo: podkarpackie

Światło stop F1

#1

Nieprzeczytany post autor: pawex »

jak myślicie czy jak zamontuje takie światełko stopu F1 style strobe:
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]
Policja nie zabierze dowodu?
Chce do asterki f sedan dołożyć żeby lepiej było widać stop..

Awatar użytkownika
Misza

Astro-maniak
Posty: 1491
Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
Imię: Michał
Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
Silnik: A16LET
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Ełk
Wdzięczny: 4 razy
Pomocny: 11 razy
Kontakt:

#2

Nieprzeczytany post autor: Misza »

Będzie zabrany dowód. Ew. nie będzie czego zabierać, bo nie przejdziesz badań technicznych.

Tak nawiasem - czemu to ma służyć, poza sianiem zamętu na drodze?
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru

pawex

Astro-maniak
Posty: 385
Rejestracja: 19 wrz 2014, 19:31
Auto: Astra Classic
Województwo: podkarpackie

#3

Nieprzeczytany post autor: pawex »

to chyba swieci normalnie dopiero jak sie wciska powtornie pedal hamulca przerywa hehe

Awatar użytkownika
Misza

Astro-maniak
Posty: 1491
Rejestracja: 01 sty 2015, 19:32
Imię: Michał
Auto: ASTRA J COSMO AT; Forester SF 2.0
Silnik: A16LET
Województwo: warmińsko-mazurskie
Lokalizacja: Ełk
Wdzięczny: 4 razy
Pomocny: 11 razy
Kontakt:

#4

Nieprzeczytany post autor: Misza »

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY
z dnia 31 grudnia 2002 r.
w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
Na podstawie art. 66 ust. 5 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr
98, poz. 602, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
.
.
.
.
.
.
" światła tego samego rodzaju powinny mieć takie same właściwości świetlne i powinny być
umieszczone symetrycznie względem podłużnej płaszczyzny symetrii pojazdu; warunku symetrii
rozmieszczenia nie stosuje się do świateł oświetlających tylną tablicę rejestracyjną oraz pojedynczych
świateł cofania i przeciwmgłowych tylnych;"
- Wydaje mi się, że nawet swoją Astrą bym przejechał tą drogę, bez większych problemów
- Zakopałbyś się. widać już zboczone myślenie użytkownika Subaru

Awatar użytkownika
Dickies

Astro-maniak
Posty: 796
Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
Auto: Inne
Silnik: 2.0/2.2
Województwo: zachodniopomorskie
Pomocny: 1 raz

#5

Nieprzeczytany post autor: Dickies »

Imo wiocha. Niech wypowie sie ktos kto zna sie na elektryce( ja jestem laikiem) ale skoro doklada sie doswietlanie zakretow,skladanie lusterek,domykanie szyb to mysle,ze sa jakies moduly ktore beda powodowaly pulsowanie swiatel podczas naglego hamowania (pedal w podlodze)

Przeciez taki patent jest stary jak swiat, to jest w BMW e46, hebel w podloge i lampy stop mrugaja jak stroboskopy,a auta nie produkuja od 10lat....
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey

norbi333

Astro-maniak
Posty: 663
Rejestracja: 20 kwie 2015, 11:59
Imię: Norbert
Auto: Astra J,Insignia
Silnik: 1.6 T,2.8 T
Województwo: podlaskie
Pomocny: 1 raz

#6

Nieprzeczytany post autor: norbi333 »

Tak.Ale wówczas pulsują oryginalne stopy,a nie jakieś dokładne.Vectry to miały,Insignia ma to i pewnie Astra Jma

Awatar użytkownika
Dickies

Astro-maniak
Posty: 796
Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
Auto: Inne
Silnik: 2.0/2.2
Województwo: zachodniopomorskie
Pomocny: 1 raz

#7

Nieprzeczytany post autor: Dickies »

wlasnie dlatego chodzi mi o to aby zrobic tak zeby ori mrugal,a nie dokladac.
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey

Awatar użytkownika
FalconTech

Server Admin
Posty: 5505
Rejestracja: 29 paź 2007, 19:30
Imię: Paweł
Auto: NaN
Województwo: dolnośląskie
Wdzięczny: 14 razy
Pomocny: 28 razy
Kontakt:

#8

Nieprzeczytany post autor: FalconTech »

Regulamin 13-H Europejskiej Komisji Gospodarczej Organizacji Narodów Zjednoczonych określający "Jednolite przepisy dotyczące homologacji samochodów osobowych w zakresie hamowania" dopuszcza stosowanie systemu ESS w samochodach klasy M1 (osobowe) i N1 (dostawcze do 3,5t) o następujących parametrach:

"Sygnał musi się włączać z chwilą, gdy uruchomienie układu hamulcowego roboczego powoduje opóźnienie równe co najmniej 6 m/s2. Sygnał musi się wyłączać najpóźniej z chwilą, gdy wartość opóźnienia spada poniżej 2,5 m/s2."

Regulamin 48 EKG ONZ określa częstotliwość pulsowania świateł awaryjnych stop na 4Hz +/-1, chyba, że są to światła żarowe, wtedy 4Hz +0/-1.

Generalnie w Oplu zasada jest taka:
czerwony kabel stały plus, czarny plus po zapłonie, brązowy masa.

pawex

Astro-maniak
Posty: 385
Rejestracja: 19 wrz 2014, 19:31
Auto: Astra Classic
Województwo: podkarpackie

#9

Nieprzeczytany post autor: pawex »

niby jest cos takiego:[External Link Removed for Guests]


ale informacja tez ponizej: UWAGA! Układ nie posiada polskiej homologacji i może być stosowany wyłącznie w pojazdach, które nie poruszają się po drogach publicznych!

AdrianR32

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 12 paź 2015, 15:56
Imię: Adrian
Auto: Astra H OPC
Województwo: mazowieckie

#10

Nieprzeczytany post autor: AdrianR32 »

A ja mam w Astrze H OPC takie miganie seryjnie.. Jak jade i gwaltownie hamuje to pulsacyjnie mi stopy migaja..
A dowiedzialem sie dzis jak wkleilem koledze link z tym modolem wyzej.. I napisalem ze fajna sprawa :) a on jak sie scigalismy i za kazdym razem.jak hamowales gwaltowniej to sie wlaczalo hahahha

Podobmo w Oplach mozna to odblokowac VC AH to maja

ODPOWIEDZ