No to jeszcze Rieger robi dedykowany tłumik do Astry J
[External Link Removed for Guests]
W oryginałach, to dużo nie znajdziesz, mało popularne auto w tuningu, a silnik jeszcze mniej popularny.
Tylko rozwiązania customowe. Wyżej podałem Ci link do diselsoft w Płocku, robili insignię z tym silnikiem, maja doświadczenia.
Zadzwoń, pogadaj. Co byś nie zrobił mechanicznie, to i tak musisz podjechać do kogoś na strojenie, to raczej już lepiej uzgadniać zakres prac i zmian z tymi, co będą stroić.
Na tym forum widziałem kiedyś temat Astry H z silnikiem 1,9 (150KM) zrobiony na dużą większą moc,
o tu:
http://astraklub.pl/viewtopic.php?t=833750
jest jeszcze drugi tu:
http://astraklub.pl/viewtopic.php?p=1214285#p1214285
1,9 i 2,0 to praktycznie takie same silniki, to podobnie będzie to wyglądało.
Samym wydechem cudów nie zdziałasz, gra nie warta świeczki.
To diesel, na benzynie więcej można zrobić.
Chcesz więcej to turbina, wtryski, wydech i na te ponad 250KM i ponad 500Nm zrobisz.
Modyfikacje silnika A20dth w Astrze J
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 02 mar 2015, 23:48
- Imię: Slawek
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Województwo: śląskie
A w przypadku Twojego Ultera zmiana jest tylko w dźwięku czy sam wydech się trochę uwolnił
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Zmiany w dźwięku i to nie wielkie.
W dieslu to pomaga wycięcie DPF, jak filtr zostaje, to co byś nie zrobił za nim, nie ma żadnego znaczenia.
U mnie DPF został. Ulter jest tylko dla wyglądu, ma dwie końcówki. Wolałem dać Ultera niż rzeźbić z rurkami na dwie strony.
W dieslu to pomaga wycięcie DPF, jak filtr zostaje, to co byś nie zrobił za nim, nie ma żadnego znaczenia.
U mnie DPF został. Ulter jest tylko dla wyglądu, ma dwie końcówki. Wolałem dać Ultera niż rzeźbić z rurkami na dwie strony.
-
- Posty: 2406
- Rejestracja: 02 wrz 2008, 16:35
- Auto: Astra
- Województwo: Zagranica - Azja
Nawet rura pusczona od turbiny wycisza desla.Tu nie poszalejesz z dzwiekiem.Robilem to w tdi kilka razy i kliet zawsze mial niedosyt.Taki urok diesla
-
- Posty: 54
- Rejestracja: 02 mar 2015, 23:48
- Imię: Slawek
- Auto: Astra J
- Silnik: A20DTH
- Województwo: śląskie
Tutaj właściwie zależy mi bardziej na elastyczności i uwolnieniu wydechu niż na dźwięku.... To nie jest v8:-P Filterka się już dawno pozbylem;-)
- KaMYk
- Posty: 5371
- Rejestracja: 21 paź 2014, 21:29
- Imię: Krzysztof
- Auto: Dodge Charger R/T
- Silnik: 5,7 V8 HEMI
- Rocznik: 2014
- Województwo: mazowieckie
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Wdzięczny: 12 razy
- Pomocny: 129 razy
- Kontakt:
Większy wydech, bez DPF da mniej więcej tyle, co zmiana filtra powietrza seryjnego na wkład K&N lub stożek, czyli nic.
Przybędzie 2, czy 3 KM, to nawet nie odczujesz. Nawet jak masz program, to ten wydech nie wiele zmienia. Czy to będzie 160 czy 200KM, to ten wydech, nawet z DPF da spokojnie radę. W oryginale masz rurę 65mm. Zapas spory
Filtr powietrza i wydech przy seryjnych mocach lub ledwo dłubnietych programem to sztuka dla sztuki.
Chcesz powalczyć o moc, to już Ci dałem rozwiązania w linkach powyżej.
Przybędzie 2, czy 3 KM, to nawet nie odczujesz. Nawet jak masz program, to ten wydech nie wiele zmienia. Czy to będzie 160 czy 200KM, to ten wydech, nawet z DPF da spokojnie radę. W oryginale masz rurę 65mm. Zapas spory
Filtr powietrza i wydech przy seryjnych mocach lub ledwo dłubnietych programem to sztuka dla sztuki.
Chcesz powalczyć o moc, to już Ci dałem rozwiązania w linkach powyżej.