Serwus,
Cel jest prosty. Zrobić tak, żeby Astra była żwawsza już od najniższych obrotòw. Seryjna moc to 180KM ale podniesienie wartości bezwzględnych mocy i momentu nie jest priorytetem. Zależy mi na dynamice przy starcie i podczas wyprzedzania. Mile widziana optymalizacja zużycia paliwa oraz basowy dźwięk wydechu, który nie męczy przy długich trasach ale jeży włos podczas przejazdu przez tunel. Jestem zainteresowany zarówno opcją modyfikacja elektroniki oraz mechaniki. Chcę przeznaczyć nie więcej niż 10 tys. zł na ten pomysł. Jak się do tego zabrać?
Dzięki za opinie.
Robert
Astra J A16LET - jakie opcje poprawy osiągów w budżecie do 10tys.złotych?
-
- Posty: 34
- Rejestracja: 14 sty 2011, 0:08
- Imię: Robert
- Auto: ASTRA J
- Silnik: A16LET
- Województwo: Zagranica - Azja
- Lokalizacja: Bayern
- Wdzięczny: 1 raz
Dzięki za odpowiedź,
W ramach pytajnika:
1. Intercooler ma być większy czy wydajniejszy od seryjnego? Jeżeli większy, to o ile %, ażeby seryjna turbosprężarka wydała?
2. W zestawie z intercoolerem również dolot, kolektor, filtr (stożkowy)?
3. Czy ktoś z forumowiczów wykonał podobną modyfikację tzn. intercooler + wydech + program). Jaki był efekt, koszt/czas wykonania?
4. Możecie polecić profesjonalnych wykonawców takich przeróbek w Warszawie?
Pozdrawiam,
Robert
W ramach pytajnika:
1. Intercooler ma być większy czy wydajniejszy od seryjnego? Jeżeli większy, to o ile %, ażeby seryjna turbosprężarka wydała?
2. W zestawie z intercoolerem również dolot, kolektor, filtr (stożkowy)?
3. Czy ktoś z forumowiczów wykonał podobną modyfikację tzn. intercooler + wydech + program). Jaki był efekt, koszt/czas wykonania?
4. Możecie polecić profesjonalnych wykonawców takich przeróbek w Warszawie?
Pozdrawiam,
Robert
-
- Posty: 111
- Rejestracja: 24 mar 2008, 15:41
- Imię: Krzysiek
- Auto: AG,ZA,ZB
- Silnik: Z20LET+,Z20LEH+
- Województwo: śląskie
- Lokalizacja: CGD/SB/KR
- Pomocny: 1 raz
- Kontakt:
1.jeżeli wydajniejszy i zarazem wiekszy.% nie powiem ale centralny i nie za duży.Robcsek pisze:W ramach pytajnika:
1. Intercooler ma być większy czy wydajniejszy od seryjnego? Jeżeli większy, to o ile %, ażeby seryjna turbosprężarka wydała?
2. W zestawie z intercoolerem również dolot, kolektor, filtr (stożkowy)?
3. Czy ktoś z forumowiczów wykonał podobną modyfikację tzn. intercooler + wydech + program). Jaki był efekt, koszt/czas wykonania?
4. Możecie polecić profesjonalnych wykonawców takich przeróbek w Warszawie?
2.mozna tez zrobić dolot.na spokojenie koło tygodnia trzeba liczyć.koszty to juz kwestia ustalenia.
3.robiłem i siebie ale w Z20LET
4.tego nie wiem.na Śląsku mogę ja sie podjąć
[External Link Removed for Guests]" onclick="window.open(this.href);return false;
[External Link Removed for Guests]
[External Link Removed for Guests]