Hybryda czy NIE?

Porady, propozycje - wszystko co dotyczy tuningu mechanicznego i wizualnego Astry
albanOs

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
Imię: Albert
Auto: Opel Astra H
Silnik: z20ler
Województwo: mazowieckie

Hybryda czy NIE?

#1

Nieprzeczytany post autor: albanOs »

Witajcie być może temat był już poruszany, czytajac opinie w sieci ciężko wyciagnąć dalej idące wnioski, zależy mi na opini osób, które co nieco lizneli w tuningu i wiedza co z czym, zastanawiam sie nad hybrydyzacją swojego turbo, jak widac mam z 20 ler czyli turbo k04-24, wydajniejsze turbo z z20leh ma k04 -49, i właśnie tu powstaje pytanie czy hybryda, która podobno dmucha tak jak w lehu, ale wstaje wcześniej niż k04-49, czy nie kombinować i brać z leha?Zbieram aktualnie hajs no i szacuje finanse, w planach mam ok 270/280 ps i te 380 nm. Jak byglada wytrzymałość Hybryd w stosunku do seryjnej?

Awatar użytkownika
Dickies

Astro-maniak
Posty: 796
Rejestracja: 08 paź 2015, 20:53
Auto: Inne
Silnik: 2.0/2.2
Województwo: zachodniopomorskie
Pomocny: 1 raz

#2

Nieprzeczytany post autor: Dickies »

Poszedlbym w hybryde lub generalnie wiekesze turbo. Masz fmic itd? Skoro orientujesz się w tym temacie to nie trzeba ci tłumaczyć jakie sa nasteostwa ew big turbo. Jesli to twoje jedyne auto większy lag może przeszkadzać... Ja orientuje sie w grupie vaga i bmw w turbieniu, w oplu jestem laikiem,nie ma nic gotowego (wiekszego)pod ten kolektor?

Ehh swoja droga masa uzytkownikow forum, zalozyles fajny techniczny temat i cisza, a w doborze koloru do alufelg byloby 200odpowoedzi ;)
Kiedyś Astra H 1.6 16v XER 2009' technical grey

albanOs

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
Imię: Albert
Auto: Opel Astra H
Silnik: z20ler
Województwo: mazowieckie

#3

Nieprzeczytany post autor: albanOs »

Dickies właśnie w tym ból, na palcach ręki można policzyć osoby na forum, które zdecydowały się na poważniejszy tuning, ale wracając do tematu, hybryda, którą miałbym mieć cechowała by się lagiem na poziomie oryginalnej a nawet mniejszym, ponieważ koło po stronie wydechu jak z20leh, natomiast koło kompresji delikatnie wydajniejsze jak w lehu czyli opc. Tak oczywiście to nie bedzie same turbo, wpadnie fmic, wydech przelot od samego turbo, wtryski z opc 470cc, sprzegło już mam na sztywnym kole z dociskiem z opc i tarczą organiczną.

norbi333

Astro-maniak
Posty: 663
Rejestracja: 20 kwie 2015, 11:59
Imię: Norbert
Auto: Astra J,Insignia
Silnik: 1.6 T,2.8 T
Województwo: podlaskie
Pomocny: 1 raz

#4

Nieprzeczytany post autor: norbi333 »

W vectrze Opc miałem hybrydę.Koło kompresji miałem T18. Jak z wytrzymałością to nie wiem.Wedłuğ firmy taka sama jak oryginalnej.U mnie chodziła i auto sprzedałem że sprawną turbiną

albanOs

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
Imię: Albert
Auto: Opel Astra H
Silnik: z20ler
Województwo: mazowieckie

#5

Nieprzeczytany post autor: albanOs »

Zostawiłeś oryginalne koło po stronie ciepłej? Jak wyglądał lag po takim modzie?

norbi333

Astro-maniak
Posty: 663
Rejestracja: 20 kwie 2015, 11:59
Imię: Norbert
Auto: Astra J,Insignia
Silnik: 1.6 T,2.8 T
Województwo: podlaskie
Pomocny: 1 raz

#6

Nieprzeczytany post autor: norbi333 »

Po stronie ciepłej miałem oryginalne.Co różnicy to musiałbym poszukać wykresy.Było to ponad dwa lata.Ale z tego co pamiętam to tak naprawdę za wiele nie dała.LicZyłem, że moment obrotowy będzie wysoki i dłużej się utrzyma.Moment i tak był wysoki nawet na oryginalnej turbinę tylko szybko spadał.Hybryda miała to zmienić. ale nie wyszło.Miałem również zmieniony fimc.Wydech oryginalny.
Kumpel robił w Insigni hybrydę.Koło z obu stron i tu miał sporą różnicę

EDIT:
Na forum Vectry jest temat z moimi autami i w nim jest wszystko

albanOs

Użytkownik
Posty: 46
Rejestracja: 27 lis 2014, 10:57
Imię: Albert
Auto: Opel Astra H
Silnik: z20ler
Województwo: mazowieckie

#7

Nieprzeczytany post autor: albanOs »

Wydaje mi się, że jest szansa na to, że jak u mnie ciepla i zimna zostanie wymieniona to turbo nie bedzie puchło przy tej mocy w jaką celuję, góra dla mnie też jest ważna, ok dzieki poszukam.

AdrianR32

Użytkownik
Posty: 22
Rejestracja: 12 paź 2015, 15:56
Imię: Adrian
Auto: Astra H OPC
Województwo: mazowieckie

#8

Nieprzeczytany post autor: AdrianR32 »

Rob to co ja. Kup uszkodzona leha turbine (kolega moj ma za 1000zl) i zrob hybryde z k04 na k06. Ew tak jak ja obie strony wieksze tz k16
Koszt 2000-2300 zalezy od stanu kolektora wydechowego.. A ta kolegi jest igielka.. Ja kupilem wczesniej i na dniach wysylam.jak cos Pw

ODPOWIEDZ